galéria megtekintése

Fehérneműben pózol az állami média új arca

Az írás a Népszabadság
2015. 03. 14. számában
jelent meg.


Bednárik Imre
Népszabadság

Fehérneműreklámot vállalt Tatár Csilla, az állami média műsorvezetője, aki a március 15-én az M2-es csatornán az esti idősávban induló Petőfi TV arca lesz.

Tatár Csilla nemrégiben a TV2-től igazolt az állami médiához, s tegnap posztolta a Facebook-oldalán a Triumph fehérneműs fotósorozatát azzal az üzenettel: „Ti már megtaláltátok az igazit? :) Nekem sikerült! :) Triumph köszönöm nektek ezt a csodás élményt! :)”

Tatár Csilla az állami média egyik legújabb igazolása
Tatár Csilla az állami média egyik legújabb igazolása
Facebook

Tatárral együtt vállalta a fotózást két színésznő, Liptai Claudia és Ábel Anita. Küldetésük, hogy 500 ezer nő számára segítsenek megtalálni a tökéletes melltartót.

 

Tatár munkáltatója, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap arra a kérdésünkre: a cég vezetése egyetért-e azzal, hogy a hamarosan induló Petőfi TV arca, Tatár Csilla fehérneműs reklámkampányban szerepel, azt válaszolta:

„A képeket tüzetesen megvizsgálva azt kell mondjuk: igen.”

Március 15-én indul az M1-en az állami hírcsatorna, s a Duna TV-re kerülnek át a korábbi nemzeti főadón sugárzott nagy költségvetésű szórakoztató műsorok és filmsorozatok. A hírcsatorna nyilvános műsorterve szerint a napszakok – reggel, délelőtt, délután, este – alapján elnevezett műsorok mellett óránként sugároznak híradót, rendszeresen adnak sporthíreket, időjárás-jelentést, közlekedési információkat.

A műsorfolyam gerincét viszont a hírháttérműsorok képezik majd, s a mostani Ma Reggel mintájára nagyon sok időt akarnak kitölteni stúdióbeszélgetésekkel.

A Duna TV-re viszik át a többi között a Magyarország, szeretlek!-et, a Fábry show-t, a Gasztroangyalt, ott debütál a Kossuthkifli című filmsorozat is. A nagy sikerű Maradj talpon!-t szüneteltetik. Szakemberek szerint az M1 délutáni-esti 200–400 ezres mostani nézettsége egyik napról a másikra zuhanni fog. Ráadásul az állami média híradója az elmúlt években hiteltelenné vált, miután több alkalommal is meghamisították a tényeket.

A hírháttérműsorok közül az egykoron patinás Az Este nézettsége mára lényegében összeomlott, e hét szerdán történelmi mélypontra jutott, mindössze 36 930-an nézték meg.

Az Este 2002-ben indult, 2004-ben Pulitzer-emlékdíjat kapott, akkor Kardos Ernő volt a főszerkesztő, Krizsó Szilvia és Simon András a műsorvezető. A 2006-os választások előtt volt olyan hét, amikor a nézettsége adásonként elérte a 800 ezret. Az Index 2011 nyarán hívta fel a figyelmet arra, hogy másfél év alatt Az Este elvesztette nézőinek negyedét.

A médiahatóság a műsor politikai kiegyensúlyozatlansága miatt elmarasztalta a Magyar Televíziót. Az Este presztízsét tovább rontotta, hogy a közmédia vezetése 2013 őszén Obersovszky Péterre, a Schmitt Pál-interjúval elhíresült riporterre cserélte le a korábbi műsorvezetőket.

Csak hogy ne feledjük Obersovszky a plágiumbotrányba keveredett államfőhöz címzett kérdését: „Elnök úr, azt világossá tette, hogy megvédi a hivatalát a politikai támadásoktól, és nem hajlandó engedni a politikai nyomásnak. Hogy önben még él a sportoló, most azt is bizonyítja, de azért önt emberként, mégpedig népszerű és meglehetősen sokak által szeretett emberként a becsületében is megbántották. Nem perel? Vagy ezt önnek mint elnöknek kötelessége elviselni?”

Egy idő után aztán Obersovszky is kikopott a műsorból.

Bejelentkezés
Bejelentkezés Bejelentkezés Facebook azonosítóval

Regisztrálok E-mail aktiválás Jelszóemlékeztető

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.