galéria megtekintése

Szex helyett inkább a focimeccset választják a férfiak

0 komment

Puskás Anikó

Egy hónapig most tényleg minden a futball körül forog, az urak gondolatait olyannyira leköti a világbajnokság, hogy inkább a szerelmes pillanatokat hagyják ki életük párjával, mintsem egy fontos mérkőzést.

Egy hónapig minden a fociról szól
Egy hónapig minden a fociról szól
Lucas Landau / Reuters

A nők minden bizonnyal hetekkel korábban borítékolták, hogy a labdarúgó-világbajnokság ideje alatt kevesebb figyelmet fognak kapni kedvesüktől, sokuk biztos arra is felkészült, hogy az állandó meccsnézés a szexuális életükre is hatással lesz. Ezt erősítette meg a Durex, a világ egyik legnagyobb óvszergyártó cége által nemrégiben végzett felmérés is.

A cég 2000 angol férfit kérdezett meg futball és szex témakörben, és elég érdekes eredményeket kapott: közel harmaduknak eszébe jutott már szeretkezés közben a foci, több mint 40%-uk pedig igyekszik minél előbb - mintegy kötelességből - letudni az aktust, csakhogy le ne maradjon a fontos meccsről, sőt a leggyakoribb kifogások között nem csak, hogy helyet kapott, de egészen előkelő helyen szerepelt az Inkább meccset néznék mondat.

 

Kétötödük hajlandó lenne teljesen visszautasítani kedvese közeledését a meccs miatt, és ami a legmeglepőbb, 70%-uk szerint kínosabb esést vagy sérülést színlelni a pályán, mint az ágyban az orgazmust.

A legtöbb férfit jobban érdekel a meccs, mint a szex a VB ideje alatt
A legtöbb férfit jobban érdekel a meccs, mint a szex a VB ideje alatt
Kai Pfaffenbach / Reuters

A felmérés kitért arra is, milyen kifogásokat keresnek a férfiak, ha a vébé ideje alatt nem fűlik éppen foguk a szexhez. A már-már klasszikusnak számító fáj a fejem az ő listájukon is szerepel, de csak a negyedik helyen. Utána következik a sokáig kell dolgoznom és a dolgom van, a túl részeg vagyok, a csinálhatnánk inkább később?, kilencedik a nem érzem magam jól, míg a sort a reggel korán kell kelnem zárja. Nem okozott nagyobb meglepetést a harmadik túl fáradt vagyok és a második fáj a hátam sem, ellenben az első igen: eszerint az inkább a meccset akarom nézni mondat sok pár között fog elhangozni a vébé ideje alatt.

Amelyik férfi mégsem utasítja vissza ezen - valóban elég ügyetlen - kifogások egyikével a szexet, az sem biztos, hogy teljesen jelen lesz testben és lélekben. Az urak 27%-a ugyanis gondolt már a labdarúgásra szex közben, 42%-uk pedig próbálja minél előbb befejezni az együttlétet, hogy hamar odaülhessen a tévé elé meccset nézni. 37% ennél jóval rafináltabb, és két legyet akar ütni egy csapásra: szex közben bekapcsolva hagyják a tévét, így fél szemüket a labdán tudják tartani.

Sokan szex közben bekapcsolva hagyják a tévét, így fél szemüket a labdán tudják tartani
Sokan szex közben bekapcsolva hagyják a tévét, így fél szemüket a labdán tudják tartani
Henry Romero / Reuters

Az amerikaifutball-bajnokság döntője, a Superbowl évek óta a reklámpiac egyik legkedveltebb eseménye, a Seattle Seahawks győzelmével záruló mecccset idén például egymilliárd ember látta. A fél perces tévés reklámidő költsége 4 millió (!) dollár volt - aki azt gondolja, a cégek nem tolongtak kicsengetni ezt a csillagászati összeget, nos az téved: szinte már hagyománya van, hogy a márkák egymást túllicitálva igyekeznek minél látványosabb, izgalmasabb vagy éppen megindítóbb reklámot készíteni.

A nagy autógyártóknak (Jaguar, Audi, Chrysler, Volkswagen, Hyundai, Ford, Maserati) persze nem okoz különösebb kiadást az összeg, ahogyan a kommunikációs vállalatoknak (T-mobile, Microsoft) sem, de a számos sör- és élelmiszermárka (Budweiser, Doritos, M&M, Cheerios, McDonald's) is bejelentkezik a vagyont érő harminc másodpercért. A szoros küzdelmet idén a Budweiser nyerte, a sikerért persze minden bevettettek, amit csak lehetett: kiskutyát, lovat, csinos, szőke nőt, szárba szökkenő szerelmet. A Puppy Love című, kétségkívül remekül sikerült reklámot több mint ötvenmillióan látták a Youtube-on.

A focivébé ideje alatt talán kevesebb szerep jut a vicces, jópofa reklámoknak, de a Durex azért készült eggyel, amiben a - kutatásukban is előkerülő - színlelésé a főszerep...

Bejelentkezés
Bejelentkezés Bejelentkezés Facebook azonosítóval

Regisztrálok E-mail aktiválás Jelszóemlékeztető

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.