A Marketing Centrum szerint Szekeres győzött

A második választási vitát, amelyet kedden rendeztek Szekeres Imre, az MSZP elnökhelyettese és Pokorni Zoltán, a Fidesz alelnöke között, hasonló érdeklődés kísérte, mint a Kóka-Áder párbajt.

A Marketing Centrum másnapi, telefonos gyorsfelmérése szerint 36:27 arányban Szekeres tekinthető a vita győztesének. Mindkét politikus "hozta" saját szimpatizánsi táborának támogatását, míg a pártválasztásukban bizonytalanokat Szekeres tudta némileg jobban megszólítani: a bizonytalanok 23 százaléka szerint ugyanis Szekeres nyert, 18 százalékuk jelölte meg Pokornit a vita győztesének.

Érdemi tartalmi értékelésre a közönség 70 százaléka vállalkozott. A legnehezebb helyzet elé a lakástámogatásokról szóló rész állította a közönséget: 37 százalék Pokornit, másik 37 százalék pedig Szekerest érezte meggyőzőbbnek. A családtámogatási részben már Szekeres felé billent a mérleg nyelve, 43:40 arányban, s még egyértelműbb a nyugdíjakról szóló vitarész megítélése: az MSZP-s politikus 49:33 százalékos arányban bizonyult jobbnak.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.