hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“Autó-történelem”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
kerékvilág
Változó időkhöz változó autók
Az első szekér, az első hintó és az első autó is nyitott volt, aztán jött a ponyva meg a fix fémtető, később pedig a csomagtartóba hajtogatható.
Boros Jenő
2010. augusztus 11.
Autó
autó
Ál-Szisz kapta az apanázst, de lebukott
Szerénynek hitték, pedig inkább csaló volt, aki éveken át visszaélt névrokona dicsőségével.
2010. július 28.
Autó
autó
Magyar nyerte az első Grand Prix-t
Volt azon a versenyen minden, de a szeghalmi lovászmester fiát nem tudták legyőzni. Igaz, alaposan megszenvedett az első helyért.
Boros Jenő
2010. július 28.
Autó
autó
Százas villamos és szuperszonikus kocsi
Amióta van automobil, rohamtempóban nő a sebességláz, pedig lassan indult az őrület, hiszen az első gőzkocsi a XVIII. században még éppen hogy elérte a 4 km/órát. Sokan nem elégedtek meg versenygyőzelemmel, és tempócsúcsra vágytak. Autóval a bűvös százat 1899-ben, a hangsebességet 1997-ben érték el.
Boros Jenő
2010. július 28.
Autó
autó
Klímával rövidebb a fékút
Drágább és többet fogyaszt a légkondicionálóval felszerelt kocsi, de kényelmesebb és ami fontosabb, biztonságosabb is, és nem csak vezetés közben.
Boros Jenő
2010. július 21.
Autó
autó
Van már negyedszázada
Boros Jenő
2010. július 21.
Autó
autó
Amerika nem bukik a retróra
Leálltak a legsikeresebb amerikai retroautó, a PT Cruiser gyártásával, mert a mexikói üzemben kell a hely a legkisebb FIAT-modell szerszámainak.
Boros Jenő
2010. július 14.
Gazdaság
autó
Ajánlatok autóimádóknak
A klasszikus tárlatok mellett érdemes időt szakítani a gazdag magángyűjteményekre, melyekből kétszáz van Európában.
Boros Jenő
2010. június 30.
Gazdaság
autó
Százévesen is sportos, és hódít
Szakítva a hagyományokkal nem a márka korát jelző számot kapta típusjelzésnek a százéves Alfa Romeo ünnepi modellje, melyet Giuliettára kereszteltek.
Boros Jenő
2010. június 23.
Autó
autó
Elaltatja a Mercuryt a Ford
A General Motorshoz hasonlóan a másik nagy detroiti konszern is tovább ritkítja márkakollekcióját, hogy ezzel is javítsa pénzügyi mérlegét.
Boros Jenő
2010. június 16.
Autó
autó
Elárverezik James Bond híres Aston Martinját
Több mint másfél milliárd forintnak megfelelő fontért kelhet el James Bond 1964-es Aston Martinja. Az autót Jerry Lee amerikai rádiómágnás adja el, a befolyt összeget jótékony célokra fordítják.
2010. június 02.
Mozaik
autó
Spanyol regényhős, olasz és német szülőkkel
Nevének csengése hasonlít a FIAT-éhoz, nem véletlenül. A Sociedad Espanola de Automoviles de Turismo S. A.-t, vagyis a Seat Részvénytársaságot 1950. május 9-én hatszázmillió Peseta alaptőkével alapította a FIAT, a Spanyol Nemzeti Ipari Minisztérium és hat bankból álló csoport.
Boros Jenő
2010. június 02.
Gazdaság
autó
Midik és csuklósok a tököli hangárnál
Tenderbotrány, gyárbezárás és hasonló hírek jutottak eddig a hazai busziparnak, melynek bizakodó szakemberei repülőgép-kifutón mutatták be legújabb produkcióikat.
Boros Jenő
2010. május 05.
Gazdaság
autó
Magyar Rolls-Royce, tizenhat üléssel
A hazai buszgyártás története 1895-től datálódik, ekkor alapította kocsigyártó műhelyét Uhri Imre kovácsmester a budapesti Elemér utcában. A I. világháború idején megnőtt rendelések miatt később a tágasabb Gizella úti telepre költözött a cég, melynél akkoriban félszázan dolgoztak. Az Uhri-karosszériákat MÁVAG-alvázakra építették, a motorokat a Láng Gépgyár szállította, és gyártottak vezetőfülkéket a Steyrnek, valamint autóbuszpótkocsikat ugyancsak osztrák megrendelésre. 1939-ben hatszázan, 1944-ben már 1600 dolgoztak az Uhri testvérek gyárában, melynek akkoriban már a Hungária úton is volt telepe.
Boros Jenő
2010. május 05.
Gazdaság
autó
Bányát vett az autógyártó
Boros Jenő
2010. április 28.
Autó
autó
Ágyúgolyófutam egy 353-as Wartburgért
Egyetlen filmkocka is elég ahhoz, hogy szerelembe essünk egy régi autóval, ám az ilyen hódításhoz nem kevés idő és talán még több pénz kell, még mostanság is, amikor pedig igencsak estek a veterán gépek árai.
Boros Jenő
2010. április 19.
Gazdaság
Autó-technológia
Bontóba küldték a HungaroLadát
Bezárja európai képviseleteit az orosz autóóriás, így megszűnik a magyar HungaroLada is. A márka nem szűnik meg, de több piacon már nem az AvtoVAZ értékesíti a volgai gyár termékeit, többek között a Lada Priorát és Nívát.
Boros Jenő
2010. április 13.
Gazdaság
autó
Íme az új Pannónia!
Az eredeti, korábban bemutatott tervekhez képest megváltozott a motor. Azt sem tudni, mikortól és mennyiért kapható.
Ábrahám Ambrus
2010. április 07.
Gazdaság
autó
Visszatér a szalonokba a Pannónia
Idén is szomorú évük lesz a motorkereskedőknek, akik az első három hónapban 40 százalékkal kevesebb kétkerekűt tudtak eladni, mint egy évvel ezelőtt.
Boros Jenő
2010. április 06.
Gazdaság
autó
Bosszú pezsgővel
Filmet inspirált a LeMans verseny, és a győztes autó: a Ford négyévtizedes kihagyás után száll megint ringbe.
Boros Jenő
2010. február 10.
Autó
2
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól