Laci73 | 2012. január 13. | 09:06:44
alex2000 | 2012. január 12. | 17:47:42
Kedves Alex2000 (és egyéb trollok)! Attól, hogy bemásolod a Wikipédia plágium szócikkének egy részletét (forrásmegjelölés nélkül), és komcsizol egy vidámat, még nem lesz igazad.
Függetlenül attól, hogy Sith Pál megjelölte, vagy sem az eredeti mű szerzőjét (vagyis ellopta, vagy nem lopta el bolgár kollégája dolgozatát), a nemzetközileg elfogadott gyakorlat szerint (és minden ellenkező híreszteléssel szemben Mo-n 1992-ben már ez a gyakorlat érvényesült), egy disszertáció min. 80-85%-ának saját gondolatnak kéne lennie és nem átemelésnek. Ebből egyenesen következik, hogy Darth Paul semmiképpen sem érdemelte ki a doktori címét.
Amúgy elég egyértelműnek tűnik, hogy plagizált.
vukvuk61 | 2012. január 13. | 08:32:47
-Schmitt úr,ez plágium!!
-Plágium??Le se tudom írni!!
Nem újkeletű ez,az alcsúti bunkó is élt már vele pár éve, egy szent szöveggel próbált operálni,de megbukott.Nem tudom emlékszik-e még rá valaki?
Az alcsúti nyilatkozata,a Simor-tárgyalás után,elképesztően bunkó volt.Háromszor kérdezték,s háromszor tudott hazudni.(hazugság valótlant állítani,valóságot megmásítani,statisztikát készíteni)
pedro-amigo | 2012. január 13. | 08:32:04
Sólyom for president!
pipitér | 2012. január 13. | 07:49:38
Arra azért kiváncsi lennék, hogy a "Pali" dolgozat helyesírási hibákkal telített-e ? Mert ez azt is eldöntheti, hogy nem is ő írta.
Vajjon mennyit fizethetett érte ?
Szegény Palimadarunkat plágiummal gyanúsítják, amikor nem is biztos, hogy ő követte el.
Ő tud teljesen is mások tollával ékeskedni.
Jager László | 2012. január 12. | 23:04:14
Amúgy megszólalhatna az érintett is nem csak a hivatala.
Ha nincs golyóstolla legyen becsülete.
Legyen véleménye a PhD-s vívónknak.
Summa cum laude jelszóval.
J.L.
Falatka | 2012. január 12. | 22:40:46
Prof.Dr.Tóth Miklós nem Fideszes? Akkor meg minek neki levelet írni?
Athanáz | 2012. január 12. | 22:14:30
Az országnak olyan elnöke van, amilyet megérdemel. Régi, egyre igazabb igazság.
nagyanyoka | 2012. január 12. | 22:04:32
taliga | 2012. január 12. | 21:01:41
Ja. De érdekes módon a dolgozat „elveszett”. Hát csodálkoztam volna, ha meglenne.
nyuggerpali | 2012. január 12. | 22:00:02
Az államadosságot folyamatosan csökkentjük, ezt mindenki látja, mindenki tudja...
A 95-ös benzin ára : 426 Ft. A kormány folyamatosan figyelemmel kisérí az üzemanyag árak alakulását...
Csak nehogy a feledés homályába merüljön.
tsilivi88 | 2012. január 12. | 21:47:26
Ez az igazi tényfeltáró újságírás, nem a Biszkut megtalálni. Sok ilyenre lenne szükség. Képzeljük el mik derülnének ki !
Csak egy megoldás az elfogadható-a lemondás .A lányom, remek történelem dolgozatára azért kapott 1-es
osztályzatot mert 5 sort a Wikipédiárol rakott be a dolgozatába egy középiskolában
fabatka2 | 2012. január 12. | 21:28:05
Csöppnyi segítség a hivatalosan vizsgálódóknak:
M. G. (a bolgár sportkutató lánya): Nem olvastam Schmitt úr tézisét, így a magyar államfő disszertációjáról nincs véleményem. Azt viszont tudom, hogy amit édesapám írt, az teljesen eredeti kutatáson alapult, s korábban senki nem publikálta olyan formában és tartalommal, mint ahogy apám tette. Édesapám - aki szaktekintélynek számított a NOB-on belül - komoly kutatást végzett, melynek során a Nemzetközi Olimpiai Bizottság archív dokumentumait használta fel. Ez hosszú évek kutatómunkája volt.
hvg.hu: Lehetségesnek tartja, hogy Schmitt Pál e nagy munkán, vagy annak egy részén az édesapjával közösen dolgozott? A Köztársasági Elnök Hivatala közleményében azt írta, hogy a kutatások során több résztéma megtárgyalása során az ön édesapja és Schmitt Pál együttműködtek.
M. G.: Ezt nem tartom valószínűnek. Apám biztosan elmondta volna, ha ez így lenne, de sosem mondta. Egész egyszerűen nem tudom ezt elképzelni. Már megbocsásson, de ez egész egyszerűen képtelenség.
hvg.hu: Azt elképzelhetőnek tartja, hogy az édesapja együtt dolgozott ezen a művön Schmitt Pállal, de a jelenlegi magyar államfőt nem tüntette fel társszerzőnek?
M. G: Ez teljességgel kizártnak tartom. Apám soha nem tett volna ilyet.
http://hvg.hu/itthon/20120112_malina_georgiev_schmitt_pal#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2012_1_12
taliga | 2012. január 12. | 21:01:41
Sem pro, sem kontra nem tudom eldönteni.
De azért, mielőtt valakit (ráadásul Magyarország közt. elnökét) elmeszelném,
kissé felelőtlen dolog a hivatalos vizsgálat lezárása előtt kinyilatkoztatni...
catoo | 2012. január 12. | 20:58:07
Mint magyar mindig abban reménykedem, hogy Magyarország egy tisztességes ország. De mindig rá kell jönnöm, hogy a valóságban pont az ellenkezője.
Mint magyar, eddig külföldön mindig büszke voltam a származásomra. Ezidáig!!!
Az ilyen emberek miatt, mint a PaprikaJancsi (Schmitt), az Orbán, a Gyurcsány, a Vona és a többi..., szégyenlenem kell azt, hogy egy ilyen országból származom.
Ahová ezek a senkiháziak belepiszkítanak!
Ezek az emberek nem csak saját magukat járatják le az országban és külföldön, hanem saját népüket és nemzetüket!
A legkisebb esélyünk is elszállt már régen, hogy a világ egy komoly nemzetnek tekintsen minket.
A legutolsó nemzetek sorába kerültünk, akiken a világ nap mint nap megbotránkozik. Könnyesre röhögi magát!
Most egy csaló a paprikajancsi a Köztársasági elnök, aki helyesen írni sem tud - ezért az egész doktori dolgozatát is, mint sajátmunka megkérdőjelezem -, holnap pedig már egy köztörvényes bűnöző is lehet ennek a posztnak a tulajdonosa.
csider tibor | 2012. január 12. | 19:54:30
Nem a cim viselésére való jogosultságot kell visszavonni. A cim jelenlegi viselőjének eleve már most kellene önkritikát gyakorolni, venni kabátot kalapot és eltünni! Ez esetben a pofon nem fog olyan nagyot csattanni, hogy kihallatszon az utcára! Jobb helyeken így oldja meg a gyanuba kerülő a problémát. Eltudom képzelni, hogy milyen mentőakciók folynak a háttérben, szerintem már az OV által anno Bulgáriából hazaküldött Köztársasági Elnöki javaslatot ( Schmitt Pál ) tartalmazó levelet sem találják. Nem beszélve arról, hogy maga a gyanu is nagy pofon az országnak, de még nagyobb OV-nak! Az Elnöki Őrségnek azért nem kell megijedni, ész nélkül nem maradnak! Persze azért várjuk ki a végét.
ikaljan | 2012. január 12. | 19:28:20
alex2000 | 2012. január 12. | 17:51:40
Bocs, de amit írsz az teljesen röhejes. Vagy nem végeztél egyetemet és nem írtál szakdolgozatot sem (akkor minek dumálsz bele), vagy igen, de akkor nem ártana a te szakdogádat sem átvizsgálni, mert láthatólag a hivatkozások legalapvetőbb szabályaival sem vagy tisztában.
itt van a hivatkozások szabályait tartalmazó magyar szabvány..
http://www.prazsak.hu/msz_iso_690.pdf
ha ez nem lenne elég, itt van pl. a Oxford Referencing System leírása:
http://www.lc.unsw.edu.au/onlib/refbib.html
Ennek egyébként első bekezdése így hangzik:
"Whenever you use ANY words, ideas or information from ANY source in your assignments, you must reference those sources. This means that if you use the exact words of an author, if you paraphrase their words or if you summarise their ideas, you must provide a reference. Not referencing your sources means you may be charged with plagiarism and your work could be failed."
Egyebekben egyszerű a helyzet. Vagy igaz a HVG állítása, ebben az esetben SP-től el kell venni a doktori címét, és úgy kell kirúgni a köztársasági elnöki székből, hogy a lába se érje a földet. Ha meg nem igaz, a HVG-re kell egy kemény sajtópert akasztani.
thinktwice | 2012. január 12. | 19:14:56
Nem kell türelmetlenkedni, a Zapfenstreich für Karl Theodor zu Guttenberg
Németországnak is eltartott egy ideig:
http://www.youtube.com/watch?v=s0IMrZuhI7E
nablaquadrat | 2012. január 12. | 18:22:52
@ bogáncs11 | 2012. január 12. | 17:32:02
"Schmitt Pál egész pályafutása már rávilágított 'kiváló jellemére'."
Mit kellene, mit lehetne elvárni egy NOB tagtól?
Ne legyünk már szadisták!
nablaquadrat | 2012. január 12. | 18:15:54
@ kelemenjanos | 2012. január 12. | 16:33:54
"1/ Lehet, hogy mindennapos, de nem a disszertáció esetén!"
Ebben Önnek igaza van.
Meglehet, minden másban is.
Csak éppen "Così fan tutte". Majdnem mindegyik.
Laura | 2012. január 12. | 18:05:23
alex2000
Itt nyugaton minden esetben meg kell jelölni, jo barat, vagy nem, megbeszelte valakivel vagy nem. Most lehet mosakodni, mert a szerzö meghalt. A volt vedelmi minisztert itt többen feljelentettek, mert nem jelölte meg, hogy tölük szarmazik. Sajtotajekoztaton beismerte, es meg a sajat jogan szerzett mandatumarol is lemondott. Lehet tanulni töle.
bogáncs11 | 2012. január 12. | 17:59:51
alex2000-nek: közönséges stílusod többet árul el rólad, mint szeretnéd. Nincs igazad, megalapozatlanul véded a védhetetlent. Schmitt Pál ugyanolyan erkölcsi hulla mint gazdája.
alex2000 | 2012. január 12. | 17:51:40
Aki még így sem értené, annak elmondom röviden is:
Nem muszály a forrást megjelölni, hanem elég az is, ha a szerző engedélyt ad rá. Kérdezzék meg tőle, mármint a szerzőtől.
alex2000 | 2012. január 12. | 17:47:42
Ez a sok vakarék, komcsi hozzászóló anélkül nyilatkozik, hogy tudná, mi a plágium, és hogy itt miről volt szó:
Plágiumnak vagy plagizálásnak nevezik azt a cselekedetet, ha valaki egy másik ember (az eredeti szerző) munkáját saját publikált munkájában hivatkozás, forrás megjelölés és/vagy szerzői engedély nélkül felhasználja, azt sajátjaként tünteti fel, és ezzel az eredeti szerző jogait sérti.
És mi a tényállás? Az, hogy Schmitt Pál egyrészt feltüntette a szerző neét, mint forrásmunkát, másrészt a szerzővel személyesen is megbeszélte a témát, hisz ő a személyes jó barátja. Úgyhogy komcsikák, már megint lukra futottatok.
bogáncs11 | 2012. január 12. | 17:32:02
Schmitt Pál egész pályafutása már rávilágított "kiváló jellemére". Orbánnak mégis ő kellett, mert szereti magakörül az i l y e n e k e t. Szereti a dróton rángatható bábukat, a jól kezelhető karrierista, ostoba talpnyalókat. (Vakok között félszemű az óriás.)
ford? | 2012. január 12. | 17:28:03
sólyom úr felszólalt már schmitt úr lemondását sürgetve? ha jól tudom szokása volt az ilyesmi
class | 2012. január 12. | 16:56:33
Én már csak röhög az ilyen cikkeken. Azt hiszitek, hogy a csili csal-a pala bácsi, vagy a gazdája ért a szóból, vagy egyáltalán tisztességesek és egy ilyen írás után megjön a tisztességük és a vén csaló lemond? Ugyan már? A gazdájával van a gond, nem a vén hülyével.
ordító egér | 2012. január 12. | 16:52:56
Ez egy olyan D-209-es ügy, paligázással súlyosbítva.
ordító egér | 2012. január 12. | 16:47:06
Nem olyan bonyolult ez.
SP álmában sem gondolta, hogy egy francia nyelvű munkából lopott disszertációját valaki valamikor megtalálja és előveszi, ezért bátran paligázott.
Aztán most, hogy csak kiderült a dolog, az apparátus, meg a hívők mosdatják ezerrel az elnök urat.
A kérdés az, hogy egy ilyen színvonalú munkát ma elfogadnának-e, vagy sem. Paligumnak minősítenék, vagy sem.
(Van rá egy jó kis szoftver ha jól tudom.)
Ha igen, akkor szóljanak a dr. Gojóstolnak, hogy cseréljen igazolványokat, meg rezidenciát is.
kelemenjanos | 2012. január 12. | 16:33:54
T. "nablaquadrat | 2012. január 12. | 15:22:12"-nél! Örülök hozzászólásának, mert igazi csemege és ezt igyekszik - továbbra is álruhába öltöztetve igazságként beállítani! (Állítólag) ön írta (?):
"...A köznyelvvel ellentétben -szerintem- ezt a tudományos életben a forrásmegjelölés elmúlasztásának vagy pontatlanságának neveznék. Ez a hiba pedig mindennapos. ..."
1/ Lehet, hogy mindennapos, de nem a disszertáció esetén!
2/ Ha minden igaz, itt "csak" egy lopásról lenne szó: Úgy 180 oldal terjedelemben a 200-ból!
3/ Egyébként: Nem mindennapos!
A többi érvelése, ettől fogva: Sántha róka!
nablaquadrat | 2012. január 12. | 16:29:41
@ mh5129 | 2012. január 12. | 16:00:21
>>>>
Schmitt-ügy: megszólal a bolgár sportkutató lánya
"Kizárt, hogy édesapám társszerzőként dolgozott volna Schmitt Pállal úgy, hogy nem tünteti fel a nevét a munkáiban – mondta a hvg.hu-nak adott interjújában annak a bolgár sportkutatónak a lánya, akinek a tanulmányából másolt és fordított az egykori magyar sportvezető."
<<<<
Schmitt feltüntette az irodalomjegyzékben, azaz nem társszerzőként és a szakirodalmi hivatkozás sem volt kifogástalan, azaz hibátlan.
Ezt a NOL írja itt:
http://nol.hu/belfold/doktor_schmitt__summa_cum_laude_plagiummal_
konzekvens | 2012. január 12. | 16:18:20
Varsóigyorsnak, a legelső kommentelőnek: a feddhetetlen szót 2 d-vel kell írni!!!! Tetőt lehet fedni, de téged meg kell feddni!!
nagyanyoka | 2012. január 12. | 16:15:11
Értsétek meg! Most nem mondhat le! Viktor nem ülhet egy fenékkel két széken.
nablaquadrat | 2012. január 12. | 16:13:51
@ scholaa | 2012. január 12. | 15:38:57
nablaquadrat | 2012. január 12. | 15:22:12
"Bocsi, de 200 oldalból 180-at átvenni, nem pontatlanság, nem figyelmetlenség, hanem CSALÁS. Kivéve, ha az illető a saját korábbi írását veszi át/használja fel."
Elhiszem, hogy ez a Te (mellesleg nem is igazságtalan) jogérzéted szerint így van. Szerintem is. De ...
Ez ügyben, -nevezetesen, hogy csalásról van-e szó, avagy sem-, a doktori szabályzat az illetékes és csak is az.
És azok voltak az egykori opponensek (esetleg az egykori témavezető) is, ha jól tudom. Most meg tán az Egyetemi Tanács az illetékes.
A köztejtermékek, azaz köz-pálpusztaiak, köztúrók és közírók, valamint Kálmán Olgák és levitézlett alkotmányjogászok, mint Kolláth György nem illetékesek.
Ők csak arra képesek, hogy célzatosan, az érvelés eszközeiben nem válogatva prejudikáljanak bármilyen vélt, vagy valós tényt, céljaiknak és megbízóik érdekeinek megfelelően.
Még ha esetleg igazuk volna, akkor is, -hogy a 100%-ig tiszta forrást, egyenesen magát Gyurcsányt idézzem-, nem túl "büdös-szájúak ezek" ehhez?
mh5129 | 2012. január 12. | 16:00:21
Moderálási alapelvek- komment törölve -
khaos | 2012. január 12. | 15:52:24
Amikor azon csipkelődnek, hogy "onnan derülhetett ki az egész, hogy 180 oldalban egy helyesírási hiba sem volt", ott a 'közjogi' után a 'méltóság' szó már nemigen lelheti helyét.
Gátőr | 2012. január 12. | 15:47:41
Szánalmas az a szerecsenmosdatás, amelyre a bértollnokok vetemednek. Nem azon háborodnak fel, hogy ilyen váddal illetik a Köztársaság Elnökét, hanem magyarázkodnak, hogy a forrásmegjelölés hiánya bevett dolog. Hát kedves barátaim NEM. Egy magára valamit is adó polgár, mi több keresztény, még inkább úriember nem idéz forrásmegjelölés nélkül. 180 oldalt idézni forrásmegjelölés nélkül meg egy más kategória, plágium, durvábban: más szellemi tulajdonának ellopása. Nagyon egyszerűen kideríthető: tessék nyilvánosságra hozni a doktorit és a bolgár kutató anyagát. Ezeket összevetve minden kiderül.
elm320 | 2012. január 12. | 15:41:20
nablaquadrat | 2012. január 12. | 15:22:12
A legjobb védekezés a támadás?
scholaa | 2012. január 12. | 15:41:16
Lemond? Ugyan már! Azt ígérte, az első magyar doppingeset után lemond a MOB elnöki posztjáról - valahogy ez is elmaradt... Hiába no, szavatartó és gerinces emberről van szó.
scholaa | 2012. január 12. | 15:38:57
nablaquadrat | 2012. január 12. | 15:22:12
Bocsi, de 200 oldalból 180-at átvenni, nem pontatlanság, nem figyelmetlenség, hanem CSALÁS. Kivéve, ha az illető a saját korábbi írását veszi át/használja fel. De ugye itt nem erről van szó.
elm320 | 2012. január 12. | 15:34:00
Kováts Hugó | 2012. január 12. | 15:05:59
Ebben is van megfontolandó. Főleg az előző kommentekben felvetett alternativákkal szemben.
Lehet, hogy Pali bátyánk egy "rendes" ember, csak korpa közé keveredett és megették a disznók. Igaz a lé határozza meg a tudatot. A fejlődés mozgatója is az emberi telhetetlenség. Azonban bizonos életkorban és anyagiak mellet a pénz már nem minden. Nem tudom, hogy mint ember ismeri-e itt valaki.
lumbágó | 2012. január 12. | 15:33:48
taliga
Aki politikába keveredik, legyen ELŐTTE fedhetetlen.
Utána már ne csodálkozzon, ha szeretnék megismerni a múltját. Vagy pedig vállalja azt, a következményekkel együtt. De ne maszatoljon, hazudozzon, hallgasson, lapuljon, vádaskodjon.
szájkosár.törvény | 2012. január 12. | 15:33:24
Pasinszki | 2012. január 12. | 14:10:11
"fanibaba | 2012. január 12. | 13:24:11
"Lepereg róla. Ha egyenes jellemmel rendelkezne, lemondana."
Ugyan! Egyenes jellemmel meg se kapta volna a hivatalát."
+1 :)
lumbágó | 2012. január 12. | 15:27:58
Természetesen: feDDhetetlen
lumbágó | 2012. január 12. | 15:27:20
taliga
Aki politikába keveredik, legyen ELŐTTE fedhetetlen.
Utána már ne csodálkozzon, ha szeretnék megismerni a múltját. Vagy pedig vállalja azt, a következményekkel együtt. De ne maszatoljon, hazudozzon, hallgasson, lapuljon, vádaskodjon.
nablaquadrat | 2012. január 12. | 15:22:12
"Ha ez igaz, akkor az elnök, a forrás megjelölését elmulasztva, más tanulmányából vett át jelentős mennyiségű részeket saját művébe. Ezt a köznyelv csalásnak nevezi."
A köznyelvvel ellentétben -szerintem- ezt a tudományos életben a forrásmegjelölés elmúlasztásának vagy pontatlanságának neveznék. Ez a hiba pedig mindennapos.
Ahogy az álbaloldalon ilyen mindennapos "hiba" az "universe of discourse" észrevétlen kicserélése is az argumentáció hatásának növelése, egy hibás érvelés eredményessé tétele céljából.
A baj ugye Kedves Szerző az, hogy Schmitt Pál a forrást a dolgozata irodalomjegyzékében, bár pontatlanul, de megjelölte, nemde-bár?
Amit a Kedves Szerző, -aki aláírása szerint köztejtermék, közíró, köztúró, és leginkább köz-pálpusztai-, művel a "csalás" fogalmával tudatosan figyelmen kívül hagyva az ügyben egyetlen releváns tényezőt, egyetem doktori szabályzatát, -szerintem- az a csalás!
borkati | 2012. január 12. | 15:21:58
Csak nem egy csaló kézjegye van az alaptörvényen, alkotmányon, tákolmányon, vagy mi a fenén?
mh5129 | 2012. január 12. | 15:20:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
garazda | 2012. január 12. | 15:09:34
Gondolkodjunk pozitivan! Ha masolta, akkor legalabb nincsennek benne helyesirasi hibak.
Ui:Bocs az enyemekert, de ezeket a spanyol billentyuzet okozza.
Kováts Hugó | 2012. január 12. | 15:05:59
Ha sokat ugatunk a Pali bátyánkat lecseréli Vezérünk Tőkés Lászlóra...
fpetya | 2012. január 12. | 15:03:04
Csak a tisztánlátás végett: a Nemzet Gojostolát nem a neve előtt álló dr. miatt tiszteljük, becsüljük, hanem megalkuvást nem ismerő, szakmailag megalapozott döntéseiért, azért a bátor kiállásért, amivel az őt megbízó 2/3-os többség törvényeit is bátran bírálja, sőt visszadobja, azért a feddhetetlen és pártatlan előéletért, ami őt a nemzet egységének kifejezőjévé teszi. És aki mindebben kételkedni mer...az csak nyissa ki jól a szemét, mert a FIDESz most válaszút előtt áll: a mór megetette a magáét, a törvényszemét aláírva várja, hogy kössön a beton, már nincs szükség rá és az sem lenne csoda, ha spali bátyánkat megröptetnék. Most egy kicsit önállóbb, karakánabb arcra lenne szükség, aki azt sugallná a felszínes nézőnek, hogy legalább ezen a poszton demokratikusabb idők következnek. Kíváncsian várom a fejleményeket, annál is inkább, mert nagy a csend kormánykörökben, mondhatni: vihar előtti.
Kováts Hugó | 2012. január 12. | 15:00:40
A legfrissebb a PÁLgiumról
http://hiteleshirado.com/kepernyo/1326361249_0ed
Nyomoznak a bolgár hamisító után, Sándor Palota
taliga | 2012. január 12. | 14:53:05
ugyvedur | 2012. január 12. | 14:33:57
"Schmitt Pál nem politikai ellenfél, Ő a nem létező Köztársaság elnöke!"
Hogy ne lenne politikai ellenfél?!
Minden olyan országban, ahol a arlamentekben választják meg, általában a kormányon lévők többségi szavazatával, ott az ellenzék számára politikai ellenfélnek számít.
Ismételten emlékeztetnék pl. a mostani, német botrányra, Christian Wulff szamélyi hitelfelvétele kapcsán. Az ellenzék kígyót-békát kiállt rá.
Aki a politikába keveredett, soha nem fedhetetlen!!
Jager László | 2012. január 12. | 14:50:43
Végén még kiderül ,hogy paja bácsitól lopta a bulgár még az 1980-as években és szemérmetlenül könyvet is írt a lopott anyagból.
Nahát!!
