Közelről rokonszenvesebb megújult Budapest-rovatunk
Néhány hete új arculattal és bővebb, frissebb tartalommal jelentkezik a NOL Budapest rovata. Az új, színes box a legfrissebb ajánlatokkal a nol.hu nyitólapon is látható. Az első tapasztalatokról két szavazáson is kértük olvasóink véleményét. Szavaztak a nol.hu/budapest oldalra belépő és körülnéző olvasók is, és azok is, akik csak a címlapon látható ajánlat alapján alakították ki véleményüket.
Az eredmények érdekes eltérést mutatnak: a címlapos szavazáson majdnem abszolút többség (46,8 százalék) számára a Budapest-microsite "ronda és ostoba". A rovatba is belátogatók ugyanakkor majdnem hasonló arányban (43,8 százalék) engedékenyebbek voltak, ha nem is kritikátlanok: szerintük "a tartalom jó, de a színek..." (A címlapon szavazók közül csak 22,1 százalék elégedett legalább a tartalommal, a rovatban szavazóknak pedig csak 17,3 százaléka gondolja úgy, hogy ez az egész "ronda és ostoba".)
"Remeknek" a címlapon szavazók valamivel több mint negyede (25,8 százalék) és rovatban körülnézők több mint harmada (34,1 százalék) minősítette az új Budapest rovatot.
A közelebbről és távolabbról ítéletet mondók egy kérdésben értettek egyet: csak töredékük (5,3 százalékuk, illetve 4,8 százalékuk) dicséri az arcukatot, és elégedetlen egyúttal a tartalommal.
A NOL szavazásai nem teljesítik a reprezentativitás feltételeit.