Wizz Air: nem történt diszkrimináció

A Wizz Air közleményben utasította vissza egy belga miniszter sajtóban megjelent azonállítását, hogy a Wizz Air tolószékes utasoktól díjat szed be a tolószék szállításáért. "Wizz Air sem üzletpolitikájában, sem gyakorlatában nem diszkriminál. A cég két és fél éves fennállása óta még soha nem fordult fogyatékkal élő utasuk panasszal a légitársaság felé" - olvasható a közleményben.

A légitársaság közölte: az utasok mobilitásához szükséges tolószékeket ingyen szállítják, és az ehhez szükséges szolgáltatásokat, mint a speciális fedélzeti tolószéket, a személyes asszisztenciát és ambuliftet alanyi jogon biztosítják valamennyi tolószékes utasának.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.