hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“marketing centrum”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
marketing centrum
Mobilon nyomul a Bónusz Brigád
Okostelefonos alkalmazáson is elérhető a Bónusz Brigád, a marketingoldal gazdái ugyanis gondoltak a nyaralókra is.
2013. július 08.
Gazdaság
marketing centrum
Összevonják az állami marketingcégeket
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) vizsgálja az Agrármarketing Centrum, az ITD Hungary Zrt. és a Magyar Turizmus Zrt. összevonásának lehetőségét.
Varga G. Gábor
2010. augusztus 10.
Gazdaság
marketing centrum
Reformpártiak a magyarok - A Marketing Centrum felmérése
A március 9-én az urnához járuló négymillió választópolgár 82-84 százaléka elutasította a kormány egészségügyben és oktatásban bevezetett intézkedéseit. A népszavazás után sokan azt gondolták, hogy a következő években lehetetlen lesz reformokról beszélni. A jobboldal ünnepelve temette a "pénzbehajtásnak" bélyegzett reformokat, Gyurcsány Ferenc pedig "bársonyos" kormányzásba kezdett. Mégis, a népszavazás után egy hónappal tíz magyarból négy úgy véli: szükség van átfogó reformokra. A legtöbben (66 százalék) az adórendszert változtatnák meg lényegesen. Ezzel összefüggésben a relatív többség (47 százalék) azt gondolja, hogy csökkenteni kéne az állami kiadásokat, az állami gondoskodás mértékét is, hiszen csak így lehet csökkenteni az adókat és a járulékokat, és csak így válhat versenyképesebbé Magyarország. Ez derül ki abból a Marketing Centrum-felmérésből, amely a Hayek Társaság megbízásából készült.
2008. június 25.
Archívum
Medián
Sokan elmennek, de vajon elegen-e?
Jelentősen eltérő adatokat mértek a közvélemény-kutató és elemzőcégek a vasárnapi népszavazással kapcsolatban, a Marketing Centrum 33, míg például a Publicus Intézet 68 százalékos részvétellel számol. Az adatok alapján valószínűsíthető, hogy a kétmillió igen szavazat, ha szűken is, de meglesz.
Hírösszefoglalónk
2008. március 07.
Archívum
Szonda Ipsos
Szonda, Marketing: komoly előny Demszkynél
Demszky Gábor komoly előnnyel vezet a főpolgármesteri tisztért folytatott versengésben Tarlós István előtt - ezt mutatják a Szonda Ipsos, illetve a Marketing Centrum közvélemény-kutató intézetek friss felmérései. A Szonda telefonos adatfelvétellel, a Marketing személyes megkérdezéssel jutott a maga eredményéhez.
Munkatársunktól
2006. szeptember 15.
Archívum
marketing centrum
Marketing Centrum: három százalékos Fidesz előny
A Marketing Centrum június elején készült országos felmérése szerint az MSZP májusi 42 százalékos támogatottsága 33 százalékra esett vissza, míg a Fidesz májusi 31 százalékos támogatottsága 36 százalékosra nőtt - tájékoztatta a közvélemény-kutató cég szerdán az MTI-t.
2006. június 14.
Archívum
Gyurcsány-csomag
Az egyik a bürokráciát, a másik az áfakulcsot tartja soknak
A lakosság többsége inkább a kiadások csökkentésével mérsékelné a hiányt, mintsem a bevételek növelésével, de az okos beszédre fogékonyak az emberek - ez derül ki a Marketing Centrum fölméréséből.
Munkatársunktól
2006. május 31.
Archívum
pártpreferenciák
MC: A választók a győzteshez húznak
Munkatársunktól
2006. május 22.
Archívum
MSZP
A közvélemény-kutatók végső prognózisa
A közvélemény-kutatók szerint a legnagyobb esélye annak van, hogy a jelenlegi koalíció folytathatja az elkövetkezendő ciklusban.
Munkatársunktól
2006. április 18.
Archívum
SZDSZ
Bármelyik forgatókönyv érvényesül, a koalíció győz
A Marketing Centrum mandátumbecslése szerint még a kormánykoalíció szempontjából pesszimista forgatókönyv esetén is nyolcfős többsége lenne a jelenlegi kormányoldalnak. A cég ennél nagyobb arányú, 30-35 fős többségű koalíciós győzelmet vár.
Munkatársunktól
2006. április 12.
Archívum
pártpreferenciák
A Századvég szerint a Gyurcsány-kormány folytathatja
A Századvég második Gyurcsány-kormányt, hárompárti, MSZP-SZDSZ többségű parlamentet jósol a választások eredményeként a friss közvélemény-kutatási adatok alapján - derül ki az intézet MTI-hez pénteken eljuttatott mandátumbecsléséből.
2006. március 31.
Archívum
pártpreferenciák
A Marketing Centrum szerint szoros befutó, koalíciós győzelem
A Marketing Centrum (MC) felmérése szerint a két nagy párt listás eredménye között egészen kicsi különbség várható, ugyanakkor a választás győztese valószínűleg a kormányoldal lesz, mert az SZDSZ bejutónak látszik, míg az MDF kiesőnek.
Munkatársunktól
2006. március 30.
Archívum
marketing centrum
A Marketing Centrum szerint Szekeres győzött
A második választási vitát, amelyet kedden rendeztek Szekeres Imre, az MSZP elnökhelyettese és Pokorni Zoltán, a Fidesz alelnöke között, hasonló érdeklődés kísérte, mint a Kóka-Áder párbajt.
Munkatársunktól
2006. március 17.
Archívum
pártpreferenciák
A Mediánnál vezet az MSZP, az MC-nél inkább Gyurcsányra fogadnak
A Medián legfrissebb felmérése szerint a szocialisták átvették a vezetést a biztos szavazók körében. Az MSZP 40, a Fidesz 39 százalékon áll. A Heti Világgazdaság megbízásából készült közvélemény-kutatás adatai szerint számottevően nőtt a szavazási hajlandóság, és javultak a kisebb parlamenti pártok esélyei.
Munkatársunktól
2006. március 16.
Archívum
pártpreferenciák
Hárompárti parlament?
Alig megjósolható, melyik miniszterelnök-jelölt alakíthat majd (nagyon szűk többséggel) kormányt - áll a Marketing Centrum legfrissebb kutatásában.
2006. március 10.
Archívum
pártpreferenciák
Marketing Centrum: mandátum döntetlen
Munkatársunktól
2006. március 10.
Archívum
pártpreferenciák
Marketing Centrum: az MSZP utolérte a Fideszt
Munkatársunktól
2005. december 13.
Archívum
pártpreferenciák
A Marketing listáján nincs áttörés
A Marketing Centrum október 20. és 26. között mérte fel a pártok támogatottságát, s azt találta, hogy bár némiképpen csökkent a két vezető politikai erő közötti különbség, a más közvélemény-kutatók által mért áttörés nem történt meg. Náluk továbbra is a Fidesz a "most vasárnapi" parlamenti választás esélyese.
Munkatársunktól
2005. november 02.
Archívum
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól