galéria megtekintése

Új MVM-arculat háromszázmillióért

4 komment

M. I.

Tetris-szerű logóra cseréli eddig napocskás emblémáját az állami energetikai vállalat, melyben alulról egy narancssárga idom bekap egy sötétkék négyzetet. Mindezt a csoport háromszázmilliós arculatváltása részeként.

Ilyen volt...
Ilyen volt...

Az eddigi napocskát egy Tetris-szerű logóra váltja az MVM-csoport. Mindezt egy csoportszintű arculatváltás részeként, melynek teljes költsége nem haladhatja meg a 300 millió forintot. Ezen belül magát a logót 50 ezer forintért ötölték ki. Az összeget az MVM kommunikációs költségkeretéből állják.

Az új logó és a hozzá tartozó egyéb elemek, amelyek bevezetésére májustól kerül sor, szerintük új, dinamikus és versenyképes arculatot tükröznek. Olyan logóra volt szükség, amely maximálisan illeszkedik az innovációt szem előtt tartó stratégiához, versenyképes pozíciót biztosít a nemzetközi piacokon, megfelelően letisztult, ugyanakkor könnyebben felismerhető és felidézhető, eloszlatva az állami tulajdonú cégcsoporthoz társított elavult imázst - írják. Az új logó jelképezi az üzleti stratégiában és a vállalati kultúrában maga elé kitűzött új irányt. Úgy vélik, legnagyobb állami energiatársaságként képesek megfelelni a modern cégekkel szemben támasztott elvárásoknak.

 

Az eddigi, közel tízéves napocskás logó ugyanakkor sokat kap a közleményben. Az szerintük elavult, nem fejezte ki se a vállalatcsoport szerteágazó tevékenységét, sem a társaság nemzetgazdasági szerepét.

...ilyen lett
...ilyen lett

Az arculatváltás kiterjed valamennyi, a csoporthoz tartozó tagvállalatra. Így májustól az MVM-tulajdonú cégek is új logót használnak. A váltás lépcsőzetes lesz, szem előtt tartva a költséghatékonyságot és a fenntarthatóságot.

A logócserek egyszersmind az állami energiatársaság új középtávú, csoportszintű stratégiájának elfogadását is jelzi. Az MVM Csoport a következő évtizedben amellett, hogy továbbra is olcsón és megbízható módon biztosít energiát a magyar lakosság és a vállalkozások számára, nagy hangsúlyt fektet majd az innováció támogatására, a megújuló energiaforrások bővítésére, illetve nemzetközi jelenléte erősítésére – közlik.

Logóváltási kihívások

Az MVM csoport új arculatának megtervezését a Nemzeti Kommunikációs Hivatal versenyújranyitásos eljárásában nyertes alvállalkozó 50 ezer forintért vállalta – közölték lapunkkal az MVM-nél. További 200 ezer forintért az arculati kézikönyvön túl minden érintett társaságra egyedileg készítettek az arculatnak megfelelő elemeket: például névjegykártyákat vagy levélpapírokat. Az arculatváltás legjelentősebb költségeit a csoport számos telephelyén, épületein található logók, irányítótáblák, borítékok, névjegyek, levélpapírok, munkaruhák cseréje teszi ki. Ezek fogyóeszközök, melyek többségét saját nyomdájukban állítják elő – tájékoztattak.

Bejelentkezés
Bejelentkezés Bejelentkezés Facebook azonosítóval

Regisztrálok E-mail aktiválás Jelszóemlékeztető

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.