hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“tudatos fogyasztás”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
vagyonnyilatkozat
Ügyészség a vagyonosodásról: ami nem jut el Matolcsy tudatáig, az nincs is
Elképesztő indoklással védte meg az ügyészség a vagyonnyilatkozata miatt pellengérre állított Matolcsy Györgyöt és helyettesét.
Hírösszefoglalónk
2015. június 24.
Belföld
tudatos fogyasztás
Hétköznapi Gasztrohőseink
2015. április 07.
Gazdaság
Németország
Mennyit ér a drága farmer?
Miért kényelmetlenek a 10 eurós farmerek a Kikben, milyen gyorsan szakadnak a H&M nadrágjai és valóban olyan tartósak-e a drága Levi's darabok, hogy két ló se tudná elszakítani őket? Ezeknek a kérdéseknek járt utána a német ARD csatorna fogyasztóvédelmi műsora egy átfogó farmertesztelés során, mely négy, különböző árkategóriás márka darabjait vette górcső alá.
2014. szeptember 16.
Mozaik
internet
Spórolás 2.0 – közösségi vásárlás
A legtrendibb módon ma már úgy lehet spórolni, akár az ár felét is megtakarítva, hogy közösségileg vásárolunk, pl. a szeptemberben indult, mára 11 ezernél is több facebookos rajongót tömörítő BónuszBrigád.hu oldal akcióiban.
2010. november 27.
Tud/Tech
húsvét
Zöld tojás húsvétra - Videó
2010. április 04.
Archívum
mezőgazdaság
Rab tyúkok tojása húsvétra
A zöld mezőn, szabadon kapirgáló tyúkokkal reklámozott tojások egy része valójában ketrecben tartott baromfitól származik, a tojások reklámja és elnevezése több üzletlánc terméke esetében is ezért megtévesztő - derítették ki húsvéti tesztjükön a tudatos vásárlók.
Sándor Tünde
2010. március 30.
Gazdaság
fair trade
Gyermekmentés egy csésze kávéval
Mentőövet jelent a harmadik világ termelőinek a méltányos kereskedelem, a magasabb felvásárlási árért viszont szigorú szabályoknak kell eleget tenniük. Nálunk alig vesznek ilyen cikkeket, pedig egy csésze kávé is segítség. A hazai szakmai szövetség zöldpolcokat tervez a boltokba: ezeken a helyi termelők portékája mellett a fair trade áruk is helyet kapnának.
2008. május 13.
Archívum
tudatos fogyasztás
Kevesebbért eszünk, de többet költünk telefonra és internetre
Az elmúlt évtizedekben sokat változott az, hogy mire költjük a pénzünket. A háztartások pénzük egyre kisebb hányadát fordítják élelmiszerre - mennyiségben is csökkent a fogyasztás -, a technikai fejlődés pedig új kiadásokat hozott, mint a mobiltelefon vagy az internet.
2008. május 13.
Archívum
fogyasztóvédelem
Kevesek öröme a vásárlás
A magyar fogyasztók döntő része már kihasználja a piacgazdaság nyújtotta bővebb árukínálat előnyeit, igaz, közülük is csak kevesen élik meg élményként a vásárlást. Magyar sajátosság, hogy nem annak örülünk, amit megvehetünk, hanem azért szomorkodunk, amire nem jutott elég pénzünk.
2008. május 13.
Archívum
tudatos fogyasztás
Cégrangsor a társadalmi haszon alapján
Stílusosan, egy a fogyasztók tudatos választását segítő, Magyarországon egyedülálló interaktív adatbázissal, a Cégmércével lepi meg célközönségét a Tudatos Vásárlók Egyesülete a 2007-es Ne Vásárolj Semmit! nap – november 30., péntek – alkalmából.
2007. november 30.
Archívum
tudatos fogyasztás
Romlott-e a táplálékunk?
Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban komoly mozgalmak hívják fel az emberek figyelmét a tudatos vásárlásra, de vajon mennyire tudatosak a vásárlók Magyarországon? Erről is szól a Tárki és az Image Factory harmadik társadalmi klíma jelentése, amely egészségünk egyik kulcsfontosságú tényezőjével, az élelmiszer-biztonsággal foglalkozik.
Ötvös Zoltán
2007. november 13.
Archívum
média
Magányos gyerek a reklámzuhatagban
Csak még öt percet szeretne a szülő aludni szombat reggel, és leülteti a tyúkokkal ébredő kisgyerekét a tévé elé, talán fogalma sincs róla, hogy a mesék között komoly leckéket kap a gyerek. Kiképzik, hogy mindent vetessen (később pedig vegyen) meg, amit lát, mert az a legjobb, a legszebb, a legmenőbb. Akkor fog anyuka, apuka mosolyogni, akkor fogja a többi gyerek szeretni, szóval akkor kerek a világ. Fogyasztóvá nevelés folyik. Csak nem tudatossá.
2007. szeptember 28.
Archívum
tudatos fogyasztás
Nem is lehetne jobban időzíteni: konferencia a fenntartható fogyasztásról
2007 nyarára a magyar sajtóban is közhellyé vált, hogy legalábbis nem problémamentes a fogyasztási modell, életmódunk, vásárlási szokásaink, sítlusunk, a szabályozási környezet, amelyben élünk. Decemberre tudományos konferenciát szerveznek a téma legkiválóbb hazai szakértőinek.
2007. augusztus 29.
Archívum
metazin
Tudatlan tudatos vásárlók
Egy magára valamit is adó környezettudatos fogyasztó helyben előállított mezőgazdasági terméket vásárol. Logikus. De sajnos előfordul, hogy a Chiléből importált saláta kevésbé károsítja a környezetet, mint a szomszéd gazdáé.
2007. augusztus 17.
Archívum
klímaváltozás
Villanyoltás a klímáért
Globális "villanyoltással" kívánta felhívni a figyelmet tegnap egy nemzetközi környezetvédő csoport a klímaváltozás fenyegető kockázatára.
Hargitai Miklós
2007. február 02.
Archívum
tudatos fogyasztás
Tudatos vásárlók versenye
Munkatársunktól
2006. november 30.
Archívum
fogyasztóvédelem
Kiadvány a háztartási káros anyagokról
Hétköznapi Mérgeink címmel kiadványt jelentetett meg a Levegő Munkacsoport a Tudatos Vásárlók Egyesületének közreműködésével annak érdekében, hogy felhívják a lakosság figyelmét a termékek egészségre káros hatásaira.
2006. augusztus 09.
Archívum
tubes-zengõ/HM/zöldek
Nagykabát a zöldeken
Médiavisszhang nélkül a környezetvédőknek jóval kisebb lenne a hatásuk. Az üzenetet ugyanis el kell juttatni, ezért a zöldek lehetőleg olyan akciókat szerveznek, amelyekről a média is beszámol.
Ötvös Zoltán
2006. január 05.
Archívum
zöld tiltakozás
Ma Ne Vásárolj Semmit!
Egynapos fogyasztói böjtöt ajánl a karácsonyi bevásárlási lázelőestéjén a Tudatos Vásárlók Egyesülete. A Ne Vásárolj Semmit Napegyre több követőre talál világszerte, és egyre nyomósabbak az érveik.
2005. november 25.
Archívum
tudatos fogyasztás
Egy nap vásárlás nélkül
A nagyvilágban több mint tíz, Magyarországon pedig már hatodik éve rendezik a környezet- és fogyasztóvédő mozgalmak a Ne Vásárolj Semmit! napi akcióikat. A "nem vásárláson" látszólag nincs mit szervezni, valójában azonban rengeteg előkészítést és felvilágosító munkát igényel akár a legcsekélyebb eredmény is, mivel - különösen így Karácsony felé - túlságosan szeretünk vásárolni.
Hargitai Miklós
2005. november 25.
Archívum
1
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól