hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“Közgép”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
útépítés
Végre kiderült, mi a baj az M4-essel
A kormány állításai az M4-es autópálya építésének leállításáról köszönő viszonyban sincsenek az Európai Bizottság dokumentumaiban szereplő tényekkel. Az uniós papírokban nincs szó kartellgyanúról, mint amit a kormány állít, hanem a Bizottság súlyos szakmai kifogásokat támasztott az építkezés előkészítésével kapcsolatban.
Hargitai Miklós
2015. május 26.
Belföld
Orbán Viktor
Simicskánál maradt még ütőkártya
Az Orbán–Simicska harc esélyeit latolgatja a ma megjelent Figyelő cikke.
NOL
2015. május 21.
Belföld
közlekedés
Titokban tartják, kartellezett-e a Közgép
A maga részéről lezárta az M4-es autópálya építői elleni kartellvádak vizsgálatát a Miniszterelnökség. Megérzésük szerint a Közgép vagy a 110 milliárd forintos beruházásról kirúgott másik négy cég egyeztette vállalási árait. Az igazság feltárása azonban a Gazdasági Versenyhivatalra (GVH) marad.
Kapitány Szabó Attila
2015. május 20.
Gazdaság
autópálya-építés
Megúszhatta volna a kormány az M4-es botrányt
Megúszhatta volna a kormány az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közti szakaszán folyó építkezés leállításával járó botrányt. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) legalábbis két éve olyan jelentést készített a közbeszerzés pályázati felhívásáról, ami alapján már meghirdetése előtt az egész beruházásról le lehetett volna mondani. A döntés a kormányé volt.
Kapitány Szabó Attila
2015. május 04.
Gazdaság
autópálya
Az Orbán-kormány fizetni nem akar, viszont szívesen parancsol
Az Abony–Fegyvernek útszakasz építési szerződéseit szerdán felmondta ugyan a kormány, ám egy másik részén, Püspökladány és az országhatár között folytatódhat az M4-es autópálya építése. Brüsszelt azonban még meg kellene győzni arról, hogy van értelme támogatni a beruházást.
Kapitány Szabó Attila
2015. április 16.
Gazdaság
beruházás
Saját százmilliárdos csapdájába eshet a kormány
Több trükköt is bevetett a kormány azért, hogy uniós pénzből finanszírozza az M4-es autópálya építését, ám arra is kész volt, hogy a nemzeti költségvetésből finanszírozza a beruházást, ha Brüsszelben nem jár sikerrel. Az Orbán–Simicska-konfliktus azonban felülírta az eredeti forgatókönyvet.
Kapitány Szabó Attila
2015. április 15.
Gazdaság
Lázár János
Tíz körömmel
Tamás Ervin
2015. április 11.
Vélemény
autópálya
A kormány kész tízmilliárdokat bukni, és Simicskáék még be se nyújtották a számlát
Ma dönthet a kormány arról, felbontja-e a szerződést az M4-es autópálya Abony–Fegyvernek szakaszát építő kivitelezőkkel, akik a kabinet gyanúja szerint kartellezve drágították meg a beruházást. Lapunk információi szerint a 110 milliárd forintból 48 milliárdot már kifizetett a kormány. A beruházásból összesen 34,5 milliárd jutna a Közgép vezette konzorciumnak.
Munkatársainktól
2015. április 08.
Gazdaság
autópálya-építés
M4 félbehagyva: torzók maradnak az Orbán–Simicska háború után
Félbehagyott hidak, befejezetlen felüljárók, látható autópálya-nyomvonal: egy drón segítségével bemutatjuk, hogyan néz ki a félbehagyott M4 autópálya. Megdöbbentő felvételek az Orbán–Simicska háború következményeiről.
NOL
2015. április 07.
Gazdaság
Európai Bizottság
Kirúgja a Közgépet a kormány
Felmondja az M4-es autópálya Abony–Fegyvernek szakaszának építésére kötött szerződéseit a kormány. Lapunk úgy tudja, hogy a mintegy 110 milliárd forint összértékű beruházás támogatási szerződésének semmissé tételéről szóló határozat tervezete már el is készült.
Kapitány Szabó Attila
2015. április 04.
Gazdaság
Orbán Viktor
A Simicska-galaxis ellen még Orbán is kevés lesz
Példátlan erejű támadássorozat érte az elmúlt napokban Simicska Lajos cégbirodalmát. A kormány leállíttatta a Közgépet is érintő M4-es építkezést, a Kehi a médiacéget, a Hung-Istert vizsgálja, a nagyvállalkozó médiabirodalma lényegében elesett az állami hirdetésektől. A harc azonban kétesélyes: óriási hálózat áll Simicska Lajos mögött is. Megmutatjuk.
Marnitz István
2015. április 03.
Gazdaság
korrupció
Egyetért azzal, hogy a kormány leállította az M4-es építését? Szavazzon!
NOL
2015. április 01.
Gazdaság
korrupció
Keményen visszaüthet, amit Simicskával játszik a kormány
Sortűz alá vette a Közgépet a kormány. A korábban baráti zrt. nem építheti tovább partnereivel az M4-es autópályát, és egy kartellvizsgálattal is szembe kell néznie. Ha pedig ez nem lenne elég, a Miniszterelnökség kilistázta azokat a Közgép részvételével zajló nagyberuházásokat is, amelyek ügyében az Európai Csalás Elleni Hivatal (OLAF) vizsgálódik. A tét összesen több mint 270 milliárd forint.
Kapitány Szabó Attila
2015. március 31.
Gazdaság
Balaton
A nyarunk is rámehet az Orbán–Simicska balhéra
Sok múlik a milliárdos vállalkozón és üzlettársain a Balatonnál. A Lepsény és Szántód-Kőröshegy közötti 32 kilométeren ugyanis a kormányfővel aktuálisan feszült viszonyban lévő üzletember cége, a Közgép és konzorciumi partnerei, a Swietelsky és a Strabag újítják fel a vasutat.
Munkatársunktól
2015. március 25.
Gazdaság
Közgép
Újabb Simicska-katona esett el
Az MVM Ovit Országos Villamostávvezeték Zrt. közgyűlésén az MVM mint tulajdonos indoklás nélkül visszahívta Gopcsa Péter igazgatósági tagot, akinek így vezérigazgatói tisztsége is megszűnt – erősítette meg lapunk értesülését az állami energiacsoport. Bár az MVM további információkkal nem szolgált, a távvezeték-építő leányvállalat honlapján hétfőn már Patay László szerepelt vezérigazgatóként és az igazgatóság új tagjaként.
Marnitz István
2015. március 03.
Gazdaság
útépítés
Mégis a Közgép építhet Nagykanizsán
Nyert a Közgép Nagykanizsán. A 61-es főút várost elkerülő 3,3 kilométerét Simicska Lajos cége fejezheti be. A 2011-ben félbehagyott építkezés munkaterületén előreláthatólag márciusban bőgnek fel a munkagépek, ám ha az év végig nem végeznek, Brüsszel visszakérheti pénzét.
Kapitány Szabó Attila
2015. február 25.
Gazdaság
építkezés
Készek milliárdokat bukni Simicska miatt
Simicska Lajost leckéztetik. A Közgépet már az sem juttatja új megrendelésekhez, ha versenytársainál olcsóbban vállalkozik. Egyre több helyről szorul ki a kormányfővel harcba keveredett egykori államkedvenc.
Kapitány Szabó Attila
2015. február 21.
Belföld
közlekedés
M0: Simicska cégének áll a zászló
A Közgépnek áll a zászló az M0-son. A hét pályázó közül legalábbis a Simicska Lajos többségi tulajdonában lévő cég vállalná a legolcsóbban a zajvédő létesítmények átépítését a csonka körgyűrű déli szektorában.
2015. február 20.
Gazdaság
közbeszerzés
Varga több magyar céget szeretne látni a Közgép mellett
A Magyarországon kiírt közbeszerzések tág teret biztosítanak a vállalkozásoknak, hogy pályázzanak, de a nemzetgazdasági miniszter szerint „jó lenne, ha több magyar cég tudna közbeszerzési eljárást nyerni”, mert még mindig dominálnak a külföldi cégek. Varga Mihály vasárnap az ATV Szabad szemmel című műsorában beszélt erről.
2015. február 15.
Belföld
pályázat
Orbán Ráhel és a 15 millió titka
Ritkán látható üzleti villámkarriert futott be az elmúlt években Tiborcz István, a kormányfő veje. A cégadatok szerint az üzlet 2010-ben indult be igazán a Simicska Lajos–Nyerges Zsolt páros segítségével. Így nem jelenthet súlyos terhet a családi kasszának Orbán Ráhel tandíja, amely a svájci elit magániskolában szemeszterenként 15 millió forintra rúg.
Hargitai Miklós
2014. december 22.
Belföld
3
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól