Tetris-szerű logóra cseréli eddig napocskás emblémáját az állami energetikai vállalat, melyben alulról egy narancssárga idom bekap egy sötétkék négyzetet. Mindezt a csoport háromszázmilliós arculatváltása részeként.
Ilyen volt... |
Az eddigi napocskát egy Tetris-szerű logóra váltja az MVM-csoport. Mindezt egy csoportszintű arculatváltás részeként, melynek teljes költsége nem haladhatja meg a 300 millió forintot. Ezen belül magát a logót 50 ezer forintért ötölték ki. Az összeget az MVM kommunikációs költségkeretéből állják.
Az új logó és a hozzá tartozó egyéb elemek, amelyek bevezetésére májustól kerül sor, szerintük új, dinamikus és versenyképes arculatot tükröznek. Olyan logóra volt szükség, amely maximálisan illeszkedik az innovációt szem előtt tartó stratégiához, versenyképes pozíciót biztosít a nemzetközi piacokon, megfelelően letisztult, ugyanakkor könnyebben felismerhető és felidézhető, eloszlatva az állami tulajdonú cégcsoporthoz társított elavult imázst - írják. Az új logó jelképezi az üzleti stratégiában és a vállalati kultúrában maga elé kitűzött új irányt. Úgy vélik, legnagyobb állami energiatársaságként képesek megfelelni a modern cégekkel szemben támasztott elvárásoknak.