Mi ki nem derül a bulgár sportujságíróról!?????
Szegény ember.
Isten nyugosztalja.
Röhej nem?????
Hát igen!!!
J.L.
Gallicus | 2012. január 12. | 14:47:53
Vajon a Professzorok Batthyányi Köre miért nem szólal meg az ügyben. Az ország legfőbb közjogi méltósága nem lehetne közönséges csaló. Magyarország hová jutottál?
atengerimalac | 2012. január 12. | 14:45:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ugyvedur | 2012. január 12. | 14:33:57
taliga!Schmitt Pál nem politikai ellenfél, Ő a nem létező Köztársaság elnöke!
Mint ilyen, olyan talán minden szempontból fedhetetlennek kéne lennie!
Madarat tolláról!
krix | 2012. január 12. | 14:32:53
zeni | 2012. január 12. | 14:13:08
Kedves, amikor egy huszadik senki ilyen elnéző az ország protokollárisan első emberével. Kerék-Bárczy NEM írta, hogy a doktori odaítélésében felelőssége van. Csak azt írta: a felülvizsgálatban van felelőssége. S ez talán elvitathatatlan.
Az is vicces, hogy egy huszadik senki épp Kerék-Bárczyt akarja pellengérre állítani azért, mert szóvá tesz egy égbekiáltó csalást.
sansz | 2012. január 12. | 14:27:33
szszabolcs01 | 2012. január 12. | 13:32:13
Elképzelhető, hogy neked lesz igazad. A vezér mennybe-, akarom mondani, palotába menetelét néhányan ez év augusztusára tippelték (hogy meglegyen a 2 év szolgálati idő SP-nek) csak ugye előbb visszafordultak a sallerok Brüsszelből, így előbbre kerülhet zorbán rosálása. Mi meg csak bambán bámuljuk kisded hatalmi játékaikat.
taliga | 2012. január 12. | 14:17:49
Manapság divat lett a politikai ellenfelek disszertációinak kutatása, hátha...
(Így mondatták le a CSU-s, német hadügyminisztert, a liberális párt nagyasszonyát is.)
Hogy milyen hülyék az emberek, amiatt a két betü miatt, pedig régebben még a "Foxi Maxi"-n is lehetett "dr."-t szerezni, egy kis összeköttetéssel "Dr."-t is...
talán jövőre | 2012. január 12. | 14:17:27
elm320/13:57:06
"..Ki fog vele szóba állni?"
Nagyon is ki van ez gondolva. Csinált egy olyan törvényt, hogy mint elnök bármikor kénye-kedve szerint feloszlathassa a parlamentet. Soha semmit nem ír alá, lehetetlen lesz bárki másnak egy lépést is tennie.
Az Unió mivel gazdasági szövetség,csak a miniszterelnökkel van kapcsolata, a gazdaságot pedig majd a g.ci leblokkolja.
Nagyon is az ő tervének része: ÉLET NÉLKÜLE NEM LESZ ITT SOHA.
Most mit mondanak azok, akik rászavaztak, "felhatalmazták" erre?
Nem elég annyi, hogy szégyeljék magukat, mi akkor is beledöglünk. Kiút nincs, mert előre megfontolt macska-egér játékot űz velünk.
simitata | 2012. január 12. | 14:15:47
Korrekt szöveg. Valóban kérdés, hogy kik bírálták el ezt a szöveget? Persze az is lehet, hogy egy MOB elnök, olimpia bajnok, NOB tisztségviselő beadott "dolgozata" nem igényelt tételes értékelést, mert egy lényegtelen sarzsit és nem megélhetést jelentett az életművésznek. Ezért elsiklottak felette. Egyébként Mo-n sok-sok kilóra megvett diploma és doktori cím van. Igaz ezek hordozói nem álamfők. Hát, ilyen az élet.
scholaa | 2012. január 12. | 14:14:08
Csókolom, tessen mondani, mennyi "hejesírási" hiba van a dolgozatban? Ha hemzseg tőle, akkor Pali bácsi reménykedhet, amúgy...
sandor5 | 2012. január 12. | 14:13:43
Paja bá, baj van a hitelességel! Le kéne mondani....persze ilyet nem fog tenni, nem olyan családból származik a mi gojostolunk!
elm320 | 2012. január 12. | 14:13:27
Egyes jobboldali kommentelők utaltak már rá, hogy meg kell változtatni a rendszert és szükség lenne egy kormányzóra. Lehet,hogy Horthytól megirigyelte. Már nem köztársasági elnökünk lesz, hanem Vitéztelen Felcsúti Viktátor Kormányzónk lesz. Így már az is érthető, miért szedték le a köztársaság táblákat.
gope | 2012. január 12. | 14:13:11
szszabolcs01 | 2012. január 12. | 13:32:13
Szerintem S.P. nem balek, csak gerinctelen bábú. Valamit-valamiért. Életfogytiglan gondtalanul élhet. És kb. két, vagy több évig hivatalosan papíron mégis az ország első embere lehetett.
zeni | 2012. január 12. | 14:13:08
Kedves amikor valaki így emberkedik és határozottan összevonja a szemöldökét. Csak keményen!!!
