Segítség felvételizőknek
A diákok először a jelentkezési lapokat töltik ki és küldik el. Ha valaki pontatlanul vagy hibásan töltötte ki a lapokat, akkor telefonon, levélben vagy e-mailben tájékoztatják erről, és lehetőséget kap a hiba javítására. A jelentkezési lapok feldolgozása után az OFIK regisztrációs levelet küld a jelentkezőknek, amely visszaigazolás mellett azt a célt szolgálja, hogy a felvételiző ellenőrizhesse: jelentkezési adatai pontosan szerepelnek-e az adatbázisban.
A www.felvi.hu oldalon az e-ügyintézés keretein belül minden jelentkező a személyes kódjával beléphet, elolvashatja és kijavíthatja adatait. A felvételiző július 11-ig változtathatja meg az általa megjelölt intézmények sorrendjét, javíthatja a tévesen megadott adatait, a pontszámításhoz szükséges dokumentumokat küldhet be. Július végén a "vonalhúzás", vagyis a felvételi ponthatárok megállapítása zárja le az eljárást. Az eredmények kiértesítése és a felmerülő reklamációk tisztázása után az OFIK a felvételi adatbázist megsemmisíti.
Részletesebb tájékoztatást a www.felvi.hu oldalon érhettek el, felvételivel kapcsolatos további kérdéseiteket pedig az info@felvi.hu e-mail címen juttathatjátok el az OFIK ügyfélszolgálatának munkatársaihoz.