A négypárti vitát kevesebben nézték mint az előző napit

A négy miniszterelnök-jelölt vitáját összességében valamivel kevesebb néző kísérte figyelemmel, mint a szerdai Gyurcsány-Orbán vitát az AGB Nielsen Médiakutató felmérése szerint - közölte a Magyar Televízió szóvivője pénteken az.

A közszolgálati televízió közleménye szerint a csütörtök esti vitát 3,4 millió választókorú néző látta.

A négy miniszterelnök-jelölt vitáját a legtöbben - 1,2 millióan - az RTL Klubon kísérték figyelemmel, míg a TV2 közvetítését valamivel több mint egymillió néző követte. Az m1 közvetítésébe 925 ezren kapcsolódtak be - írta Holub Katalin.

Az m1 csatornán a miniszterelnök-jelöltek vitáját követő Az Este Extra nézettebb volt, mint maga a vita: 936 ezren voltak kíváncsiak az elemzésre.

Mint a szóvivő írja, a négy miniszterelnök-jelölt vitájába valamely csatornán legalább egy percet 4,6 millió néző látott, míg legalább tizenöt percet négymillió választókorú néző követett figyelemmel.

A csütörtöki miniszterelnök-jelöltek vitáját a Budapest TV nem sugározta. Az Echo TV és a Hír TV nézettségi adatairól az AGB Nielsen Médiakutató Kft. - a televíziók kérésére - nem közölt adatokat.

Az AGB Nielsen felmérése szerint Gyurcsány Ferenc szocialista és Orbán Viktor fideszes miniszterelnök-jelölt szerda esti tévévitáját közel négymillióan nézték a különböző televíziós csatornákon.
(MTI)

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.