2013 márciusától novemberig közel 800 millió adóforint jutott a Magyarország jobban teljesít kampányra (hogy onnantól a választásokig mennyi közpénzből tudhattuk meg, hogy továbbra is jobban teljesítünk, az titok, november után ugyanis már a Fidesz használta az államtól 400 ezerért megkapott remek szlogent).
Időközben Európa éltanulója és a kontinens gazdasági növekedésének motorja lettünk. Olyannyira jól fut a kocsi, hogy idén már a háromszázmilliárdodik közpénzforintot toljuk bele a nemzeti célok szempontjából nem különösebben fontos fociba, a felcsúti focistaképző kap egy 3,2 milliárdot kóstáló kazánkastélyt, sőt a miniszterelnök másik hobbiprojektjére, a Rogán Antal lakásához hasonlóan növekvő Felcsút–Etyek kisvasútra is jut kilencmilliárd.
Ötvenmilliárddal a határon túli magyar vállalkozásokat is sikerült megdobni. Nincs már érvényben a kormányhivatalok számára meghirdetett, valójában persze korábban is csak szóban létező autóvásárlási stop: Lázár János tavaly augusztusban jelentette be, decemberre fel is oldották a tilalmat, most éppen 800 autót szereznek be nettó ötmilliárdos költséggel. És az is tele kasszára utal, hogy a mindenféle trükkel pénzügyi szolgáltatónak minősített állami pénz- és kádertemetők vezetői immár havi ötmilliót vihetnek haza az eddigi szűkös kétmillió helyett, ami testvérek között is két és félszeres emelés, miközben a vasúti alkalmazottakkal most két és fél százaléknyi fizetésemelésen alkudoznak éppen.