Kellemetlen karácsonyi ajándékkal lepte meg több mint száz munkatársát a Sport21 című fantomnapilap kiadója. A munkára és a bérükre fél éve hiába váró munkatársakat legutóbb azzal hitegették, hogy karácsony előtt pénzhez jutnak.
Vatera: Ecseri piac a netenNő az adrenalinszint, fokozódik az izgalom: az aukció a végéhez közeledik.
A szent családBalga tévhit, hogy a média mindenre képes. Amiben viszont bizonyosan hatásos lehet, az az együttérzés keltése. Az már más kérdés, hogy a vasárnap esti TV 2-s Napló négy riportja tipikusan arra példa, hogyan szabad és nem szabad ezt tenni.
Ahogy az olvasó akarjaA minőségi, referencia napilap egyedül meghal, a márka azonban tovább él. A főszerkesztők és kiadók fokvárosi konferenciáján megállapították, az olvasónak már kevés az újság, sokféle más módon is ki kell szolgálni. Jó hír viszont: az olvasó a minőségre vevő.
"Hogy őszinte legyek, a szakma döglődik"Az amerikai országos sajtóban is feltűnést keltett egy vezető chicagói sportriporter, aki a pekingi olimpiáról hazatérve feladta jól fizető állását a Sun-Times című lapnál, mondván, hogy a nyomtatott sajtó végnapjait éli, és nem akar a süllyedő hajón maradni.