hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“gfk”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
gfk
Munkamániás magyarok
Az átlagos magyar fogyasztó munkamániás és még szabadidejében is dolgozik így egyáltalán nem meglepő, hogy ma már a szabadidő többet ér a pénznél vagy a megszerezhető javaknál. Általános tendencia, hogy az életünket egy nagy projektnek tekintjük, és olybá tűnik, lassan elfelejtünk kötöttségek nélkül létezni − derült ki a Magyar Fogyasztó Szabadidő konferencián.
2009. február 20.
Gazdaság
recesszió
A legtöbb pénzt a kisboltokban költjük el
A recesszióval visszaestek a hipermarketes nagybevásárlások, erősödnek a kisebb üzlettípusok.
Batka Zoltán
2009. február 12.
Gazdaság
gfk
Második legnagyobb visszaesését könyvelte el a K&H kkv bizalmi index
2009. február 02.
Gazdaság
gfk
Spórolásra rendezkedik be az ország
A GfK Hungária és a Corvinus Egyetem közös komplex fogyasztói bizalom indexe 2008 utolsó negyedévében 26 százalékpontnyit csökkent és ezzel elérte történetének második legalacsonyabb negatív rekordját.
2009. január 08.
Gazdaság
gfk
Egyre több a megfontolt élelmiszervásárló
Ragaszkodik a megszokott márkákhoz az élelmiszervásárlók közel fele - derül ki a GfK Hungária étkezési szokásokat vizsgáló tanulmányának tavalyi adataiból. A megkérdezettek szerint a neves márkák drágábbak, mint más termékek, viszont a minőségük is jobb. Egyre többen figyelik kritikus szemmel az akciós termékeket.
2008. december 11.
Gazdaság
Horvátország
Ne zavarj, három hétig meccset nézek!
Vallottak a horvát férfiak: a labdarúgó Európa-bajnokság idején a meccsek sokkal fontosabbak lesznek a számukra, mint a felségük, barátnőjük. Júniusban a többségük haverokkal, kávézóban tölti majd minden szabadidejét. És mit szólnak ehhez a horvát nők?
Féderer Ágnes
2008. május 22.
Utazás
Horvátország
Kávézófüggők a dalmátok
Átlagosan hatvan percet maradnak, eszpresszót fogyasztanak, újságot olvasnak és közben valakire várnak. A GfK nemzetközi kutatóintézet legújabb felmérése szerint hetente egyszer szinte minden felnőtt horvát beül egy kávézóba.
Féderer Ágnes
2008. május 14.
Utazás
melegek
A karriernél fontosabb a család
Az azonos neműek házasságát minden negyedik válaszadó támogatja, a karriert pedig tízből mindöszsze egy ember tartja fontosabbnak a családnál - ez derül ki a Gfk legfrissebb felméréséből.
Hírösszefoglalónk
2008. április 30.
Archívum
Montenegró
A magyar jólét a szlovén és horvát közé esik
A középmezőnytől lefele helyezkednek el az Adria menti országok a Gfk legújabb jóléti listáján. Szlovénia a huszadik helyen áll a negyven felmért állam között, Horvátország lefele csúszott, Montenegró pedig továbbra is sereghajtó. Egyedül Olaszország közelít a jobbakhoz.
Féderer Ágnes
2007. november 14.
Utazás
parlament
A pénz és hatalom a férfiak kezében van Horvátországban
A horvát nők képzettebbek, mint a férfiak, viszont jóval kisebb a fizetésük. Még mindig erősek a hagyományok, miszerint a nő feladata a házimunka elvégzése és a gyerekek felnevelése, a pénzkeresés pedig férfi dolog. Az őszi parlamenti választásra készülő horvátok nem nagyon tudják elképzelni, hogy a kormány feje vagy az államelnök nő legyen.
Féderer Ágnes
2007. szeptember 04.
Utazás
gfk
Gfk: a lakosság optimista
A GfK Hungária és a Corvinus Egyetem közös felmérése szerint javultak a lakosság várakozásai úgy saját, mint az ország gazdasági helyzetét illetően, bár a jelenlegi helyzetet még a tavaly decemberben mértekhez képest is rosszabbul ítélik meg - derül ki a piackutató intézet szerdai közleményéből.
2007. április 11.
Archívum
média
GfK: a helyi lapok a legolvasottabbak
A megyei orgánumot "fogyasztják" a legtöbben a napilapot mindennap olvasók közül - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet által az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) megrendelésére készült, ezer fős felmérésből.
2007. április 11.
Archívum
gfk
Többen félnek a szélsőségektől
Egyre többen vannak, akik csalódtak a rendszerváltozásban, akárcsak azok, akik nem értik a világot maguk körül. A GfK legfrissebb felmérése szerint 2003-ban még a megkérdezettek fele, az idén már 64 százaléka állítja: nem érti, ami körülötte zajlik. A rendszerváltás ma már csak minden ötödik megkérdezett szerint váltotta be a hozzá fűzött reményeket - az elégedettek tábora tehát 20 százalékra apadt a 2003-ban mért 25 százalékkal szemben. A kissé csalódottaké eközben szintén olvadt, 47-ről 41 százalékra, a nagyon csalódottak aránya viszont gyakorlatilag megkétszereződött: 14-ről 26 százalékra nőtt.
Munkatársunktól
2007. március 20.
Archívum
4
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól