Kérdés van, válasz nincs

Ferihegy új üzemeltetője, a brit BAA által kinevezett vezetésének nemhogy évekre, alig pár hónapra volt szüksége ahhoz, hogy felismerje: Budapest repterén a taxisok rendszeresen megvágják a frissen érkező, tájékozatlan utazókat.

Nem volt nehéz dolguk: mint Chris Woodruff vezérigazgató tegnapi közleményében állítja: a legtöbb panaszt a "taxiszolgáltatás" miatt kapják. Az új vezérigazgatónak ahhoz sem kellettek évek, hogy felismerje: - idézem - "az egész ország tudja", hogy a ferihegyi taxiszolgáltatás "elfogadhatatlan". Woodruff a megoldáson sem töprengett éveket: cége, a Budapest Airport megpályáztatja a taxitársaságokat, és annak adja az üzletet, amelyik a legjobb ajánlatot teszi: értsd, a legolcsóbban és várhatóan a legjobb színvonalon vállalja a fuvart Ferihegytől. Eddig a pofonegyszerű megoldásig évek alatt sem jutottak el a Budapest Airport államilag kinevezett és felügyelt vezetői. "Falakba ütköztek." Ferihegy új, brit vezetésének most mindez mégis könnyedén sikerül.

A Budapest Airport Rt. korábbi vezetői hallgatnak, a miértre nincs válasz, a korábbi kudarcok állítólagos okát tegnap is hiába firtattuk. Legfeljebb találgatni lehet, érdek vagy együgyűség tartotta
fenn ezt az "elfogadhatatlan" állapotot másfél évtizeden keresztül.

Nem lepne meg, ha Woodruff már azt is sejtené, hogy egész Európában nincs reptér, ahol olyan csillagászati áron szolgálják ki étellen és itallal a gépre váró utasokat, mint Ferihegyen. Azon sem csodálkoznék, ha ő már erre is megtalálta volna megoldást, a maga angolos könnyedségével. Nem kellett hozzá zsenialitás, pusztán egy más elvek alapján működő országból érkezett.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.