hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“M4”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
magyar válogatott
Minden második néző a magyar–osztrák meccset nézte
Rekordnézettséget ért el tegnap este az M4 Sport, hiszen 17:54-től az Ausztria–Magyarország Európa-bajnoki labdarúgó-mérkőzést (AMR: 1 millió 734 ezer fő) a tévénézők fele választotta (SHR: 48,3%), ezzel piacvezetővé téve az MTVA sportcsatornáját a műsor adásideje alatt – közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.
2016. június 15.
Belföld
média
Kokó lett az M4 műsorvezetője
Héder Barna, az M4Sport sportigazgatója újabb nagy nevet igazolt le a hazai sportéletből, a legfrissebb erősítés Kovács „Kokó" István, olimpiai-, és világbajnok magyar ökölvívó, tapasztalt televíziós szakember és kommentátor - közölte az MTVA.
2016. április 18.
Sport
autópálya
Büntetőeljárás indult az M4-es autópálya ügyében
Hírösszefoglalónk
2016. március 22.
Belföld
magyar válogatott
Ennyien – talán – még nem nézték az M4 Sportot
NOL
2015. november 16.
Sport
média
Iszonyúan sokba kerül, mégis kistafírozzák a közmédiát
A márciusban elindított M1 hírcsatorna fenntartása idén 4,3 milliárd forintba kerül a médiaszolgáltatási alapnak, a júliusban startolt M4 Sport pedig 5,4 milliárdba. A növekvő kiadások miatt a kormány átvállal 47,2 milliárdot az állami média adósságából, így tartalom-előállításra 9 milliárddal több jut.
Bednárik Imre
2015. október 01.
Belföld
Magyarország
M4 a vakvilágban
Megint elmúlt a nyár a nélkül, hogy egyetlen magyar képviselő elkerülte volna a kiselejtezést az európai kupák legalsó grádicsain. Az MTK, az FTC, a Debrecen és a két sorozatból is eltanácsolt Videoton egyetlen kiejtője sem vesztett mérkőzést. A mérleg: két döntetlen, nyolc vereség.
Hegyi Iván
2015. augusztus 29.
Sport
autópálya
Halálutakat építene a magyar autósoknak a kormány
Új útfajta bevezetésével erőszakolja meg az útügyi műszaki előírásokat a félbehagyott M4-es autópálya befejezéséhez a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM). A gyorsforgalmi utakon körforgalmak építését is megengedő szabályok összeállítását a tárca a Magyar Út- és Vasútügyi Társaságtól rendelte meg. Körforgalom és lámpás kereszteződés is lesz a lebutított sztrádákon, leállósáv viszont nem. A leendő halálutakról előreláthatólag ősszel döntenek.
Kapitány Szabó Attila
2015. augusztus 28.
Gazdaság
Magyarország
Világraszóló meglepetést okozhatna Semjén Zsolt
A magyar–román Eb-selejtezőt az UEFA előírásai miatt követhetik csak román nyelvű kommentárral Erdélyben, a magyar bajnoki mérkőzéseket viszont a közmédia sportcsatornájának elindulása okán kell nélkülözniük a határon túli érdeklődőknek.
2015. augusztus 15.
Belföld
Magyarország
Irdatlan pénzeket fognak fizetni az egész napos olimpiázásért
Ha esetleg Budapest rendezné a 2024-es olimpiát, nem feltétlenül a magyar közszolgálati tévé sportcsatornája közvetítené a legtöbbet az eseményről.
Pető Péter
2015. augusztus 12.
Sport
Magyarország
Megy az ideológiai nevelés az állami sportcsatornán
Jelentősen növelte az állami média össznézőszámát a két hete elindított M4 Sport. Korábban az öt közszolgálati csatorna – M1, M2, M3, Duna TV, Duna World – együttes közönségaránya a felnőtt lakosság (18 éven felüliek) körében átlagosan 15-16 százalék volt az egész napra, 17 százalék pedig a főműsoridőre vetítve.
Bednárik Imre
2015. augusztus 01.
Belföld
autópálya
Döntöttek az M4-es helyetti gyorsforgalmiról, és lesz Tisza-híd is
Az „M4-es autópálya Abony–Fegyvernek új Tisza-híddal (kivitelezés)” című projekt csökkentett műszaki tartalommal történő megépítéséről döntött a kormány, miután az eredeti projektet korábban leállította - az erről szóló határozat a pénteki Magyar Közlönyben jelent meg.
2015. június 19.
Gazdaság
Orbán Viktor
Háborús áldozat lett a sztráda
Nem autópályaként, hanem autóútként épül meg az M4-es – jelentette be Orbán Viktor Szolnokon. Ez igazolja azokat a polgármestereket, akik tudósítónknak az elmúlt napokban azt jelezték, nem aggódnak az építkezés miatt. Pedig kevés okuk volt a bizakodásra, miután az Orbán–Simicska-háború miatt leállították a projektet.
Kácsor Zsolt
2015. június 04.
Belföld
kormány
Orbán: Az M4-es nem marad torzó
Meg fog épülni az M4-es, de nem autópályaként, hanem autóútként, ehhez azonban "mindent újra kell gondolni, újra kell számolni" - közölte Orbán Viktor miniszterelnök szerdai szolnoki sajtótájékoztatóján.
MTI
2015. június 03.
Gazdaság
útépítés
Végre kiderült, mi a baj az M4-essel
A kormány állításai az M4-es autópálya építésének leállításáról köszönő viszonyban sincsenek az Európai Bizottság dokumentumaiban szereplő tényekkel. Az uniós papírokban nincs szó kartellgyanúról, mint amit a kormány állít, hanem a Bizottság súlyos szakmai kifogásokat támasztott az építkezés előkészítésével kapcsolatban.
Hargitai Miklós
2015. május 26.
Belföld
közlekedés
Alföldi halálút lehet az M4-esből
Halálút lehet a félbehagyott M4-esből: a gyorsforgalmi utat alsóbb rendűek keresztezhetik, s biztonsági elemeket is elhagynának. Lehet még katasztrófafilmekhez díszletet adó vasbeton torzó is az eddig hatvanmilliárdba kerülő félkész szakasz. Bármi lesz is, több tízmilliárd forint közpénz a kár, s papírok bizonyítják, hogy ezért kormánytagok felelősek, s azt is, hogy már a beruházás elején trükközni próbáltak.
Kapitány Szabó Attila
2015. május 11.
Gazdaság
autópálya-építés
Megúszhatta volna a kormány az M4-es botrányt
Megúszhatta volna a kormány az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közti szakaszán folyó építkezés leállításával járó botrányt. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) legalábbis két éve olyan jelentést készített a közbeszerzés pályázati felhívásáról, ami alapján már meghirdetése előtt az egész beruházásról le lehetett volna mondani. A döntés a kormányé volt.
Kapitány Szabó Attila
2015. május 04.
Gazdaság
útépítés
Lázár segítséget kért az M4-es miatt
Az Európai Bizottság segítségét szeretné kérni Lázár János, hogy kiderüljön, valóban vizsgálódott-e az Európai Unió csalás elleni hivatala, az OLAF az M4-es autópálya ügyében.
Csuhaj Ildikó
2015. április 16.
Belföld
autópálya
Az Orbán-kormány fizetni nem akar, viszont szívesen parancsol
Az Abony–Fegyvernek útszakasz építési szerződéseit szerdán felmondta ugyan a kormány, ám egy másik részén, Püspökladány és az országhatár között folytatódhat az M4-es autópálya építése. Brüsszelt azonban még meg kellene győzni arról, hogy van értelme támogatni a beruházást.
Kapitány Szabó Attila
2015. április 16.
Gazdaság
beruházás
Saját százmilliárdos csapdájába eshet a kormány
Több trükköt is bevetett a kormány azért, hogy uniós pénzből finanszírozza az M4-es autópálya építését, ám arra is kész volt, hogy a nemzeti költségvetésből finanszírozza a beruházást, ha Brüsszelben nem jár sikerrel. Az Orbán–Simicska-konfliktus azonban felülírta az eredeti forgatókönyvet.
Kapitány Szabó Attila
2015. április 15.
Gazdaság
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól