Hol nemzet süllyed el...

Az elmúlt néhány évtizedben a hazai közbeszédet is meghatározta a fejlődés gondolata.

Magyarországot már nem érdekli Kelet-Európa

Sokszor elhangzik a megállapítás, hogy a magyar szellemi életből hiányzik a szomszédokról szóló ismeretanyag.

Nyári programunk

„A nyári gyorson mellettem ült egy kedves útitárs, míg könnyedén hozott egy dalt a szél: »Úgy várlak egy speciális okból.

Szent Viktor esernyője

Gyűjtőmárka – szakmai kifejezéssel „esernyőbrand” – épül az MVM-ben: a hivatalos magyarázat szerint ez az oka, hogy az állami vállalat a korábbi esztendőkben megszokottnál sokkal többet költ reklámra, a hirdetési piac egyik legnagyobb szereplőjévé vált.

Tilos az életet megerőszakolni

Senkit ne tévesszen meg Charlize Theron reklámmosolya, amivel drága francia parfümöt kínál fülig sminkben és talpig arany ruhában – amikor nem néz oda a kamera, az Oscar-díjas színésznő farmerben, pólóban és tornacipőben jár, kutyák özönét menti meg, a családi erőszak ellen kampányol, afrikai nők továbbképzését támogatja, saját produkciós cégét vezeti és szingli létére nemrég fogadott örökbe egy néger kisfiút.