Borszerdára készülünk
Mindezt együttvéve a jeles napon az ország 220 üzletében lesznek élvezhetők a kedvcsináló és kedélyjavító kedvezmények mindazok számára, akik szívesen fogyasztják a hegy levét, és nem vetik meg a hazai fajtákat.
Ismert ital-nagykereskedők is jelezték részvételi szándékukat a bornépszerűsítési hadjáratban. Ingyen kapják a pincészetek, a borkereskedők és a vendéglátóüzletek az akció minden figyelemfelhívó bemutatását, ismertetését, reklámját: minderről a Magyar Turizmus Zrt. a saját költségére és a köz javára gondoskodik.
A Borszerdát a nagy sikerű Torkos Csütörtök mintájára, annak játékszabályait kölcsönvéve rendezi meg - idén először - a Bormarketing Kht. Ezért van az, hogy az április 29-i játékban részt vevő vendéglátóhelyek egy hányadának nevét éppen az elmúlt évek torkos rendezvényei kapcsán ismerhettük meg. Ami pedig magát az ötletet illeti, az a legjobb tudomásunk szerint eredeti magyar szellemi termék, ha úgy tetszik: hungarikum, akárcsak a tokaji aszú vagy a szatmári szilva.