A napokban újabb világraszóló magyar sikert kürtölt világgá a világhírű Magyar Turizmus Zrt., a világ legmagyarabb turizmuszéertéje. Miszerint, kérem, az ellenséges osztrák Bank Austria (hogy őszinte legyek, én azt hittem, hogy ez már régen nincs, előbb Creditanstalt lett, aztán Hypovereinsbank, aztán UniCredit) kimutatta, hogy Magyarország a világ legkedvezőbb ár-érték arányú turisztikai célországa. Magyarul: itt ér a legtöbbet az osztrákok pénze. Magyarul: mi vagyunk a legolcsóbbak. Olcsóbbak, mint Törökország, olcsóbbak, mint Horvátország, Szlovénia, Görögország. Mindenkinél olcsóbbak.
Szóhoz is nehezen jut az ember. Végre! Egy ezerszer sárba tiport, annyit szenvedett, szinte reményét vesztett nemzet emeli most fel a fejét, és elfoglalja végre méltó helyét a világ tetején! Mi vagyunk a legolcsóbbak! Milyen nagyszerű kimondani ezt.
Koccintsuk hát, barátaim, egy pohár Dínom Dánom félédes asztali fehérborral (kétliteres petpalackban körülbelül 500 forint), csócsáljunk el hozzá egy jó lecsókolbászt (10 dkg 90 forint, tartalmaz: sertéshús 30%, szeparált baromfi hús 20%, ivóvíz, sertésszalonna, sertésbőrkepép, sertésbőr, étkezési savak: tejsav, citromsav; savanyúságot szabályozó anyag: kalcium-laktát, céklapor, szójafehérje, étkezési só, burgonyakeményítő, fűszerek, emulgeálószer avagy difoszfátok, fűszerkivonatok, antioxidáns, miszerint nátrium-D-eritroaszkorbát, ízfokozó, azaz nátrium-glutamát, tartósítószer, vagyis nátrium-nitrit), és örüljünk felhőtlenül! Welcome to Hungary, home of the ezernyi Sonderangebot, rezsicsökkentés und akciós Túró Rudi!