A Blogter lesz az Origo blogszolgáltatója

Tavaly a Magyar Onilne Hirdetési Indexben részt vevő nyolc internetes portfolió hirdetési bevétele nettó 3,5 milliárd forint volt tavaly, ami az idén várhatóan 35 százalékkal emelkedik - mondta Mester Sándor, az Origo értékesítési igazgatója hétfőn Budapesten sajtótájékoztatón.

A Habostorta, a HáziPatika, az Index.hu, a NapiOnline, a Portfolio.hu, a Ringier Online, a Sanoma Online és a T-Online Origo portfolio az első negyedévben összesen 939,4 millió forint bevételt ért el, ami több mint 70 százalékkal nagyobb összeg, mint az egy évvel korábbi 550,2 millió forint.

A nyolcak a hirdetési bevétel mintegy 70 százalékát vonzzák.

Mester Sándor elmondta: az év elején a politikai hirdetések, most pedig a foci világbajnokságnak köszönhetően nőnek a bázishoz képest jobban a bevételek.

Hozzátette: a fejlődésre jellemző, hogy először most májusban az Origo bevétele meghaladta a 200 millió forintot. Az Origo hirdetési bevétele két évvel korábban haladta meg először a havi 100 millió forintot.

Weyer Balázs, az Origo főszerkesztője közölte: tavaly ősz óta nagyon gyorsan nőtt az Origot, a Freemailt, a T-Online.hu-t és tinédzsereknek szánt G-portált magába foglaló portfolió egyedi napi látogatóinak száma. A nyári csúcs eddig 1,044 millió látogató volt, míg 2005 novemberében még csak 700 ezer.

Az eseményen közölték, hogy a T-Online Magyarország stratégiai együttműködési szerződést kötött a Blogter.hu-val, (amely a Nol szolgáltatását is adja - a szerk.) s ezzel ez a szervezet lett a az Origo hivatalos blogszolgáltatása. Bővebben az Origón.
(MTI)

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.