A T-Online megvásárolta az Adnetwork Kft.-t
A Magyar Telekom 100 százalékos tulajdonában lévő leányvállalata, a T-Online Magyarország Zrt. szerződést írt alá a legnagyobb hazai on-line hirdetési hálózat, az Adnetwork Kft. megvételéről - hozta nyilvánosságra az Adnetwork internetes honlapján. Az ügylet értékét nem közölték.
Az Adnetwork Kft. gyorsan növekvő, on-line hirdetési szolgáltatásokat nyújtó cég, 2005. áprilistól önálló kft-ként működik. A több mint 360 oldalt tartalmazó hirdetési hálózat naponta 400.000-450.000, havi szinten mintegy 2,3 millió felhasználót ér el. A T-Online Magyarország célja, hogy az Adnetwork révén kitüntetett figyelmet szenteljen a kis tartalomszolgáltatóknak: támogassa növekedésüket, helyet adjon oldalaik megjelenítésének - tartalmazza a közlemény. (MTI)