Szinte megszállták az internetezők Vujity Tvrtko hivatalos közösségi oldalát, miután a műsorvezető közel 18 évnyi közös munka után távozott a TV2-től. Tvrtkót megdöbbentette a jelenség, a kommunikációs szakértő szerint viszont nem meglepő a támogatói kör bővülése, mivel a műsorvezető az elmúlt évek alatt úgymond saját márkává nőtte ki magát.
– Négy nap alatt többen csatlakoztak a Vujity Tvrtko official oldalamhoz, mint összesen az elmúlt egy évben – mondta lapunknak Vujity Tvrtko, akit nagyon meglepett a jelenség. A riporter hozzátette, hogy az oldalt eddig is kommunikációs csatornaként használta, s egyáltalán nem fizetett a hirdetéséért. Ennek ellenére már majdnem 144 ezerre nőtt a támogatóinak száma.
Tvrtko szerint az emberek három okból jönnek az oldalára: egyfajta értékrendet látnak, tüntetnek valami ellen, és azért, mert lekerült a képernyőről. Megjegyezte, hogy Facebook-oldala pár nap alatt egy hivatalos hírközlő platformmá vált. – Amint megosztok valamit, a magyar sajtó rögtön ráugrik – tette hozzá Tvrtko, aki elismerte: nagy felelősséggel jár ennyi követő.
Perlaky-Papp József, a Budapesti Metropolitan Egyetem docense szerint egyáltalán nem meglepő, hogy az emberek ellepték Vujity Tvrtko közösségi oldalát. A kríziskommunikációval foglalkozó szakember szerint több ok is szerepet játszott a növekedésben: