hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“forgalomkorlátozás”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
forgalomkorlátozás
Csőtörés, bénult belváros
Ma is folytatódik a tegnapi csőtörés okozta közlekedési káosz a belvárosban: a Károly körúton, a Madách térnél eltörött egy 150 milliméteres vezeték, a víz feltörte az aszfaltot, s elárasztotta a felszínt. Emiatt a forgalmat korlátozni kellett, az érintett szakaszon ugyanis három sávon kellett megbontani és kijavítani a burkolatot.
2008. augusztus 15.
Archívum
forgalomkorlátozás
Mindig az autós hibás?
Akárhogy szabályozzák a kereszteződések forgalmi rendjét, valaki mindig elégedetlen lesz - állítja a városháza, amely szerint nincs balesetveszélyes csomópont Budapesten, ha mégis, azért csak az autósok hibáztathatók. Pedig akad olyan kereszteződés, ahol egyszerre zöld minden irányból.
2008. augusztus 05.
Archívum
BKV
Jaj annak, aki akadályozza a BKV járműveit
Motoros rendőrök segítik a jövőben a BKV járműveit; a járőrök azt ellenőrzik, hogy szabályszegésével senki ne akadályozhassa a tömegközlekedési járművek haladását - jelentette be nemrégiben Bozsó Zoltán ezredes, a budapesti rendőrfőkapitány rendészeti helyettese.
Munkatársunktól
2008. június 23.
Archívum
forgalomkorlátozás
Két év kínszenvedés a közlekedőknek
Most kell annyi eurót szerezni Brüsszeltől, amenynyit csak lehet, mert a következő évtizedekben már kevesebb juthat Budapestnek - ezzel magyarázta Demszky Gábor a jelentős forgalomkorlátozással járó beruházások összetorlódását. A metróépítés és a budai főgyűjtő miatt búcsút vehetünk a rakparttól, és folytatódnak az útfelújítások is.
2008. június 11.
Archívum
dugódíj
Tüntetés vasárnap a szmog miatt - cáfolják Demszkyt
Bár a főpolgármester és a környezetvédemi tárca vezetője tegnap intézkedéseket ígért, a zöld- és kerékpárosszervezetek mindenképpen megtartják vasárnapi demonstrációjukat: amiatt tiltakoznak, hogy a fővárosi vezetés eddig nem fékezte meg a levegő romlását. A criticalmass.hu-n a szervezők adatokkal cáfolják a főpolgármester tegnapi szavait.
2008. február 15.
Archívum
forgalomkorlátozás
Hova, mikor ne menjünk kocsival szombaton?
A kerékpáros felvonulás (Critical Mass) miatt a főváros több pontján is korlátozzák szombaton a forgalmat.
Munkatársunktól
2007. szeptember 22.
Archívum
forgalomkorlátozás
Budapestre autóval csak pénzért?
A főpolgármester szerint akár Budapest határán is lehetne útdíjat szedni a városba behajtó autósoktól. A dugódíjnak is becézett adófajtáról még semmilyen döntés nem született, bevezetése legkorábban 2010-2012 körül várható.
Hírösszefoglalónk
2007. szeptember 17.
Archívum
forgalomkorlátozás
Egér a labirintusban
A budapesti közlekedés egyik legfontosabb alapvetése: ha siet az ember, mindig ott van dugó, amerre haladna, ha pedig nem siet, akkor sehol sincs dugó. A második alapvetés: az ember általában siet valahová, ezért általában van dugó. Harmadik alapvetés: pont akkor és pont ott.
2007. augusztus 23.
Archívum
Budapest
Elkerülhetetlen a budapesti útdíj
Budapest belvárosában is be kell vezetni az útdíjat, ebben majd' mindenki egyetért. A kérdés: mikor? A szakértők szerint a következő évtized elején, 2010-2012 körül várható egy a budapesti belvárosra és a hidakra kiterjedő díjfizetős zóna kialakítása. Hegyi Gyula szocialista európai parlamenti képviselő vetette fel tegnap, hogy a belvárosi forgalmat az útdíj bevezetésével enyhítsék Budapesten, próbaképpen negyed- vagy féléves időszakra.
Munkatársunktól
2007. augusztus 09.
Archívum
metró
Eltérítik a 2-es villamost
Megdöbbentően rövidlátó és káros döntésnek tartja a VEKE szervezet, hogy a 4-es metró Fővám téri állomásának építése miatt az illetékesek a 2-es villamos leállítása mellett döntöttek. Ennek köszönhetően éppen a legforgalmasabb szakaszon, a Boráros tér és a Március 15. tér közötti gey évig nem járnak a szuerelvények, a kimaradó megállókat buszokkal lehet megközelíteni. A pesti rakpart ütőerét jelentő villamosvonalat így csak két átszállással lehet végigutazni. Ráadásul az építési munkák által érintett területen a pótlóbuszok a kerülőutak, munkagépek és a torlódások miatt csak igen lassan tudnak majd haladni.
2007. március 29.
Archívum
forgalomkorlátozás
Csőtörés miatt le kellett zárni a Gyömrői utat
2006. december 05.
Archívum
Budapest
Budapest a gyalogosok fővárosa lehet
2006. február 19.
Archívum
kereskedelmi rádiók
Dugulás naponta kétszer élőben
Átlagos hétköznap, délután négy óra. Vihar előtti csend a Váci úton, valahol a Dózsa György út környékén. Még néhány perc és kezdődik az őrület, a délutáni csúcs. Az autók átlagsebessége rohamosan csökken, a közlekedők vérnyomása emelkedik. Mindenki sietne. Illetve majdnem mindenki. Van egy autós a tömegben, aki egykedvűen tűri a forgalmat, higgadt szemlélő, mint földrajztudós a vademberek között. Nem siet sehová, nem vadászik utasokra, inkább keresi, mint kerüli a dugókat. Igazi önkínzónak gondolnák. Csak halad a sorral, hol lassan, hol lassabban, hol egyáltalán. Aztán veszi néha a telefonját és bejelentkezik. Élőben a városból.
2006. február 14.
Archívum
útfelújítás
Kevesebb sáv, hosszabb sor
Szinte járhatatlan a Margit híd budai hídfőjének környéke, kifelé, befelé útfelbontás okoz dugót. A közműcserét márciusra befejezik, de akkor jön az útfelújítás.
Munkatársunktól
2006. január 18.
Archívum
Budapest
Tervezett dugó a híd alatt
Teljesen megbénult a főváros forgalma tegnap délelőtt; ennek fő oka a Margit híd alatt megkezdett közműépítés.
2006. január 12.
Archívum
Budapest
Utóvizsgálat a Pozsonyi úton
Januárban utóvizsgálatot készít a főváros a Pozsonyi út lezárásának következményeiről, mára ugyanis szinte ellehetetlenült Újlipótváros forgalma. Akár egy óráig is tartó araszolással lehet csak feljutni a Margit hídra.
2005. december 23.
Archívum
Budapest
Egy nagy dugóhúzó kellene
Munkatársainktól
2005. december 20.
Archívum
útfelújítás
Folytatódnak az útfelújítások a következő két évben is Budapesten
2005. szeptember 30.
Archívum
Budapest
Demszky: könnyíteni kell a belvárosok közlekedési terhelését
Könnyíteni kell azt az óriási közlekedési terhelést, amely az európai nagyvárosok belvárosaira zúdul, Budapesten azonban egyelőre nem realitás az olyan belvárosi behajtási díj, amelyet London már évek óta alkalmaz - mondta pénteken Londonban Demszky Gábor.
2005. szeptember 16.
Archívum
parkolás
Fejlesztés helyett hálózatcsökkentés?
Legalább harminc év lemaradásban vagyunk, legalábbis ami a fővárosi tömegközlekedést, azon belül is a villamoshálózat fejlesztését illeti. Míg a villamos világszerte reneszánszát éli - mert a külföldi szakemberek jó ideje felismerték már a korábbi visszaszorítási kísérletek tévedéseit - Budapesten még a maradék hálózatot is időnként csak nagy erőfeszítések árán lehet megtartani.
2005. augusztus 18.
Archívum
9
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól