hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“gfk”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
megtakarítás
Ötödünk takarékoskodik
A magyar lakosság alig egytizede remél a következő egy évtől növekvő jövedelmet illetve megtakarításokat - derül ki a Raiffeisen Bank és a GfK Hungária közös felméréséből. Az emberek ötöde tudja úgy, hogy van félretett pénze.
Kriván Bence
2010. április 27.
Gazdaság
média
A Kossuth leverte a Slágerékat kitúró rádiókat
A fővárosban és országosan is az MR1-Kossuth Rádiót hallgatják a legtöbben a GfK Hungária-Ipsos februári mérése alapján. A "180 percre" ébrednek a legtöbben és a Déli Krónika az a műsor, amelyet egyszerre a legtöbben hallgatnak.
Szalai Anna
2010. március 16.
Belföld
kiskereskedelem
Egyre többen főznek otthon
Olcsóbban, kevesebbet, kevesebbszer - így összegezhető a GfK Hungária Piackutató Intézet kedden nyilvánosságra hozott felmérése a 2009-es vásárlási terndekről.
2010. március 09.
Gazdaság
bankok
Nőtt a banki megtakarítások aránya
Magyarországon a lakosság 17 százaléka gondolja úgy, hogy a következő 12 hónapban félre tud tenni. A banki termékek közül még mindig a folyószámla a legelterjedtebb, viszont jelentősen lecsökkent az értékpapír, mint befektetési forma népszerűsége.
Horniák Balázs
2010. január 14.
Gazdaság
kiskereskedelem
Nőtt a kereslet az olcsó termékek iránt
Nőtt a kereslet az olcsó termékek iránt a harmadik negyedévben, amikor a háztartások 1,3 százalékkal alacsonyabb értékben vásároltak a napi fogyasztási cikkekből, mint egy évvel korábban - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet.
2009. december 01.
Gazdaság
gfk
A magyar háztartások leginkább a sportruházaton spóroltak
A magyar fogyasztók jóval kevesebbet költöttek ruhára 2009 első félévében, mint egy éve, az is kiderült, hogy a gyermeken nem spóroltak.
2009. október 13.
Gazdaság
gfk
Nem nő tovább a fogyasztói bizalom
A válság előtti szinten megállt a hazai fogyasztók bizalmát mérő index - közli a felmérést készítő GfK Hungária és Corvinus Egyetem. A hazai vásárlók magatartására leginkább a kivárás jellemző.
Marnitz István
2009. október 05.
Gazdaság
internet
Egyre többen bankolnak az interneten
A tavalyi első félévhez képest 1,8 százalékponttal nőtt a banki szolgáltatásokat interneten keresztül igénybe vevők száma. Ez 110 ezer új internetes bankolót jelent, miközben nagyjából hasonló mértékben csökkent a bankfiókba járók száma.
Horniák Balázs
2009. szeptember 22.
Gazdaság
gfk
Hiába a csökkenő fogyasztás a szupermarketek bővültek
Folytatódott a szupermarketek dinamikus növekedése az idén az első félévben annak ellenére, hogy a háztartások jóval kevesebbet vásároltak az elmúlt félévben, mint az előző időszakokban
Ábrahám Ambrus
2009. szeptember 08.
Gazdaság
gfk
Megszokásból iszik bort a magyar
A válság alatt is növekedett a háztartások által otthoni fogyasztásra megvásárolt bor mennyisége, a növekedés azonban az olcsóbb termékeknek köszönhető állapította meg a GfK.
2009. augusztus 25.
Gazdaság
gfk
Működik a megélhetési sörözés
Az előző évi megtorpanást követően 2009 első négy hónapjában tovább csökkent a háztartások otthoni sörfogyasztása a Gfk felmérése szerint a visszaesés az üvegest érinti.
2009. július 28.
Gazdaság
válság
Bizakodóbbak a magyar fogyasztók
A válság előtti szintre szökött vissza a fogyasztói bizalom szintje, így vásárolni is többen szeretnének, hitelt felvenni ellenben nem.
Batka Zoltán
2009. július 07.
Gazdaság
gfk
A lakosság harmada zöldtudatos
A magyar felnőtt lakosság egyharmadát érdekli a környezetvédelem, ennyien vannak, akik hajlandóak is tenni környezetünk védelméért.
2009. június 16.
Gazdaság
gfk
Tízből egy ember bízik a politikusokban
Továbbra is a tűzoltókban bízik a legtöbb ember Magyarországon. Mellettük a postások és a pedagógusok állnak a bizalmi lista élén, megelőzve a tavalyi harmadik helyezett orvosokat. A tavalyi évhez képest a legnagyobb bizalomvesztést a bankárok szenvedték el világszerte - derül ki a GfK Csoport tavasszal végzett felméréséből. A lista sereghajtói az újságírók és a politikusok, akik iránt tovább csökkent a bizalom.
2009. június 09.
Belföld
gfk
Nem bízunk a bankárokban, de a papokban sem nagyon
A tűzoltókban bíznak leginkább a magyarok, míg az újságíróknak és politikusoknak a szavára kevésbé adnak - derül ki a GFK bizalmi indexéből. A globális kutatásból kiderül: a bankárok vesztettek a legtöbbet.
Varga G. Gábor
2009. június 09.
Gazdaság
hitelválság
Óvakodik a hitelfelvételtől a magyar lakosság
A lakosság a jelenlegi gazdasági helyzetben a megtakarításokat, befektetéseket preferálja a hitelfelvétellel szemben a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb jelentése szerint, erre a mérés kezdete, 1995 óta nem volt példa. A lakosság pénzügyi termékhasználati szokásait a gazdasági válság nem változtatta meg jelentősen.
Kriván Bence
2009. május 27.
Gazdaság
gfk
Kevesebb marad a szupermarketekben
A fogyasztói szokások hosszú távú változása a gazdasági válság hatására erősödni látszik – derül ki a GfK Hungária adataiból. Csökken az élményszerű nagybevásárlások aránya, helyette többször ugyan, de kevesebb értékben vásárolunk.
2009. május 26.
Gazdaság
gfk
A válság hatására átalakulnak a vállalatfinanszírozási stratégiák
Továbbra is a bankhitel számít az elsődleges finanszírozási formának, azonban kevesebben tervezik igénybe venni a közeljövőben – állapítja meg a GfK Hungária felmérése.
2009. március 31.
Gazdaság
gfk
Lassul az amerikai zöld forradalom
Az amerikaiak számára azok a leggyakoribb környezettel kapcsolatos tevékenységek, amelyek segítségével napi életvitelük során pénzt takaríthatnak meg a mai nehéz gazdasági időszakban - állapítja meg a GfK Roper Consulting, a GfK Custom Research North America divíziójának GfK Roper Green Gauge(r) tanulmánya.
2009. március 24.
Gazdaság
válság
Lefogja a kezünket a boltban a félelem
Borból, sajtból, joghurtból nem veszünk kevesebbet, mint korábban, tejből, feldolgozott húsokból és mosószerből viszont igen. A munkanélküliségtől és az anyagi helyzet romlásától való félelem miatt tavaly decemberben mélypontra süllyedt a vásárlási hajlandóság Magyarországon.
2009. február 25.
Gazdaság
3
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól