hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“batka-életmű”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
fogyasztóvédelem
Befellegzik a trükkös repülőjegyáraknak
Az Európai Parlament rendelettervezetében arra kötelezné a repülőtársaságokat és az utazási ügynökségeket, hogy minden esetben a teljes viteldíjat közöljék a vásárlóval, azaz minden olyan költséget, amelyet fizetnie kell. Korábban elterjedt volt a "Milánó 0 forintért" vagy "Ön már akár 1 Ft-ért is repülhet Londonba" stílusú jegyhirdetés, amelyben az egyéb díjakról nem vagy csak az apró betűs kiegészítésből értesülhetett az utazó.
Batka Zoltán
2008. szeptember 17.
Archívum
telefon
Büntetik a csekkes számlafizetést
Többletdíjakkal próbálják áttéríteni a távközlési szolgáltatók fogyasztóikat az átutalással történő számlafizetésre. Miközben a UPC a múlt héten magyarázkodni kényszerült, miért is vetett ki a sárga csekkel fizető ügyfeleire 96 forint többletdíjat, másik két szolgáltató, a Pannon és az Invitel is úgy módosította üzletszabályzatát, hogy külön díjat ró a csekkel fizető ügyfeleire.
Batka Zoltán
2008. július 30.
Archívum
batka-életmű
Töretlenül hátrálva akar előretörni az Interfruct
Újabb hat, immár összesen nyolc áruházát zárta be a beszállítóinak jelentős összegekkel tartozó Interfruct Kft. A cég magyarázata szerint ez csupán stratégiai visszavonulás, és része a cég újjászervezésének.
Batka Zoltán
2008. június 24.
Archívum
batka-életmű
Kártyán nyert pénzek
Kölcsönös engedményeket kínáló céglogós (co-branded) ikerkártyákkal próbálják felpezsdíteni egymás piacát a nagy cégek és a bankok. Miközben a verseny és a kiskereskedelmi forgalom csökkenése újabb árukapcsolásokat hív életre, az egyelőre kétséges, hogy a céges plasztikkal mennyire lehet törzsvásárlóvá tenni a hazai vevőket.
Batka Zoltán
2008. május 22.
Archívum
digitális tábla
Előre beprogramozott késés a digitálistábla - tenderen?
Csúszik a több mint egy éve ígért iskolai digitális táblák beszerzése. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség technikai okokra hivatkozik, egyelőre az igények felmérésénél tartanak. Az iskolák szerint fejetlenség van, a beszállítók viszont épp tudatosságot sejtenek a tender kiírásának bizonytalanságai mögött. Attól tartanak, így könnyebb helyzetbe hozni egy előre kiválasztott konzorciumot.
Batka Zoltán
2008. április 14.
Archívum
multik az országban
Bírság áruhiányos akcióért
Ismerősen kerek összegű, százmillió forintos versenybírsággal sújtotta a Tesco Global Áruházak Zrt.-t a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). Akárcsak az összeg, a GVH indoklása is ismerős: a korábbi százmilliós elmarasztalást is azért kapta a cég, mert a vásárlók az akciós újságban reklámozott termékek némelyikét nem találták a polcokon.
Batka Zoltán
2008. február 15.
Archívum
kiskereskedelem
Karácsonyi ajándék - januárban?
Korán kezdődik és gyorsan véget érhet a karácsonyi szezon az idén. Lehet, hogy még az ünnep előtt "szezon végi" leárazásokkal találkozhatunk: a kereskedők attól tartanak, nyakukon maradhat a nyáron rendelt áru.
Batka Zoltán
2007. október 13.
Archívum
lobbi
Csak lassan regisztrálnak a lobbisták
Eddig nem igazán riasztotta el a lobbistákat a kilátásba helyezett milliós bírság: az érdekkijárók önbevallása szerint az idén összesen tizenöt alkalommal kerestek meg közhatalmi szereplőt. Igaz, az ellenőrzés gyakorlatilag csak a re-gisztráltakat érinti.
Batka Zoltán
2007. szeptember 24.
Archívum
fogyasztóvédelem
Vásárlók az E-rengetegben
A vásárlók rá vannak utalva arra, amit a gyártók állítanak az élelmiszerek címkéin, annak valóságtartalmát a termékek jó részénél egyszerűen nem tudják ellenőrizni, mert nincs rá kapacitás. De a 40-50 ezres cikkszámú piacon központi adatbázis sincs minderről.
Batka Zoltán
2007. augusztus 08.
Archívum
megtakarítás
Feléljük a tartalékokat
Miközben a magyarok háromnegyedének egyáltalán nincs spórolt pénze, a több mint hatmillió forinttal rendelkezők száma negyedére csökkent az utóbbi két évben - a Gfk Hungária és a Wall Street Journal 15 országra kiterjedő, közösen készített befektetési barométeréből kirajzolódó kép nem túl biztató. Magyarországon a lakosság alig negyede rendelkezik pénzügyi befektetéssel, ami a környező országok 34 százalékos arányától is messze elmarad, nem beszélve a Nyugat- Európára és az Egyesült Államokra jellemző több mint ötven százalékról.
