galéria megtekintése

A Nemzeti Dugók rendszere

2 komment


Uj Péter

Büszkén és fenemód szuverénul állok a Budaörsin, délben, nyár közepén, rekkenő dugóban.

Nem nyafogok, mert végre nem liberális dugó van, hanem a magyarság érzésvilágával, akaratával, hagyományaival és jövőképével tökéletes harmóniában lévő, sőt azt szinte hézagmentesen lefedő Nemzeti Dugó, az emberek nyelvén értő, közösségi dugó.

Paradox módon egy helyben toporogva érzem, ahogy nő a mozgásteremben.

 

A közlekedési nehézségek és forgalomkorlátozások szellemi-ideo­lógiai lényegének feltárását ­Tarlós István néhány hete elhangzott iránymutató interjúja indította el: a Szabadság híd lezárását indokolva mutatott rá, hogy ez a lezárás nem olyan, mint amikor liberális fesztiválok miatt nem lehetett tisztességesen közlekedni, hanem itt mélyebb, organizációs okok vannak.
A gyönyörű csengésű organizációs szóból már sejthető, micsoda minőségi különbség van a mostani, nemzeti érdekű lezárás és a régebbi, magyarellenes típusú lezárások között. (Tegyük hozzá, hogy liberális fesztiválok – már amennyire liberálisok voltak, ezt nem tudjuk meg, Tarlós nem részletezte, milyen fesztiválokra gondol – egy-két napig tartottak, és nem hónapokig, mint a mostani hídzár.)

Tarlós gondolata minimum univerzális érvényűnek tűnik, nyilvánvalóan nem csak a Szabadság hídra alkalmazandó.

A főpolgármester ellenzéki korában igen gyakran felszólalt a nemzetveszejtő, a közösségi érdeket lábbal tipró liberális városvezetés népellenes gyakorlata ellen, miszerint szinte minden nyári hétvégén bicikli- és futóversenyek, röpülősfesztiválok, miegyebek céljára adta bérbe a város központi területeit, jelentős közlekedési nehézségeket okozva az arra lakóknak és dolgozóknak. Ezzel szemben a mai, a nemzeti érdekkel tökéletesen megegyező hétvégi bicikli- és futóversenyek, valamint röpfesztiválok, amik miatt mostanában le van zárva szinte minden hétvégén a fél belváros, minden szempontból segítik a magyarság közösségi lelkiségét, a nemzeti együvé tartozás átélését és megmiegyebezését.

Ezek a mélyebb, spirituális okok állhatnak a Bartók Béla út és környéke totális földúlása mögött, mert azt senki nem állíthatja komolyan, hogy egy főutat tizenöt év alatt háromszor kell tokától bokáig felújítani.

Bejelentkezés
Bejelentkezés Bejelentkezés Facebook azonosítóval

Regisztrálok E-mail aktiválás Jelszóemlékeztető

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.