DK: Otrombaság ostoba adót kivetni az okostelefonokra!

Magyarország az okostelefonok és az ostoba adók országa lesz – jósolja a Demokratikus Koalíció.

Szomorú adatok a munkahelyi kilátásokat illetően

A Gallup nemzetközi felmérése szerint világszerte tízből közel hatan vélik úgy, nem kedveznek a gazdasági folyamatok az álláskeresőknek.

Még nem vagyunk teljesen a „kütyüjeink” rabjai

Ötből négyen szívesebben beszélnek szemtől szemben, sem mint telefonon vagy más „kütyük” segítségével, és ez a trend az üzleti életre épp úgy érvényes, mint a magánéletre.

Ezek a magyar szülők aggodalmainak okai

A jövőre vonatkozó kilátásoktól, a nem biztonságos közlekedéstől, a kábítószerektől, a bűnözéstől és az idegenekkel való kapcsolattól féltik leginkább a magyar szülők a gyermekeiket - derül ki egy felmérésből.

Ashton: semmilyen ürügyet nem lehet felhozni az internet korlátozására

A szabad kibertér példátlan lehetőségeket nyitott meg az emberiség előtt, ugyanakkor globális politikai események katalizátoraként súlyos külpolitikai konfliktusokat is okoz, ezért a kibertér szabad és biztonságos használatának garantálása közös cél - mondta Catherine Ashton, az Európai Unió kül- és biztonságpolitikai főképviselője a budapesti kibertér-konferencián.

 

A fiatalok negyede inkább az interneten ápolja kapcsolatait

A fiatalok csaknem negyede inkább az interneten tartja a kapcsolatot barátaival, mivel ez sokkal kevesebb szervezésbe kerül, és könnyebben megoldható – derül ki az Ipsos legújabb globális felméréséből.

Minél fiatalabb valaki, annál inkább választja a kapcsolattartás virtuális változatát – mutat rá a közvélemény-kutató vállalat kapcsolattartási szokásokat vizsgáló, 24 országra kiterjedő felmérése.

Míg a 46–64 éves, baby-boomernek nevezett korosztálynak csupán a 15 százaléka és az X generációnak (32-45 évesek) is csak a 19 százaléka állítja, hogy számára az internet a barátokkal való kapcsolattartás elsődleges terepe, addig az Y generációhoz tartozó 31 év alatti, a technikára leginkább nyitott korosztály csaknem negyede (24 százalék) állítja, hogy inkább on-, mint offline a személyközi kommunikációja.

A felmérés rámutat arra, hogy az idő előrehaladtával az idősebb generáció tagjai is fogékonyabbak lesznek az új technikai eszközökre, így az interneten töltött idő mennyisége is növekedni fog.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.