A Marketing listáján nincs áttörés
Az MSZP változatlanul a politika iránt erősen érdeklődők, a budapestiek és a 60 évnél idősebbek körében örvend nagyobb népszerűségnek, mint a Fidesz. Az ellenzék nagy pártjának a kistelepüléseken és a rendszeresen templomba járók, illetve a 30 évnél fiatalabbak körében nagy az előnye.
A Marketing Centrum parlamentje hárompárti, mert az SZDSZ-nek 5 százalékot mértek, s az MDF 3 százaléka is több mint a más felmérésekben publikált októberi adatok.
A mostani eredmény egy eleme a választásokon egy, a pártok közötti különbségből mérhetőnél szűkebb különbséget valószínűsít. A várhatóan szavazó pártkötődés nélküliek körében ugyanis jelentős többségben vannak azok, akik azt szeretnék, hogy a 2006-os választások után is a jelenlegi koalíció maradjon kormányon.
A valószínűleg szavazó, pártot választó megkérdezettek között a Fideszre 40, az MSZP-re 33, az SZDSZ-re 5, az MDF-re 3 százaléknyi voks jutna a Marketing Centrum felmérése szerint.