A Wizz Air 110 gépes rendelésével nyerte meg az Airbus az idei Le Bourget-i légiszalont a Boeinggel szemben. Egyébként összesen 107 milliárd dollár értékben vásároltak repülőgépet a világ légitársaságai a két gyártótól. Az Airbus 57 milliárd értékben adott el 421 repülőt, míg a Boeing 331 gépre szerződött 50,2 milliárd dollár értékben.
A kétévente megrendezett párizsi légivásár, valamint a köztes években az angliai Farnborough-ban rendezett kiállítás hagyományosan a legnagyobb repülőgépgyártó cégek csatája. A küzdelem arról szól, melyikük kap több gépre megrendelést, s ezek milyen értéket tesznek ki.
Noha ennek semmilyen hivatalos jelentősége nincs, mégis mindig elkészül az összesítés. Messzemenő következtetéseket már csak azért sem érdemes levonni ezekből a számokból, mert például a megrendelések számát hagyományosan listaárak szerint kalkulálják, arról pedig mindenki hallgat, mekkora kedvezményeket kapott egy-egy légitársaság. Az ilyen megrendelések többségét még le lehet mondani, lehet módosítani, s erről nem mindig értesül a nagyérdemű. Hiszen minden egyes bejelentésnek számottevő marketingértéke van.
A Wizz Air vezére, Váradi József például az Airbus anyacégének elnökével, Fabrice Brégier-vel rázott kezet, amikor szándéknyilatkozatot írt alá 110 új generációs hajtóművel szerelt Airbus–A321-es átvételéről és további kilencven nem kötött vételi jogáról. Az üzlet a Wizz igazgatóságának és részvényeseinek jóváhagyásával válik érvényessé, a gépek szállítása 2019-ben kezdődik.