galéria megtekintése

Dalolva nyerte a hétvégét a TV2

1 komment


Fenes Gábriel

Sikeres hetet zárt a TV2, de az RTL Klub fölénye még mindig jelentős. A Star Academy és a Nyerő páros is sokat javított a nézettségén.

A Sztárban sztár negyedik évada hozza a várt számokat
A Sztárban sztár negyedik évada hozza a várt számokat
TV2

Továbbra is egyértelmű az RTL Magyarország fölénye a főműsoridős nézettségi versenyben, a hétvégét azonban a TV2 nyerte a Sztárban sztárral, melyet a teljes lakosság körében 1,3 millióan követtek. A Star Academy szombati élő show-ja is egyre jobban megszorongatja a piacvezető csatornán futó Kicsi óriásokat, sőt a 18–49-es kereskedelmi célcsoportban már le is győzte azt (a TV2 által preferált 18–59-es kereskedelmi csoportban még veszített) 13,6 százalékos közönségarányával.

A 37. heti főműsoridős nézettségi versenyben a Sztárban sztárt RTL-es műsorok követik, a Barátok közt legnézettebb adása több mint 933 ezer nézőt ültetett a tévéképernyők elé, míg a Híradó vasárnap esti adását 827 ezren nézték a teljes lakosság köré­ben. A Nyerő páros című sztárpár vetélkedő is hétről hétre jobban teljesít, szerdai adása a heti toplista nyolcadik helyére ugrott.

 

Bár a Star Academy a hétvégén már jobban szerepelt, a hétköznapokon továbbra is gyengélkedik, 7-6 százalékos közönségarányt ér el a teljes lakosság körében. A TV2 ezért úgy döntött, hogy szeptember 19-től a hétköznapi epizódokat 21.50-től kezdik, előtte pedig A szultána című török sorozat fut majd. Első részével a csatorna már meg is nyerte a vasárnap estét, 536 ezres nézőszámmal.

Töretlen népszerűségnek örvend az RTL II-n futó ValóVilág powered by Big Brother is, amely csatornaátlag feletti nézettséget produkál, legnézettebb adása 7,3 százalékos közönségarányt ért el.

A Super TV2-n a Jóban Rosszban és az Extrém Activity tűnik ki az esti főműsoridőben.

Vállalják a kockázatot
Polyák Gábor szerint nem a pénz dönti el, hogy egy műsor sikeres lesz-e a nézőknél
Polyák Gábor szerint nem a pénz dönti el, hogy egy műsor sikeres lesz-e a nézőknél
Mediaworks

Nehéz megfejteni, hogy egy műsor miért nem éri el a várt nézettséget vagy veszít belőle – magyarázta a Népszabadságnak Polyák Gábor, a MÉRTÉK médiaelemző műhely vezetője. Hozzátette, hogy a tévés termékek kockázatot hordoznak, a ­televíziók pedig általában vállalják ezt, amikor megvásárolják őket. – Teljesen mindegy, hogy drága vagy olcsó előállítású műsorról van szó, egyaránt lehet sikeres vagy sikertelen – hangsúlyozta Polyák. Megjegyezte, hogy a TV2 nagyon sokat veszthetett a Star Academyvel, s korábban más főműsoridőben sugárzott műsorokkal is, amelyek nem hozták a várt számokat. Kevesebb nézővel ugyanis a reklámok is hosszabb idő alatt hozzák a hasznot.

Bejelentkezés
Bejelentkezés Bejelentkezés Facebook azonosítóval

Regisztrálok E-mail aktiválás Jelszóemlékeztető

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.