Huszonötmilliárd forint értékben rendel az idén kommunikációs szolgáltatásokat a Nemzeti Kommunikációs Hivatal. A pénzt 1500 állami intézmény és vállalat médiavásárlására, szponzorációjára és a kormány kommunikációjára költik. Nobilis Márton elnök számításai szerint ez 15 milliárdos megtakarítás az előző évhez képest.
Már a spórolás is abban a nagyságrendben van, amennyit a „tartósan rászorulókra” költenek egy évben. Bár kevesebb, mint amennyibe a Fradi-stadion került. Ez utóbbiról viszont lehet, sőt kell is beszélni, mert a sport közügy. A mélyszegénység meg néhány értelmiségi vesszőparipája, elvégre a szegény jelzőt a közigazgatási szótárból utasításra törölték. Emlegetése feleslegesen borzolná a kedélyeket.
Mert a kedély viszont fontos. A jó dolgokat is el kell adni. Kövér László is megmondta a minap, hogy a „hiba gyökere” az, hogy nem jól kommunikálnak, holott annak legalább olyan jelentősége lesz a következő választáson, mint a kormányzás minőségének.