Megújul a Nemzeti Sport és az NSO
A váltás oka az, hogy bár a Nemzeti Sport szigorúan véve egyetlen, tehát közvetlen konkurencia nélküli szereplője a napilap piacnak, mégis az elektronikus sajtó meghatározó hírközlő szerepe, az internet széleskörű elterjedése, és a bulvárlapok egyre nagyobb sporttartalma miatt az utóbbi években jelentős, kiélezett versenyhelyzetbe került a termék. A váltás célja így nem lehet más, mint ami maga a sport eszmeisége - versenyezni az ellenfelekkel – olvasható a kiadó közleményében.
A Nemzeti Sport az elmúlt évek alatt számos apró változáson ment keresztül. A megújult Nemzeti Sport új, sokkal hangsúlyosabb, modernebb logóval jelentkezik, mellyel egyrészt hangsúlyozottabbá válik a 104 éves márkanév, másrészt modernebbé teszi címlapot. A belső oldalakon betűtípust váltás lesz. A szerkezet nem változik látványosan, továbbra is labdarúgás, csapatsportok, egyéni sportok, és sportfogadás tematikája marad a lapnak, de az olvasó jobb tájékoztatása érdekében három téma kiemelten lesz kezelve minden nap: "A Nap témája", "A Nap interjúja" és a "Fókusz".
A nyomtatott lappal párhuzamosan a www.nemzetisport.hu is új design-t kap, és tartalmilag is megújul.
A lap tartalma e-újság néven külön rovatként jelenik meg a site-on, azaz a váltástól kezdve megszűnik a lap ingyenes online elérhetősége. Az online tartalom teljesen elválik a print tartalomtól, hangsúlyosan sporthír-portálként üzemel, rövidebb írásokkal tájékoztatja az olvasókat a sportvilág híreiről a lehető leggyorsabban.
Juhász György, a Ringier Online diviziójának vezetője a NOL érdeklődésére elmondta, hogy mintegy négy hónapot vett igénybe az NSO megújítása, amelynek keretében a nyomtatott lap szerkesztői is megismerkedtek az online újságíras alapjaival. Az NSO egyébként a sporttematikában a vezető online hírforrás Magyarországon, és az utóbbi időben nem egyszer előfordult már, hogy az NSO egyedi látogatóinak száma meghaladta az adott napon a nyomtatott lapból eladott példányok számát."