Szegény Sasvári Szilárd, ha ezt politikusként megérhette volna! Pedig szép jövő állt előtte a Fideszben, annak idején ő dolgozta ki az első oktatáspolitikai anyagot, volt, amikor államtitkár-esélyesként tartották nyilván, hogy azután megelégedjen egy médiakuratóriumi tagsággal.
2005-ben a Fővárosi Közgyűlés várostervezési és városképi bizottságának elnökeként aztán beletenyerelt valamibe. Azt állította, hogy a Hírközlési Minisztérium rendelete alapján a telefonfülkékre elhelyezett reklámokért csak akkor kellene közterületi díjat fizetni, ha azok a fülkék szélétől legalább tíz centire kilógnak. Ez a távolság a Médiacontact Kft. által feltett plakátok esetében csak 9,8 centiméter volt – ezért az önkormányzat állítólag mintegy 70 millió forint bevételtől esett el.
De akadt ennél nagyobb baj is. A fülkék hasznosítási joga 2004 őszéig a Mahiré volt, ám a cég lemondott a jogról, valószínűleg a várható közterületi díj miatt – így köthetett szerződést a Médiacontact a Matávval. A Mahirt Simicska Lajos neve fémjelezte, a Médiacontact mögött akkoriban Csányi Sándor volt.