Batka Zoltán
2007. július 30.
Archívum
kiskereskedelem
Vasárnap - vásárnap
Tartsanak-e nyitva a nagy áruházak vasárnap? A KDNP zárva tartaná őket. Az üzletek teli parkolója alapján azonban a vevők inkább a nyitva tartásra szavaznának. Ám sokan azt mondták: ellennének e lehetőség nélkül. A megkérdezett eladók inkább otthon maradnának, bár nekik sem ez a legnagyobb bajuk.
2007. július 09.
Archívum
adó
Januártól jöhetnek a bálnavadászok
Januártól az új, némileg áramvonalasabb tevékenységi kört jelölő kódok szerint regisztrálják a cégeket a cégbíróságokon, illetve az APEH-nél. Az új kódrendszer szerint már külön besorolása lesz a divattervezőnek, a követelésbehajtónak, a programozónak, vagy éppen a PR-tanácsadónak. De végre lehetőség nyílik bálnavadászati tevékenységet is bejegyeztetni.
Batka Zoltán
2007. június 25.
Archívum
batka-életmû
Antiferro: vérdíjat tűztek ki a károsultak
"Itt az ideje, hogy megalapítsuk az ANTIFERRO szervezetet, melynek nem titkolt célja, hogy az Il ferro körüli botrányban összefogja a károsultakat és pontot tegyen az ügy végére. Akár radikális lépésekkel." - szól az Antiferro NOL-hoz eljuttatott felhívása.
2007. május 31.
Archívum
menedzserek
Nem értették, miért szerez jó állást másnak
A megfelelő topvezetők kiválasztása és az üzleti stratégiai tanácsadói tevékenység egyre inkább összefonódik - mondja Helmut Neumann, a régióban piacvezető Neumann & Partners alapító elnöke. A fejvadászszakma hetvenhat éves doyenje a pálya itteni születéséről és cége európai gyökereiről beszélt lapunknak.
Batka Zoltán
2007. május 15.
Archívum
batka-életmû
Nem tud fizetni az IL Ferro
Az IL Ferro autóreklámos cég vezetője lapunknak bejelentette: pénzügyi problémáik miatt három hónapra felfüggeszti a reklámdíjak folyósítását a nyolcezer ügyfélnek. A partnerek jó részénél rövidesen kopogtathat a végrehajtó, mivel az ígéretekben bízva anyagi erejük felett vágtak bele az autóvásárlásba.
Batka Zoltán
2007. április 13.
Archívum
batka-életmû
Még várnak a fizetésre az IL Ferro ügyfelei
Tovább vagdossa a centimétert az IL Ferro több ezer ügyfele, akik már több mint egy hónapja nem láttak semmit az autómatricáik után járó reklámdíjakból. A cég ügyfélszolgálatain bizonytalan válaszokat kaptunk, a legtöbb helyen úgy tudják: a pesti központ a jövő héten elkezdi folyósítani a pénzeket.
Batka Zoltán
2007. április 05.
Archívum
húsvét
Megszorításra ugrott a húsvéti forgalom
Megszorítások ide vagy oda, ünnepi rekordokat döntögetnek az élelmiszer-kereskedők, akik szerint az utóbbi évek átlagát eddig meszsze lekörözni látszik az ünnepi hétvége előtti roham.
Batka Zoltán
2007. április 03.
Archívum
multik az országban
A beszállítók hallgatnak
Az új kereskedelmi törvény létrejötte óta egyetlen beszállítói panasz sem érkezett a GVH-hoz erőfölényükkel visszaélő láncokkal szemben. Érdekképviseletük szerint a beszállítók tartanak a kilistázástól. A kereskedők viszont másként látják...
Batka Zoltán
2007. március 09.
Archívum
batka-életmû
A befizetéseket még fogadja az Il Ferro
Több ezer autós hiába vár pénzt a kocsireklámcégtől - írtuk lapunk keddi számában. A havi reklámdíjak kifizetését ugyan csak március végére ígéri, de az új jelentkezők befizetéseit még minden további nélkül elfogadja az Il Ferro autóreklám-cég. Az új cégvezetés nyugtatgatja az ügyfeleket: azt ígéri, hogy mindenkit ki tud fizetni, csak várjanak.
Batka Zoltán
2007. február 28.
Archívum
batka-életmû
Több ezer autós hiába vár pénzt a kocsireklámcégtől
Március végéig biztosan nem fizet több ezer ügyfelének az Il Ferro Kft. Az ígért reklámdíj reményében szép summával beszálló autósok közül sokan már január óta nem kapták meg az ígért hirdetési díjat a kocsijukon elhelyezett hirdetésekért. A korábbi tulajdonosok már leléptek, az viszont kérdéses, honnan is folyik be az autósoknak járó havi több százmilliós reklámdíj.
Batka Zoltán
2007. február 27.
Archívum
1
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól