hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“beruházások főváros”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
Budapest
Egyeztetnek a Podmaniczky-tervről
Megkezdődött a Budapest középtávú fejlesztési programját tartalmazó Podmaniczky-terv társadalmi-szakmai vitája.
2005. március 24.
Archívum
beruházások fõváros
Csepeli szigetcsúcs toronyházálmokkal, óriás parkkal
A főváros rugalmatlansága miatt évek óta késik a csepeli régióközpont megvalósítása, pedig a befektetők ugrásra készen állnak, hogy megkezdhessék a nagy álmok valóra váltását. A késlekedés miatt a kerület polgármestere is csatlakozott a főépítész leváltását követelő tucatnyi kollegájához.
2005. március 16.
Archívum
beruházások fõváros
5-ös metró, 600 milliárd
A városháza szerint akár már két év múlva indulhat a Lágymányosi híd - Astoria közötti szakasz építése. A kormány elé kerülő, az EU-támogatásra érdemes projektek listáján ez a fejlesztés azonban várhatóan nem fog szerepelni.
2005. március 08.
Archívum
Demszky Gábor
Van költségvetése a fővárosnak
2005. február 24.
Archívum
Budapest
A fekete lyuk humanizálása
A Moszkva tér harminc éve halogatott rendezése volt terítéken tegnap a főváros által szervezett Városházi beszélgetések című rendezvényen, ahol a legújabb tervekről is szó esett. A téma megtöltötte a városháza dísztermét.
2005. február 23.
Archívum
BKV
Két jelentkező az M4-es tervezési tenderére
2005. február 22.
Archívum
Fõvárosi közlekedés
Kamerák az újabb Volvo buszokban
Várhatóan május első felére mind az ötven újabb alacsony padlós Volvo busz megérkezik Budapestre. Az első darabok már szállításra készen állnak a svéd vállalat wroclavi gyárában, ezeket a napokban mutatták be a magyar sajtó néhány képviselőjének, így a Népszabadság munkatársának.
2005. február 21.
Archívum
Budapest
Lakókra vadászik a Belváros
Több mélygarázs, sétálóutcák, díszburkolat, lakásprogram - ezekkel igyekszik lakóit megtartani és számukat növelni Belváros-Lipótváros.
2005. február 21.
Archívum
beruházások fõváros
Még tavasszal lebontják a Károly körúti bazársort
Várhatóan már tavasszal lebontják a főpolgármesteri hivatal Károly körúti oldalát csúfító bazársort, amelynek helyén mindaddig zöld terület lesz, míg az úgynevezett Városháza-projekt keretében meg nem kezdődik a térség fejlesztése, beépítése.
2005. február 20.
Archívum
építészet
Corvin sétány: bontás, építés
Májusban elkezdik dózerolni a Corvin sétány projekt útjában álló első tizenöt házat - tudtuk meg a fejlesztést irányító önkormányzati cég, a Rév 8 Rt. vezérigazgatójától.
Bárkay Tamás
2005. február 17.
Archívum
beruházások fõváros
Szociális városrehabilitáció lesz Budapesten
Szociális városrehabilitációs programot indít idén a főváros, valamint a VIII., IX. és a X. kerület. Az önkormányzatok három szegénytelep építészeti és szociális rehabilitációját tűzték ki célul.
2005. február 17.
Archívum
turizmus
Luxusszállóból luxuslakásba
Albert Reichmann és Andrew Sarlos ügyvédeként vett részt az Általános Értékforgalmi Bank privatizálásában, később a Pólus Center létrehozásában, a Szabadság téri Bank Center megépítésébe pedig saját pénzével is beszállt. A Roosevelt téri Gresham-palota újjáépítését egymaga kezdeményezte, és társai belépéséig egyedül finanszírozta. A Torontóban élő hatvanéves Fejér Béla nemrégiben kiszállt a budapesti Four Seasons Hotel épületét birtokló cégből, és most újabb beruházást tervez a belvárosban.
2005. február 14.
Archívum
Budapest
Kezdődhet a rakpartbővítés
Még legalább másfél évtizedet kell várni a Budai alsó rakpart közlekedési rendszerének végleges változatára, mert 2020-nál előbb szinte biztosan nem épül meg az a Margit híd és az Erzsébet híd közötti kétszer egysávos alagút.
2005. január 31.
Archívum
8
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól