Bírság a Magyar Telekomnak

MTI - A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 8 millió forintra bírságolta meg a Magyar Telekom Rt.-t, mivel "Teleperc" elnevezésű díjcsomagjának reklámkampánya a fogyasztók megtévesztésére volt alkalmas - közölte a hivatal. A GVH Versenytanácsa megállapította, hogy a Magyar Telekom 2005. január 25-től április 30-ig tartó reklámkampányában arról tájékoztatta a fogyasztókat, hogy a "Teleperc" díjcsomag a legkedvezőbb a piacon. A GVH szerint ez nem felelt meg a valóságnak, máshol alacsonyabbak voltak a díjak. A Versenytanács azt is megállapította, hogy a társaság jogsértő módon hasonlította össze a "Teleperc" díjcsomag és az Invitel Távközlési Szolgáltató kínálatát. A hirdetésekben a társaság nem vette figyelembe, hogy az egyik helyen perc, a másikon másodperc alapon történik a számlázás, és ezért egyes esetekben a versenytárs díjai kedvezőbbek voltak.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.