Bemutatkozik Magyarország wellness-kínálata
November 6-8. között Magyarország egészségturisztikai kínálata kerül a középpontba a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban megrendezésre kerülő Spa&Wellness Egészség, Turizmus és Életmód kiállításon. Az eseményen ismét bemutatkoznak a hazai gyógy- és wellness szállodák, aquaparkok, élményfürdők és gyógyfürdők.
Már nyolcadik alkalommal rendezik meg a Spa&Wellness Egészség, Turizmus és Életmód kiállítást a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban. A kiállítással egy időben Hó-Show+ Sport, Kaland és Élmény Napokkal is várják a látogatókat, hazánk egyetlen téli sportokkal kapcsolatos kiállításán. Harmadikként csatlakozik idén a kiállításokhoz az Equifest Nemzetközi Lovas Fesztivál és Kiállítás, amelyen a lovasszakma mutatkozik be.
A Spa&Wellness kiállítás első napján szakmai előadássorozattal várják az érdeklődőket, amelynek keretében számos, az egészségturizmus területén jártas szakember tart előadást. A rendezvényen az MT Zrt.-t Szűcs Balázs, a Társaság vezérigazgató-helyettese képviseli, aki a Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketingtevékenységéről tart előadást. A konferenciaprogram részeként szó lesz a medical wellnessről, a selfnessről, a teljes körű minőségbiztosításról és az egészségturisztikai munkaerő-piacról is. Az EHFA (European Health and Fitness Association) előadásában neves külföldi előadóktól kaphatnak képet az érdeklődők az európai fitnesz- és wellness-ipar lehetőségeiről és jövőjéről.
Az egészségturizmus kiemelt termékként szerepel a Magyar Turizmus Zrt. napokban bemutatott 2010. évi marketingtervében és a 2010-2012-es éveket felölelő marketingstratégiájában is, összhangban a 2013-ig szóló Országos egészségturisztikai stratégiával. Figyelembe véve Magyarország kedvező egészségturisztikai adottságait, a turisztikai szakma véleményére alapozva az MT Zrt. a témaévek sorát 2011-ben az Egészségturizmus Évével folytatja.