Diákok tesztelik Budapestet
A fogyasztóvédőkkel és adóellenőrökkel szemben ők nem azt nézik, hogy hol adnak számlát és hol nem, hanem azt, hogy milyen turistának lenni Budapesten, illetve Budapest hogy viszonyul a külföldi vendégekhez.
A BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. és a kutatást kezdeményező francia üzleti főiskola és egyetem, az ESSCA École de Management közösen szervezett akciója a várakozások szerint számos ötlettel és tapasztalattal szolgál majd a turisztikai fejlesztésekhez. A fotóval dokumentált tesztkörút állomásai elsősorban a külföldiek által kedvelt helyszínek és szolgáltatások.
Mint azt Ördög Ágnestől, a BTH PR-menedzserétől megtudtuk: a negyvenfős csapatban svájci, német, osztrák, amerikai és francia turisztikai szakos hallgatók vannak. A harmadjára szervezett tesztelés korábban a Tourinform-irodákat célozta, idén először azonban más célállomásai vannak. Az eredményeket novemberben hozzák nyilvánosságra.