Kétötödük hajlandó lenne teljesen visszautasítani kedvese közeledését a meccs miatt, és ami a legmeglepőbb, 70%-uk szerint kínosabb esést vagy sérülést színlelni a pályán, mint az ágyban az orgazmust.
|
A legtöbb férfit jobban érdekel a meccs, mint a szex a VB ideje alatt Kai Pfaffenbach / Reuters |
A felmérés kitért arra is, milyen kifogásokat keresnek a férfiak, ha a vébé ideje alatt nem fűlik éppen foguk a szexhez. A már-már klasszikusnak számító fáj a fejem az ő listájukon is szerepel, de csak a negyedik helyen. Utána következik a sokáig kell dolgoznom és a dolgom van, a túl részeg vagyok, a csinálhatnánk inkább később?, kilencedik a nem érzem magam jól, míg a sort a reggel korán kell kelnem zárja. Nem okozott nagyobb meglepetést a harmadik túl fáradt vagyok és a második fáj a hátam sem, ellenben az első igen: eszerint az inkább a meccset akarom nézni mondat sok pár között fog elhangozni a vébé ideje alatt.
Amelyik férfi mégsem utasítja vissza ezen - valóban elég ügyetlen - kifogások egyikével a szexet, az sem biztos, hogy teljesen jelen lesz testben és lélekben. Az urak 27%-a ugyanis gondolt már a labdarúgásra szex közben, 42%-uk pedig próbálja minél előbb befejezni az együttlétet, hogy hamar odaülhessen a tévé elé meccset nézni. 37% ennél jóval rafináltabb, és két legyet akar ütni egy csapásra: szex közben bekapcsolva hagyják a tévét, így fél szemüket a labdán tudják tartani.
|
Sokan szex közben bekapcsolva hagyják a tévét, így fél szemüket a labdán tudják tartani Henry Romero / Reuters |
Az amerikaifutball-bajnokság döntője, a Superbowl évek óta a reklámpiac egyik legkedveltebb eseménye, a Seattle Seahawks győzelmével záruló mecccset idén például egymilliárd ember látta. A fél perces tévés reklámidő költsége 4 millió (!) dollár volt - aki azt gondolja, a cégek nem tolongtak kicsengetni ezt a csillagászati összeget, nos az téved: szinte már hagyománya van, hogy a márkák egymást túllicitálva igyekeznek minél látványosabb, izgalmasabb vagy éppen megindítóbb reklámot készíteni.
A nagy autógyártóknak (Jaguar, Audi, Chrysler, Volkswagen, Hyundai, Ford, Maserati) persze nem okoz különösebb kiadást az összeg, ahogyan a kommunikációs vállalatoknak (T-mobile, Microsoft) sem, de a számos sör- és élelmiszermárka (Budweiser, Doritos, M&M, Cheerios, McDonald's) is bejelentkezik a vagyont érő harminc másodpercért. A szoros küzdelmet idén a Budweiser nyerte, a sikerért persze minden bevettettek, amit csak lehetett: kiskutyát, lovat, csinos, szőke nőt, szárba szökkenő szerelmet. A Puppy Love című, kétségkívül remekül sikerült reklámot több mint ötvenmillióan látták a Youtube-on.
A focivébé ideje alatt talán kevesebb szerep jut a vicces, jópofa reklámoknak, de a Durex azért készült eggyel, amiben a - kutatásukban is előkerülő - színlelésé a főszerep...