A Skype átlépte a 100 milliós ügyfélszámot
A vállalat ezt mindössze két és fél év alatt érte el és közel megduplázta ügyfeleinek a számát 2005 szeptembere óta, amikor 54 millió regisztrált felhasználóval rendelkezett. A Skype lehetővé teszi bárkinek aki rendelkezik internet csatlakozással, hogy ingyenes és korlátlan időtartamú telefonbeszélgetéseket és videobeszélgetéseket folytasson a világ bármely tájával.
- A Skype hétmérföldes léptekkel haladt előre a növekedés útján azáltal, hogy valami olyasmit tett lehetővé a lehető legegyszerűbb módon az internet csatlakozással rendelkezők számára amelyre korábban nem volt lehetőségük - teljesen ingyenesen beszélgethessenek ameddig csak akarnak, akivel csak akarnak. A százmilliós ügyfélszám átlépése ilyen rövid idő alatt azt bizonyítja, hogy mennyire kedvére való az embereknek az az egyszerű használhatóság, amivel a Skype lehetővé teszi barátok és kollégák felhívását szerte a világon teljesen ingyenesen - jelentette ki Niklas Zennstrom, a Skype ügyvezető igazgatója és társalapítója. - Hálával tartozunk a Skype közösségnek azért, hogy segítettek elérnünk ezt a jelentős mérföldkövet és bizakodással tekintünk a további növekedés elé.
Mit kell tudni a Skype cégről?
A Skype a világ leggyorsabban növekvő internetes távközlési vállalkozása, amely lehetővé teszi ügyfelei számára ingyenes beszélgetések és videó hívások bonyolítását, bárhol is legyenek a világon. A Skype szolgáltatásai 27 nyelven vehetők igénybe és a világ szinte minden országában elérhetők. Bevételét prémium szolgáltatásaival, például vezetékes telefonszámok hívásával és az onnan érkező hívások fogadásával, valamint hangüzenet rögzítési és hívás továbbítási szolgáltatásaival generálja. A Skype együttműködést épít ki hardver- és szoftvergyártó vállalatok egyre növekvő hálózatával. (MTI)