hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“reklámpiac”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
internetbiznisz
30,4 milliárdot költöttek online reklámra tavaly
Tavaly a cégek 30,4 milliárd forintot költöttek online reklámra, ami 3,2 milliárd forinttal, 12 százalékkal haladja meg az előző évit az IAB Hungary adatai szerint.
2012. március 24.
Gazdaság
média
Magához tért az online médiapiac?
A 150 milliárdos hazai reklámtorta legnagyobb szelete a televízióké, de aránya 2008 óta folyamatosan csökken.
2012. március 22.
Gazdaság
reklámpiac
Tovább zuhant a tévés piac, túl a mélyponton a rádiók?
A televíziós reklámbevételek tavaly 6 százalékkal 54,9 milliárd forintra csökkentek, míg a rádiós reklámbevételek 2 százalékkal nőttek – mondta Nagy István Ottó, az Ernst & Young üzleti tanácsadási szolgáltatásának vezetője.
2012. március 01.
Belföld
Nagy-Britannia
Nem vicc: reklám már kutyáknak is
Emberek számára hallhatatlan tévéreklámot készített kifejezetten kutyáknak egy brit ebeledelgyártó cég.
2012. február 13.
Mozaik
reklámpiac
Super Bowl: 'megbolondult' az amerikai reklámpiac
Nem lehetett panasza az NBC televíziós társaságnak az idei Super Bowl döntőre, nézettségi rekord született, és a reklámbevételek is a csúcsokat döntögették. A legdrágább spot, amit eladtak, 5,8 millió dollár volt.
Ábrahám Ambrus
2012. február 07.
Gazdaság
szerda
Uj Péter: Önnek egy lejátszott üzenete van
Uj Péter
2012. február 01.
Belföld
egészségügy
Százmilliókkal vettek vissza reklámköltéseikből a gyógyszercégek
Tavaly már csaknem kétszázmillió forinttal kevesebbet költöttek a gyógyszercégek reklámra az orvosi szaklapokban – derül ki a ComFit orvosszakmai médiafigyeléssel foglalkozó cég elemzéséből.
2012. január 31.
Belföld
pályázat
Kire szabták a BKV több milliárdos reklámpályázatát?
Meglehetősen különös feltételekkel rakták tele a BKV hirdetési felületeinek bérbeadására kiírt pályázatot. Bár a főváros szerint a kitételek csak az eddigi tenderekből hiányzó garanciák biztosítását jelentik, több érintett cég a lehetséges versenytársak kiszorításának szándékát látja a háttérben.
Szalai Anna
2011. november 30.
Belföld
média
Részegítő zabálás reklámarcok és dekoltázsok között
Puszicsattogás zaja fogad a Millenáris B épülete előtt, ami csalhatatlan jele annak, hogy rég nem látott kreatív igazgatók, „ökkauntmenedzserek”, továbbá ügyfélkapcsolati asszisztensek találnak egymásra a Reklámzabálók éjszakáján.
Pető Péter
2011. május 29.
Belföld
Szlovákia
Meciar pártját reklámozza a hazai Tesco
A színes katalógus felső részében az olvasható magyarul, hogy bébi sildes sapka 1150 Ft-ért, illetve fiú ujjatlan felső 1800 forint csomagonként. Alul Vladimir Meciar pártjának választási ígéretei olvashatók szlovákul. Magyar-szlovák mix a Tesco nyári kínálatában?
Rab László
2010. június 04.
Belföld
reklámpiac
Ötödével csökkent a magyar reklámköltés
Az elmúlt évben 19,2 százalékkal csökkent a magyar reklámpiac hirdetőinek nettó reklámköltése, ezzel megtört a tíz éve tartó emelkedő trend. A visszaesés a rádiókat és a közterületi hirdetéseket érintette a legsúlyosabban.
Sándor Tünde
2010. március 30.
Gazdaság
tudomány
Piackutatás a koponyánkban
Elképesztő módszerekre ragadtatták magukat a marketingesek, hogy növeljék az értékesítés hatékonyságát. A szó szoros értelmében belenéznek az agyunkba – az igencsak vad ötletről a napokban a New Scientist és a BBC is beszámolt.
2010. március 29.
Tud/Tech
média
Kiharapott torta
Amióta mérik, nő a reklámipar Magyarországon, de a recesszió ezt a szektort is eléri. A szűkülő piacon nagy versengés várható a reklámforintokért, de még megmarad a tévé és a nyomtatott sajtó fölénye. Az online reklámok előretörése folytatódhat.
2009. február 17.
Kultúra
válság
Diétás máz a reklámtortán
A recesszió következtében gyors ütemben zsugorodik a hirdetési piac. A jövő évre a globális reklámkiadások 0,2 százalékos visszaesésére vonatkozó prognózist tett közé a ZenithOptimedia, a világ egyik legnagyobb hirdetési felületvásárlója.
Kriván Bence
2008. december 08.
Gazdaság
média
Hab a reklámtortán - I.
Áldás-e vagy átok, de vitathatatlan, hogy a reklám része, s sok esetben alakítója mindennapi életünknek. A "filmekkel megszakított" reklámblokkok, a látott, hallott, "böngészett" hirdetések ma már nem csak abban befolyásolnak bennünket, mivel mosunk vagy melyik gyorsétterembe ugrunk be, de abban is, hogy mit olvasunk vagy milyen koncertre látogatunk el.
2008. november 17.
Kultúra
média
A válság nem hatotta meg a magyar online reklámpiacot
A Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) első három negyedéves adata szerint nem érintette a magyar online reklámpiacot a pénzügyi válság: a január-szeptemberi index 30 százalékot meghaladó növekedést mutatott - közölte az MOHI egyik tagjaként szereplő origo.
2008. november 11.
Gazdaság
internet
Reklám nélkül is megy (?)
Az index.hu jogásza perrel fenyegette meg egy látogatóját, mert társaival is megosztotta módszerét, amellyel megszabadítja számítógépének képernyőjét a reklámoktól. Pedig az internetes oldal a tévénézésben alkalmazott hasonló megoldásokat cikkeiben pártolni szokta.
Hargitai Miklós
2007. augusztus 24.
Archívum
reklámpiac
Kong az ürességtől a reklámkassza
Ebben az évben aligha lesz érzékelhető a közösségi bormarketing - a Magyar Bormarketing Kht. számlájára eddig egyetlen fillér sem érkezett. Emlékezetes, hogy a kht. működéséhez szükséges forrást a bor jövedéki adójának eltörlése nyomán újra felhasználható 1,2-1,5 milliárd forintból kellene fedezni. A bor literenkénti nyolc forint jövedéki adójának fizetését már tavaly megszüntették, de a parlament arról is döntött, hogy továbbra is ekkora öszszeget kell a belföldön forgalomba hozott borok után fizetni. A pénz azonban nem a költségvetésbe folyik, hanem a borászok kapnák - ha fizetnének - közösségi marketingre s a minőség ellenőrzésére.
Munkatársunktól
2006. július 10.
Archívum
reklámpiac
Tavaly 68 milliárd forint reklámbevétele volt a tévéknek és rádióknak
A televíziós reklámpiac mérete 2005-ben 60,4 milliárd forint volt, a rádiós reklámköltések pedig megközelítették a 8 milliárd forintot - közölte a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete kedden.
2006. június 20.
Archívum
foci - vb 2006
320 ezer euróba is kerülhet egy félperces reklám a vb idején
A német televíziós állomásokon a labdarúgó világbajnokság idején sugárzandó egy-egy félperces hirdetés ára 6600 eurótól 320 ezer euróig terjed.
2006. május 31.
Archívum
3
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól