hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“piackutatás”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
piackutatás
Rámegy a családi tartalék a karácsonyi dőzsölésre
Egy családnak átlagosan 132 ezer forintba kerül a karácsony – derül ki a piackutatással foglalkozó GfK kedden publikált felméréséből. A piackutató szerint a családok számára stresszes a karácsony, ugyanis az ajándékokra, az ünnepi ételre, italra költendő pénzt nehezen tudják előteremteni.
NOL
2015. december 09.
Gazdaság
influenza
Tonnaszám fogynak a recept nélküli pirulák
2014. március 18.
Gazdaság
kiskereskedelem
Kevesebb jégkrém fogyott
A hosszan elhúzódó tél, a későn érkező nyár az év első felében a jégkrémértékesítés visszaesését hozta - írja a GfK Hungária. A gyártói márkás termékek ára csökkent, a saját márkásoké nőtt. A népszerűségi listán a csoki-vanília első helye megingathatatlan.
Marnitz István
2013. augusztus 06.
Gazdaság
recesszió
Ez sem a kiskereskedelem éve lesz
A Fidesz minden erőfeszítése ellenére sem tudta visszaszorítani a diszkontokat, ugyanakkor a trafikrendszerrel több ezer független kisboltosnak veszi el a megélhetését.
Batka Zoltán
2013. március 20.
Gazdaság
állampapír
Optimista a befektetői piac
A Fitch ratings szerint három éve nem volt ilyen jó hangulat az intézményi befektetők körében mint most.
Batka Zoltán
2013. február 19.
Gazdaság
recesszió
Összeesett a tartós fogyasztási cikkek piaca
Átlagosan ötödével zsugorodott a piac, ám az asztali számítógépek iránti kereslet majd a felére esett vissza.
Batka Zoltán
2013. január 22.
Gazdaság
egészség
Egyre többen járnak magánorvoshoz
Egy év alatt 21 százalékkal nőtt az egészséggel kapcsolatos termékekre elköltött jövedelem aránya a teljes fogyasztáson belül - derül ki a GfK Hungária Egészséggazdasági Monitor felmérésének adataiból.
Danó Anna
2012. augusztus 16.
Belföld
kiskereskedelem
Tíz év alatt megduplázódott a piacok forgalma Magyarországon
A GfK Hungária szerint az utóbbi évtizedben felélénkült a frissárut kínáló városi piacok forgalma. Háromból átlagosan két család jár piacra.
Batka Zoltán
2012. május 03.
Gazdaság
piackutatás
GfK: mélyponton a vásárlási kedv
Míg a "komplex fogyasztói bizalom" és a "fogyasztói várakozások" a GfK Hungária felmérése szerint az év elején nőtt, a "vásárlási hajlandóság" utoljára tavaly év elején látott mértékben a valaha volt legalacsonyabb szintre zuhant. Az emberek reáljövedelmük csökkenésére, az árak emelkedésére számítanak és jobban féltik megtakarításaikat is.
Marnitz István
2012. április 12.
Gazdaság
társadalom
Megéri a felelősségvállalás
A magyarok 67 százaléka szívesebben vásárol árut vagy szolgáltatást olyan vállalatoktól, amelyek programjában szerepel a társadalmi felelősségvállalás, az európai átlag 55 százalék.
Kapitány Szabó Attila
2012. április 06.
Gazdaság
piackutatás
Javuló fogyasztói bizalom
Az év második negyedében javult a hazai fogyasztók bizalma, jövőbe vetett hite és vásárlási hajlandósága is - közli a GDK piackutató.
Marnitz István
2011. június 23.
Gazdaság
piackutatás
Még kómában van az elektronikai piac
A gazdasági válság hatása még mindig érezhető a tartós fogyasztási cikkek piacán. Magyarországon a legnagyobb mértékben az informatikai hardver piac esett vissza. A szórakoztató elektronika piacát a tavalyi labdarúgó világbajnokságnak köszönhetően a síkpaneles televíziók, valamint a LED és 3D technológia piaci hódítása „mentette meg" - áll a GfK Hungária piaci elemzésében.
Kriván Bence
2011. március 22.
Gazdaság
film
Filmek a fa alatt
Bár a DVD-piac folyamatosan szűkül, és továbbra is a „Tesco-kort”, illetve annak piaci következményeit nyögi, az idei karácsonyi szezon egyik slágerterméke lehet a DVD és a Blu-ray (BD). A kiadók szerint szeretteink kedvenc filmje optikai hordozón olyan ajándék, amely biztosan célba talál. E gondolat szellemében idén is különleges kiadványokkal jelentkeznek, mint például az Alien-sorozat BD-n tojásszoborba csomagolva ötvenezer forintért, vagy az Eredet című lételméleti sci-fi szintén BD-n alukofferben, tizenhétezerért. Utóbbit már ne is keressük: az egyik online bolt kínálatában bő tíz óra alatt még az előrendelés fázisában elfogyott a teljes készlet.
Csákvári Géza
2010. november 24.
Kultúra
piackutatás
Nehézségeik lesznek a lakosságot ellátó gázszolgáltatóknak
Valószínűleg nő a lakosságot ellátó egyetemes gázszolgáltatók vesztesége az elhúzódó válság és az év közben bevezetett ármoratórium miatt - olvasható a Crédit Agricole Corporate and Investment Bank (CA-CIB) ágazati elemzésében.
Ábrahám Ambrus
2010. október 17.
Gazdaság
piackutatás
Kirobbanó erőben az energiaital piac
Értékben 15 százalékkal, mennyiségben 25 százalékkal több energiaital fogyott Magyarországon az év elején. A saját márkás termékeket viszont egyre kevésbé vásárolják.
Sándor Tünde
2010. március 26.
Gazdaság
média
A Kossuth leverte a Slágerékat kitúró rádiókat
A fővárosban és országosan is az MR1-Kossuth Rádiót hallgatják a legtöbben a GfK Hungária-Ipsos februári mérése alapján. A "180 percre" ébrednek a legtöbben és a Déli Krónika az a műsor, amelyet egyszerre a legtöbben hallgatnak.
Szalai Anna
2010. március 16.
Belföld
válság
Nem sok jóra számítunk az idén
Az emberek legkevésbé sampon, tusfürdő, mosószer, tisztítószer és ásványvíz vásárlásaikat fogják vissza, és leginkább a csokoládén, valamint a tömény italokon spórolnak - derül ki a A Nielsen piackutató májusi felméréséből. A Nielsen fogyasztói bizalmi indexe májusban 40 ponton állt, ami megegyezik az áprilisival, a márciusinál pedig három ponttal magasabb.
2009. június 11.
Gazdaság
piackutatás
Kulturális közszolgálat
A hírek, tényszerű információk közvetítése mellett a közszolgálati média egyik legfontosabb missziója a kultúra közvetítése. A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) 2000 és 2007 között mért adatain alapuló elemzés érdekes adatokkal szolgál a közszolgálati média kultúra-közvetítő szerepéről.
Munkatársunktól
2008. június 30.
Archívum
piackutatás
Stresszben dolgozik a magyar
Tízből négy magyar munkavállaló túl megerőltetőnek és stresszesnek tartja munkáját - az arány megegyezik az uniós átlaggal. A TNS Eurobarometer szerint az Európai Unió munkavállalóinak jelentős hányada úgy látja, hogy állásának komoly árnyoldala is van: a válaszadók 41 százaléka szerint munkája túl megerőltető és idegőrlő, 21 százalékuk úgy érzi, veszélyes és egészségtelen körülmények között dolgozik, 14 százalék pedig úgy véli, hogy munkája akadályozza a szakmai, családi és magánélet egyensúlyának fenntartását.
2007. április 11.
Archívum
kiskereskedelem
ACNielsen: 6,2 százalékkal nőtt az élelmiszer-kiskereskedelem
Az ACNielsen piackutató felmérése szerint Magyarországon az élelmiszer-kiskereskedelmi forgalom 2005 október eleje és 2006 szeptember vége között 6,2 százalékkal nőtt - mondta Szalóky Tóth Judit, a cég ügyvezető igazgatója.
2006. november 08.
Archívum
1
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól