OTP: a négyzet körösítése

Barátságosabb arcra vált az OTP: a bank 15 éves logóját cseréli le – egyedül a zöld szín marad, az eddigi négyszöget kör váltja fel. A legnagyobb lakossági bank intenzív marketingkampánnyal vezeti be új arculatát, és ehhez kapcsolta márkastratégiáját, amit a bizalomra épít. (Ezt szolgálja a nemrégiben indított bizalomkampány is). Átalakítják a fiókokat (2008 végéig az összeset), az ATM-eket, a kiadványokat, de az új bankkártyákra is az átalakított arculat elemei kerülnek – minderre összesen egymilliárd forintot szánnak.

Lantos Csaba vezérigazgatóhelyettes szerint a bank nagyon sokat változott az elmúlt másfél évtizedben (tőzsdére ment, belföldi, majd nemzetközi bankcsoportot hozott létre), és ezt szeretnék új megjelenéssel és új üzenetekkel megfogalmazni. Miután, mint Balogh Gabriella ügyvezető igazgató hangsúlyozta, az OTP az egyik legrégebbi és az egyik legértékesebb márka Magyarországon, nagyon óvatosan kell vele bánni.

Közel egyéves kutató és előkészítő munka után határozták meg a megőrzendő márkaértékeket és azokat, amelyeket a jövőben szeretnének erőteljesebben sugározni. A leányvállalatoknak négy évük lesz az egységes arculat bevezetésére. Az idén külföldön négy helyen lesz logóváltás: Romániában, Szerbiában és Horvátországban tavaszszal, Szlovákiában a nyáron.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.