Logikák

Olvasom, a jövőben a park tisztább levegője érdekében elkerülik a Városligetet a távolsági buszjáratok.

A helyi polgármester - persze nem véletlenül az önkormányzati választások elé időzítve - logikusan, és persze a fák érdekében kikényszerítette az útvonal-módosítást. Érdekes, hogy a másik nagy fővárosi parknak, a Népligetnek ismét csak mostohább sors jut. Itt ugyanis hosszú ideje szabadon garázdálkodhatnak a távolsági buszok sofőrjei, a parki úton állítják le a szomszédos buszpályaudvarra be nem férő járműveket. Hogy ki a felelős azért, hogy a létesítményt annak idején a szükségesnél jóval kisebb buszparkolóval adták át? Kit érdekel ma már? Sőt annak idején is valószínűleg csak legyintettek a logikusan felmerülő környezetvédelmi szempontra. Egy ideig a pályaudvar melletti, az M5-ös felhajtójánál lévő grundon is álldogáltak buszok, de most oda is egy "korunkhőse" irodaház kerül, így a várakozó buszoknak végképp csak a Népliget marad. Botrányos, mégsem tiltakozik senki.

Bezzeg az M0-ás északi hídjánál nem lankad a hevület. Igaz, itt épp azért folyik az utóvédcsata, építsenek már a viszonylag érintetlen Szentendrei-szigetre is lehajtót a hídról. Hadd zúduljon oda is az autófolyam. A helyieket még csak értem, ők a minél kisebb kerülőben érdekeltek, de a meglehetősen bonyolult jogi állás szerint úgy hat, mintha a hídellenes zöldek is ezt támogatnák. Lehajtó vagy kis híd. Mindkettő a sziget forgalmát növelné. Hát igen, a zöldügyekben nehéz a logikát megtalálni.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.