hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“Autó-piac”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
autó
Alakul az egyautós családmodell
Mostanság nem a kocsicsere a legfontosabb a háztartásokban, amit vevők és kereskedők is megéreznek a használtautó-piacon.
Boros Jenő
2011. február 23.
Gazdaság
kerékvilág
Sötét üzletek, fekete donorokkal
Komplexen kell vizsgálni a járművekkel kapcsolatos bűncselekmény-kategóriákat, állítja Knezsik István, az Autós Nagykoalíció elnöke, aki szerint nem lehet élesen különválasztani az ezekkel összefüggésben megvalósított különböző vagyon elleni bűncselekményeket (lopás, csalás, hitelsértés, biztosítási csalás, sikkasztás).
Boros Jenő
2011. február 04.
Autó
kerékvilág
Kelendő a Trabant is
A csúcsévnek számító 1996-ban tizenhétezernél több autót loptak Magyarországon, aztán folyamatos csökkenés után a válság idején megint romlottak a mutatók.
Boros Jenő
2011. február 02.
Autó
kerékvilág
Tolvajtempó: egy percen belül viszik
Ha lebukik börtönt, ha nem, akkor az ellopott autó piaci értékének öt-tíz százalékát kapja a tolvaj. A nehezebben elköthető és értékesebb modellekhez nagyobb szakértelem kell, így autónként 1-1,5 millió forint is lehet a díjazás.
Boros Jenő
2011. február 02.
Autó
autó
Adják-veszik a márkákat
Az automobilizmus történetében négyezernél több márka próbálkozott járműgyártással, napjainkban kétszáz működik, ezek között van évi hétmilliót és négy darabot termelő. Tavaly 2010-ben 61,7 millió személyautó kelt el világszerte, ami 12 százalékos növekedést jelent egy év alatt. A teljes mennyiség felét öt konszern gyártotta. A toplistát vezető tucatnyi cégcsoport hatvan márkát birtokol, igaz ebből csak negyven aktív. A válság miatt öt év alatt negyven márka került új tulajdonoshoz.
Boros Jenő
2011. január 26.
Autó
autó
Kevesebb truck, több kisautó
Csalókák az új amerikai autók: van, amelyik Buickként csillog, de közben egy Opelből fejlesztett Chevrolet, de több klónt is bemutattak a detroiti Motor Show-n.
Boros Jenő
2011. január 19.
Autó
kerékvilág
Amerikai tankügyek
Az Egyesült Államokban 137 millió személyautót, terepjárót és pick-up típusú járművet tartanak nyilván, ezer lakosra 470 autó jut, az USA útjain fut a világállomány 20 százaléka. 2002-ben még másfél dollárnál olcsóbb volt a benzin gallonjának átlagára, mely 2004 decemberében 1,8 dollárra, 2005. év végére 2,2 dollárra, 2006-ban pedig 3 dollárra emelkedett.
Boros Jenő
2011. január 19.
Autó
autó
Optimista kereskedők
Építsünk a vevők hűségére, és ne akciókkal meg kedvezményes árakkal és ígéretes hitelekkel próbáljunk forgalmat növelni, mert ezek csak rövid távon jelentenek megoldást – fogalmazott előadásában az autókereskedőket tömörítő Auto-Nation elnöke. – Soha nem voltam ennyire optimista – mondta Mike Jackson az Automotive News detroiti konferenciáján, ahol azt el is megmagyarázta, hogy miért bizakodó.
Boros Jenő
2011. január 19.
Autó
autó
Autópiaci lufik és bumerángok
Ha esnek az eladások, és veszélybe kerülnek a munkahelyek, akkor jönnek a mentőakciók, olyanok mint a központilag támogatott autócsere-programok, amik azért nem csodaszerek, és hatásuk sem tartós.
Boros Jenő
2011. január 05.
Autó
autó
Jobb lesz, de még nem aranykorszak
Nemcsak a mennyiség számít. Igaz, mert a minőség és a sok újdonság is alaposan megdobhatja a forgalmat. Persze csak ha lesz rá fizetőképes kereslet.
Boros Jenő
2011. január 05.
Autó
autó
Magyar autópiac: mínusz 25,7 százalék
A tavalyi év volt a mélypont – mondják a magyar autóforgalmazók, akik idén már nem a flottaértékesítésekben, hanem az adócsökkentésben és a magánvásárlókban reménykednek, de optimizmusuk óvatos, már csak azért is, mert időközben sok kereskedő végleg lehúzta a rolót.
Boros Jenő
2011. január 04.
Gazdaság
autó
Kelet-Európa autós Oscarja
Van, ahol a technikai csodák, van, ahol a teljesítmény, és van, ahol a sebesség alapján döntenek, az AutoBest-díjnál leginkább az ár számít, de az olcsóság azért nem elég.
Boros Jenő
2010. december 22.
Autó
kerékvilág
A román ARO legyőzte a Jeep Cherokeet
Boros Jenő
2010. december 22.
Autó
kerékvilág
Lejtmenetben ragadt a motorkerékpár-piac
Nem vártak csodát, és a válság miatt nehéz esztendőre készültek a hazai motorkerékpár-kereskedők, ám a legpesszimistább előrejelzéseiknél is rosszabb eredményeket hozott a 2010-es év, amikor harminc százalékkal estek az eladások. A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének december eleji összesítése szerint legfeljebb 5300 darabos eredményt érhetnek el a kereskedők, holott 2009-ben még közel nyolcezer új motorkerékpárt helyeztek forgalomba. A visszaesés különösen a pénzügyi válság előtti évek eredményeihez képest drámai: a rekordot hozó 2006-ban 19 ezer motorkerékpár kelt el a hazai piacon, vagyis azóta több mint hetven százalékkal estek az eladások. Leginkább az olcsóbb és praktikus gépek voltak kelendők. Az importőrök szerint jövőre talán elkezd felpörögni a piac.
Boda András
2010. december 22.
Autó
kerékvilág
Oscar a villanyautónak
A korábbi évekkel ellentétben idén nem szivárgott ki idő előtt a győztes neve, és szigorú titoktartás után a meghirdetett időpontban hirdettek eredményt.
Boros Jenő
2010. december 01.
Autó
kerékvilág
Ne bajlódj gombokkal, rúgd fenékbe!
Sallangmentes, letisztult, unalmas (na jó, minden felesleges és öncélú formai megoldás nélküli), de műszakilag tökéletes, kényelmes, megbízható, jól felszerelt – nagyjából ez a kép él az átlagos autósban bármelyik német márkáról. Bár ezek már jó ideje nem igazak – együtt semmiképp sem –, az autós sztereotípiákban az a jó, hogy sokkal lassabban halnak ki, mint ahogy kellene. Túlélésüket persze mindig segíti egy-egy modell.
Angyal Gábor
2010. december 01.
Autó
autó
Növekvő középosztály
Boros Jenő
2010. december 01.
Autó
kerékvilág
Nyolc hónapos várólisták az európai autópiacokon
Alultervezték idei darabszámaikat a gyártók, ezért olykor fél évnél is többet kell várni a megrendelt új autóra. Nem pont így álmodtak erről, de bekövetkezett: a vevők sorban állnak az autókért, és olykor attól a kereskedőtől vesznek, aki gyorsabban szállít.
Boros Jenő
2010. november 24.
Autó
autó
Trükkös ajánlatok apró betűs részletekkel
Alaposan megfogyatkozott a legolcsóbb autók mezőnye, a hazai háromezres kínálatból alig maradt néhány kétmillió forint alatti.
Boros Jenő
2010. november 24.
Autó
autó
A válság visszahozza a magyar piacra a Ladát
Indiai és kínai autók mellett Ladák forgalmazásába kezdett László Károly, az Indicar tulajdonosa és ügyvezetője, aki szerint a válság megtanította a vállalkozókat arra, hogy ne vágyaik, hanem a realitások határozzák meg beruházásaikat. – Éppen ezért vágtunk bele a Ladák forgalmazásába – mondja az ügyvezető.
Boros Jenő
2010. október 22.
Gazdaság
2
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól