Portálok, blogok, fórumok

A fiataloknak, elsősorban a már "megtérteknek" szólnak az internetes naplók, az ún. blogok. (pl. Gyurcsány Ferenc blogja a www.amoba.hu címen, naponta írt bejegyzései többtucatnyi hozzászólást indikálnak.)

Az SZDSZ kötetlenebb hangulatú oldalán több politikus blogger is megosztja élményeit az olvasókkal. (www.szdsz.hu/hu/ blog) - A fiatal választópolgároknak a személyesség illúzióját adja az internetes hozzáférés a kedvenc politikushoz, hasonlóan a bulvármédiához. Különböznek ettől azok a politikai hirdetések, amelyeket a négy parlamenti párt független, de népszerű gyűjtőoldalakon, portálokon tesz közzé. Ezek reklámfelületként egy kattintással "elcsábítják" a netezőket - ilyen például az MDF ifjúsági tagozatának karikatúra-hirdetése, amely a www.ketpartrendszer.hu oldalra viszi a felhasználót. Megint más a fórumok, netes vitaoldalak helyzete: itt érezhetően sokszor fizetett pártemberek fejtik ki véleményüket számos álnevet használva, az igazi vita ezért nemegyszer háttérbe szorul a pártvélemény ismételgetése mögött. Kifejezetten internetes eszközökre építenek az online formában elérhető pártok: az SZDSZ online szervezete, a Netpárt (www.netpart.gportal.hu) vagy az offline jelentkezéshez is kötött e-párt, amit a szocialisták üzemeltetnek, és csak regisztráció után érhető el. (www.e-part.hu)

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.