Arcot vált az OTP
Búcsút int megszokott logójának az OTP, amely ehhez kapcsolódóan a teljes márkastratégiáját átalakítja. Az OTP-csoport az 1992 óta használt zöld négyzetetét új kör alakú motívummal váltja fel, amit január 12-től vezet be.
Az új márkastratégiát Lantos Csaba vezérigazgató-helyettes és Balogh Gabriella ügyvezető igazgató ma mutatta be a sajtónak. Nem csak a logo változik, hanem a teljes csoportban átalakulnak a bankfiókok és a kiadványok is. Balogh Gabriella abban bízik, hogy az arculatváltás költségeit sikerül 1 milliárd forint alá szorítani.
emcsak a logo változik, hanem a teljes csoportban átalakulnak a bankfiókok és a kiadványok, ATM-ek is. Balogh Gabriella abban bízik, hogy az arculatváltás költségeit sikerül 1 milliárd forint alá szorítani.
Az MTI tudósítása szerint belföldön az év végéig több mint száz, 2008 végéig pedig valamennyi bankfiók arculata megváltozik, kapcsolódva a fiókfelújítási programhoz is (az idén 70 bankfiókot újít fel az OTP). A nemzetközi vállalatoknak négy évük lesz az egységes arculat bevezetésére. Az idén négy külföldi leánycégnél lesz logóváltás: Romániában, Szerbiában és Horvátországban tavasszal, Szlovákiában a nyáron kerül rá sor.
Az új márkastratégia bevezetését házon belül kezdték meg: a bank decemberi partiján közel tízezer alkalmazottnak mutatták be az új logót. A "bizalom" szolgenre épülő kampány decemberben a bizalombank.hu microsite-tal indult. Az ünnepek alatt a főváros és a vidéki nagyvárosok bevásárlóközpontjaiban is feltűntek a "Bizalom-pontok", ahol több ezer ember kapott a bizalom jelével logózott süteményt.
Január elsején elindult a közterületi felvezető kampány, amely népszerű, széles körben elfogadott szimbólumok között láttatja a bizalom jelét, január 12-től pedig a televízióban, közterületen és sajtóhirdetésekben is megjelenik az új logó.