Kár hogy SOTE ebbe a történetbe ugy került be mint Pilátus a crédoba.1992 -ben a TF önálló intézmény volt, csak jóval később vonták össze a SOTE-val.Ráadásul a SOTE doktori iskolája a-"akit" a szőnyegszélésre állított az exképviselő úr- csak 2000-ben alakult.
Meggyőződésem ekkora botrány után Kerékbárczy úr határozott fellépése nélkül is kivizsgálja az illetékes szerv. Az, hogy erre a SOTE doktori iskolája a hivatott és avatott az nem feltétlen biztos.
krix | 2012. január 12. | 14:12:45
Bamberg! (2012. január 12. | 13:15:21)
Hogy ki ez?
Ez az a csákó, akinek még fontos a tisztesség. Nem az, aki naponta kitalál valamit, hogy lemondásra szólítsa fel azt, akivel nem ért egyet, hanem az, aki csak egyszer. De akkor okkal.
Okos Tóbiás | 2012. január 12. | 14:11:43
Ne báncsátok szegén pajabát! Nem csalt, amikor a neve melé bigyesztete a PhD titulust. Nála aztat jelenti: Phlágium Doctore
krix | 2012. január 12. | 14:10:21
Dakota King | 2012. január 12. | 13:51:59
"Ez az ítélet. Ami Nálad megelőzte a vizsgálatot."
Abban te nyagyon tévedsz, hogy az ítélet megelőzte a vizsgálatot. HVG. Vizsgálódott, és megállapította, hogy a 240 oldalból, melyben tartalomjegyzék, szakirodalom és címlap is van, szóval 240 oldalból 180 bötűről bötűre megegyezik egy tudós tíz évvel korábban publikált művével. Nem értem én ezt. Mit szeretnél még megvizsgálni? Hogy a bolgár nem lopta-e a tanulmányát a nyolcvanas években a NOB gojóstollától?
Persze de jure meg kell vizsgálni az esetet. De nehogy már svejk59 csak akkor mondja ki, hogy mit gondol az álamfőről! Eddig is tudtuk, hogy nem sikeredett feddhetetlen embert találni. (Talán nem is akart a szókóbányász, mert ez mégis csak jobban sakkban tartható.) Volt, vagy nem volt eljárás ellene közúti baleset okozása miatt? Na jó, bármelyikünkkel előfordulhat. Volt, vagy nem volt a koménista kormányzat embere a bojkottált olimpia idején? Volt, vagy nem volt a NOB-nál "ügye", amikor megvizsgálták az ottani főnökét? Mit szeretnél még vizsgálni egy sumák cum laude doktorival kapcsolatban? Már az is nevetséges, hogy eddig elhittük, hogy tisztességgel szerezte a papírját.
Pasinszki | 2012. január 12. | 14:10:11
fanibaba | 2012. január 12. | 13:24:11
"Lepereg róla. Ha egyenes jellemmel rendelkezne, lemondana."
Ugyan! Egyenes jellemmel meg se kapta volna a hivatalát.
gope | 2012. január 12. | 14:08:54
tavi görény | 2012. január 12. | 13:23:10
Egy fidesznyik trolltól mi mást vársz görénykém?
Pasinszki | 2012. január 12. | 14:07:03
Kedves Bamberg! (2012. január 12. | 13:15:21)
Kérdi, hogy ki ez a kerékbárcás. Nem mindegy? Igaza van-e, vagy sem?
elm320 | 2012. január 12. | 13:57:05
szszabolcs01 | 2012. január 12. | 13:32:13
Ebben lehet valami, hogy saját gazdája rúgott a kutyájába. 10 évvel ezelőtt ilyet már Torgyánnal is megcsinált. A mór megtette kötelességét a mór mehet. Az sem jó megoldás, ha ő lenne a köztársaági elnök. Ki fog vele szóbaállni?
Dakota King | 2012. január 12. | 13:51:59
svejk59 | 2012. január 12. | 13:33:37
Ez az ítélet. Ami Nálad megelőzte a vizsgálatot.
mailla | 2012. január 12. | 13:50:03
marsalfia | 2012. január 12. | 13:39:30
Számomra és még sok ember számára, sajnos ez nem kicsinyes dolog!!! Még akkor sem, ha tényleg az emberek nagy részének kilóg a segge a gatyából!
Jager László | 2012. január 12. | 13:49:18
var.gyor.
Nomen est omen.
Mindenki magából indul ki.
Szerintem.
Szerinted?
J.L.
marsalfia | 2012. január 12. | 13:39:30
Én finoman szólva is gyűlölöm ezt a narancs bandát és Sp-t aki csak egy báb a kezükben. De szerintem hagyni kellene ezt a kicsinyes dolgot. Van most ennél sokkal fontosabb, lassan kilóg a fenekünk a gatyából és még abba is most készülnek egy hatalmasat belerúgni, mert ezt érdemeljük. SP meg legyen doktor, szememben ezzel a két betűvel is csak egy golyóstoll.
ronagyuri | 2012. január 12. | 13:37:23
Ugyan már, hagyjátok ezt a derék jó független jellembajnokot! Hisz ő nem tehet semmiről! =))
Csúnyán megvezették. Az a samesza aki három vállveregetésért (ahogy manapság a Terror-házában nomen et omen önként szokták Őfenesége könyveit) munkaköri kötelességként megírta a dolgozatát, nem gondolta, hogy lesz olyan, aki ezt valaha valamikor el fogja olvasni!
svejk59 | 2012. január 12. | 13:33:37
Itt látszik,hogy ez az ember hamis és értéktelen.Hamis a diploma,hamis a mosolya,hamis a DR.címe és hamis a beszéde,csak a tolla valódi amit Orbán gazda parancsára forgat,persze csak az aláírásig utána már problémák vannak a helyesírással.
szszabolcs01 | 2012. január 12. | 13:32:13
Vajh, hogyan is lenne elvárható egy szakdolgozat, egy disszertáció egy funkcionális analfabétától?
Schmitt Pál menjen a p*csába!
Azonban félő, hogy ő is Orbán játékának áldozata, mert a viktátor ugye, átmegy mindenkin! Félő, hogy ez a disszertáció botrány kirobbantása is az ő keze munkája. Mint kormányfő, csúfosan megbukott, és ő előre akar menekülni, nem szeretné, ha lehúznánk a wc-n. Most átteszi a seggét a Sándor Palotába, és a droidjaival megszavaztat olyasmi jogköröket magának, mint pl. az U.S.A. elnökének vannak, vagy a Francia elnöknek. Átalakítja a Magyar Köztársaságot úgy, hogy a "vezír" mégis ő legyen...
Látod Pali? Pali vagy... Nem elég baj neked, hogy hülye vagy, még a haverod is ki**szik veled! :)
fanibaba | 2012. január 12. | 13:24:11
Lepereg róla. Ha egyenes jellemmel rendelkezne, lemondana. Egyelőre úgy néz ki, hogy a bizonyítékok nagyobb erőfölénnyel bírnak, mint ő. Még a plágium visszautasítása sem volt hibamentes. Undorító. Az én lányom a sima egyetemi diplomáját is kőkemény munkával alkotta meg, jelesre. Rengeteget dolgozott rajta. Saját, önálló munkát alkotott. Ösztöndíjjal tanult egy külföldi egyetemen (nem protekcióval, hanem a saját eszével jutott ki) és a külföldi egyetemen, az illető ország nyelvén szerezte meg - szintén kitűnő eredménnyel - második diplomáját. Mindig, minden protekciót elutasított. Semmiféle szellemi tulajdont - mint snitpál - nem lopott. Az ő becsülete sokkal többet ért annál és ér ma is. Pedig diplomamunkája minimum olyan szinten mozog, mint amit az előzőleg említett polgártársunké.
tavi görény | 2012. január 12. | 13:23:10
Bamberg | 2012. január 12. | 13:15:21 Ki ez a kerékbárcás? Csak nem az, aki egy agonizáló párt élén próbált szerencsét?
De mi mondandód a nyílt leveléről? Mi a mondandód Paja bácsiról? Mi a mondandód a Vezér személyi döntéseiről? Mi a véleményed erről a telibeb@szott, mocskos cirkuszról, ahol minden számlát mi fizetünk és ez a tengernyi züllött erkölcsű tolvaj röhögve száguldozik lézerblokkolós Audikkal...
elm320 | 2012. január 12. | 13:20:04
varsoigyors | 2012. január 12. | 12:57:56
Hiszen a jelenlegi diktatúra hozta meg a törvényt, hogy a plágiumot büntetni, kell. Hogy van ez? Kivéve a gyevi bírót, vagy a fidesznyikeket.
Igaz diktatúrában így szokás.
Lakota | 2012. január 12. | 13:17:08
varsoigyors | 2012. január 12. | 12:57:56
Gondolod a Harvardon Kerék-Bárczynak a szép szeméért adtak diplomát?
Neki legalább van, nem úgy mint Kósának aki éveken keresztül hazudott magának diplomát, nyelvvizsgát...
Tompika vajon tudására, vagy miniszteri címéért kapta meg a diplomát?
Bamberg | 2012. január 12. | 13:15:21
Ki ez a kerékbárcás? Csak nem az, aki egy agonizáló párt élén próbált szerencsét?
Szabotőr | 2012. január 12. | 13:13:58
Nem szabad viccelődni más problémáján..Közt elnök úr bizonyára nem ért rá annak idején és a határidő meg szorította.
Ezekután azt szeretném kérni,h a kamu érettségi bizonyítványok használóit sem b@szogassák..
Ha Jupiternek lehet,akkor a kisökröt se bántsák..
xanadu | 2012. január 12. | 13:11:34
varsoigyors | 2012. január 12. | 12:57:56
Úgy látom the korpa közé keveredtél a Nemzet Gojóstolvalyával együtt!
aaaa1 | 2012. január 12. | 13:08:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
varsoigyors | 2012. január 12. | 12:57:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|