Napi tízmillió forint Gyurcsány Ferenc "show-businessére"

Révész Máriusz, a Fidesz országgyűlési képviselője, a párt szóvivője szerint a száz lépés programjának népszerűsítése tulajdonképpen a kormányzat, illetve az MSZP kampánya; hozzátette, hogy a kabinet az idén 3,5 milliárd forintot költhet kommunikációra.

A politikus pénteki budapesti sajtótájékoztatóján kifejtette, hogy információk szerint a száz lépés programjának népszerűsítésére most elfogadott 150 millió forint több mint 300 millió is lehet, ami azért is figyelemre méltó összeg, mivel a rendezvényeket szocialista szimpatizánsok szervezik, ők biztosítják a helyet, illetve osztják a szórólapokat. Révész Máriusz közölte, hogy kommunikációra az idén 3,5 milliárd forint áll a kormány rendelkezésére.

A képviselő elmondta, hogy Gyurcsány Ferenc "bizalmi emberét", Szigetvári Viktort, aki korábban a Miniszterelnöki Hivatal államtitkára volt, a szocialista párthoz "ejtőernyőzték" kampányigazgatónak. Véleménye szerint Szigetvári Viktor emberei ott maradtak a Miniszterelnöki Hivatalban, és az MSZP kampányát, anyagait készítik elő.

Kérdésre válaszolva a képviselő közölte, hogy a Fidesz akkor kezdi el választási kampányát, ha itt van az ideje. Révész Máriusz úgy értékelte, hogy tulajdonképpen nincs mit népszerűsíteni a száz lépés programján, mivel nem elfogadott törvényeket magyaráznak az embereknek, hanem javarészt a törvényhozás által még nem elfogadott, valamint elő sem terjesztett kérdésekről van szó.

A képviselő meglátása szerint az említett program amúgy is szétesőben van, káosz és konfliktusok kísérik. Ezt illusztrálandó a "borravaló adója", illetve a használt biciklik és autók eladása utáni négyszázalékos egészségügyi járulék kérdését említette, amelyekben a bejelentés utáni egyeztetést követően visszakozott a kormány. Megjegyezte azt is, hogy a kormány adókedvezményt kínál azoknak, akik bébiszittert, komornyikot fogadnak, és "cserébe" elveszik a gyermekesek adókedvezményét.

Dobó László, a Fidesz országgyűlési képviselője az eddigi kormányzati kommunikációs kiadásokról szólva kifejtette, hogy 275 millió forintot költöttek kreatív munkára, 500 milliót médiamunkára, 550 milliót nyomdára.  Az ellenzéki politikusok szerint az MSZP kampánnyal foglalkozik, amikor egyre rosszabb az ország versenyképessége, leminősítették az országot, és az egy állampolgárra eső államadósság 500 forinttal nő naponta.

(MTI)

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.