belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
27. vasárnap

Szijjártó Péter drámai hangú közleménye

Talányos közleményt adott ki az Országos Sajtószolgálat, a hír forrásaként a Miniszterelnökséget tüntették fel. Hogy Szijjártó Péter, "a miniszterelnök szóvivője" miért adta ki a közleményt, még nem sikerült megfejteni.

Rab László| MTI/OS| 2010. június 23. |249 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Almás | 2010. június 24. | 23:33:46

"Hogy Szijjártó Péter, "a miniszterelnök szóvivője" miért adta ki a közleményt, még nem sikerült megfejteni."
Megfejtettem! Ez a fiu fél egyedül a miniszterelnöki hivatalban- gazdája külföldön nyaral - és mint a gyerek a sötétben kiabáli kezdett,, majd kiadta a harcos közleményt. De az is lehet ,hogy álmában megjelent Gyurcsány és felijedve gyorsan harcba hívta övéit. Lehetnek még egyéb variácók is.Találgatásokra adott okot.Találgathatunk ..add tovább.....

Almás | 2010. június 24. | 23:32:53

No latatuc felim!Ezeknek mániájuk a "listázás".Meg kell hagyni választást nyertek vele büntetlenül.Hogy meddig mehet ez így kis hazánkban? Míg rá nem jön Mariskanéni ,hogy jé hát nincs kolbászból a kerítés.Pedig Viktor megigérte.Eddigi kormányzásuk kudr kudarc hátán.A nagy mellény pruszlíkká szelidült.

Almás | 2010. június 24. | 23:27:00

Miért féltek annó Orbánék a külföldi tudósítóktól?Egy akkori hír :"Tudósítók feketelistán."
Orbánék nemcsak a hazai kritikát nem tűrték el, de – amint azt az akkori lapok megírták - kísérletet tettek azoknak a külföldi tudósítóknak az elszigetelésére is, akik bírálni merészelték kormányukat.
A Frankfurter Allgemeine Zeitung a Kontroll Csoportról:
Politikai számítás rejtőzik a Magyar Nemzetben megjelent, a Budapesten akkreditált külföldi tudósítók elleni zagyva vádaskodások mögött - írja Matthias Rüb, a legjelentősebb német konzervatív napilap, a Frankfurter Allgemeine Zeitung budapesti tudósítója. Az újságíró maga is rákerült a kormányzatot bíráló külföldi tudósítók feketelistájára."
Értjük etsak?Ez az előző Orbán-kormány idején vótt ám!

Almás | 2010. június 24. | 23:01:31

"Hogy Szijjártó Péter, "a miniszterelnök szóvivője" miért adta ki a közleményt, még nem sikerült megfejteni."
Megfejtettem! Ez a fiu fél egyedül a miniszterelnöki hivatalban- gazdája külföldön nyaral - és mint a gyerek a sötétben kiabáli kezdett,, majd kiadta a harcos közleményt. De az is lehet ,hogy álmában megjelent Gyurcsány és felijedve gyorsan harcba hívta övéit. Lehetnek még egyéb variácók is.Találgatásokra adott okot.Találgathatunk ..add tovább.....

laci_54 | 2010. június 24. | 22:55:01

Szíjjártó Brutális Péter és a fidesz többi vezetője retteg Fletótól?
Az jó, mert akkor van vaj a fülük mögött!
És ha Gyurcsány egyszer kinyitja a száját....

Előbb utóbb kiderül, hogy nem lesz adócsökkentés, nem lesz benzinár csökkentés, folytassam?
Aki Orbántól a kánaánt várta az csalódni fog, mert itt ennél csak sz@rabb lesz a kisembernek!

szuppai | 2010. június 24. | 22:42:46

Butuskáim! Nem értitek? Orbán Gyurcsány legjobb tanítványa! Sőt! Hazugságban, korrupcióban már túltett rajta! Most jön a haverok bebetonozása, lehetőleg 9 évre (ÁSZ, Alkotmánybíróság, Legfőbb Ügyészség, médiahatóság, stb., stb.)!

dönci4 | 2010. június 24. | 21:55:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Skyfox | 2010. június 24. | 20:53:23

Nem gondoltam volna, hogy a főideológus "Tömjén" Zsoltot kinyilatkoztatásait überelheti bárki emberfia a kormányból, vagy annak közvetlen környezetéből. Meg kell állapítanom, hogy nagyot tévedtem. A különbség csak annyi, hogy Semjén ártatlan kinyilatkoztatásain őszintén tudok nevetni, Ártó Peti megnyilvánulásai után kissé kényszeredett a mosolyom. Kissé aggódva nézek a miniszterelnök személyi szóvivőjének pulpitusa mögé, nincsenek-e Dr. Csernusra hasonlító egyének készenlétben. Az ellenzékben töltött hosszú idő bizony rányomta bélyegét az Ő lelki világára is. Petinek sem ártana pár hét vmi homokos, a tenger monoton morajánál nem megterhelőbb helyen. Nekem -mint devizahitelesnek- nem hiányoznának borotvaélesen zsebbevágó nyilatkozatai sem.

lacibts | 2010. június 24. | 17:07:44

Szijjártó a kedvencem! Mindig jól mulatok a közleményein.

Minorkavidor | 2010. június 24. | 15:59:30

Clandon | 2010. június 24. | 14:23:12
Az első Orbán-kormány honosította meg a "médiakormányzást" a második meg a "sci-fi kormányzást".

Clandon | 2010. június 24. | 14:30:28

Szijjártónak üzenve: egyre több embernek az az érzése, hogy nem Gyurcsány Ferenc akar ide visszatolakodni, hanem az Orbán bőrbe varrt Rákosi korszak.

mojszi | 2010. június 24. | 14:23:16

Szánalmas és gyerekes viselkedés. Csak abban reménykedem hogy nagyon durván megelégelik a fidesz fan nok is azt, hogy ez a dilettáns, cselekvőképtelen banda visszamutogat és vádaskodik. Erre nincs magyarázat, ez a szánalomnál is aljább viselkedés, és csak azt bizonyítja hogy fohgalmuk sincs mivel lehetne gazdaságilag előrébb vinni az országot. Így legalább megvan az alap amire hivatkozni tudnak, miért nincs semmi látszata se a kormányzásuknak

Clandon | 2010. június 24. | 14:23:12

Teljesen világos, hogy hatalmas szerencse az ilyen Szijjártó féle agytalanoknak, hogy volt Gyurcsány Ferenc. Mi mondanivalójuk lenne nélküle? Ahogy telnek a napok egyre szánalmasabb, hogy még mindig Gyurcsányoznak. Jó lenne már a lényeges dolgokkal törődni, de mit lehet várni egy olyan bandától, ahol a "nagy vezér elvtárs" a forradalmuk közepén nyaralni megy, a Bulgária fedőnevű Dél_Afrikába? Tegnap megnéztem sokadszorra a Tanu című filmet. A nagyszerű Öze Lajos (Virág elvtárs) és Kállay Ferenc (Pelikán), mint ha a mában játszanák a történetet,Annyira életszerű a filmjük. (Bacsó Péterről nem is beszélve).
Amúgy meg a tudományos Nobel díjat odaítélném az egész Fidesznek!!!! Elérték az időutazást, hisz már benne vagyunk újra 1951-ben!

pupesz | 2010. június 24. | 14:16:26

befejezés a Hoffman Rózsa interjúhoz:
Más lett volna a szavahihetősége, ha egy születésétől fogva hívő családból származó emberként - hatalmánál fogva - igyekszik kötelezni az eddig hitetlen kollégáit, hogy misztikus pillanatukban feltámadjon bennük a mélyen szunnyadó értékalapon nyugvó hit. Tanácsom a kolléganőnek: adja meg a lehetőséget mások számára is, hogy hozzá hasonlóan szabad akaratukból érje őket a misztikus pillanat, amikor megérezzék, hazataláljanak Istenhez. Neki is közel 50év kellett hozzá, legyen megértő másokkal!!!!!


pupesz | 2010. június 24. | 14:13:01

Interjú részlet Hoffmann Rózsával a HVG-ben:
http://hvg.hu/itthon/20100624_hoffmann_rozsa_hvg_portre
"- És ön hogy lehetett annyira óvatlan a hetvenes években, hogy beállt az oktatási minisztériumba „amazokhoz” dolgozni?
- Szó sincs óvatlanságról. Megélhetési szempontból a felkínált állás akkori helyzetemben mentőöv volt. Fiatal koromból adódóan akkortájt még sem világnézeti, sem politikai kérdésekben nem voltam érett. Ma már mosolyogva, és némi nosztalgiával tekintek vissza akkori énemre. Teljesen kielégített az, hogy boldog házasságban élek, van két gyönyörű gyerekem, van mit ennünk és hol laknunk, és csodálatos nyarakat élünk át a Mátrában. Közéleti szempontból úgyszólván közömbös voltam, de ez bizonyára így volt elrendelve.
- Ahogyan nyilván a visszatérése is a gyökerekhez. Az hogy történt?
- Láttuk, ahogyan a kislányunk és vőlegénye értékalapra helyezik a párkapcsolatukat, és azt tanácsoltuk nekik, hogy Isten előtt kössenek házasságot. Menyegzőjük szinte misztikus pillanata bennünk is feltámasztotta a mélyen szunnyadó hitet. Ezután esküdtünk meg mi is templomban, a 25. házassági évfordulónkon. Gyermekeink voltak a tanúk. Akkor megéreztem, hazataláltam."
MEGÉLHETÉSI ÉRDEKHÍVŐ, kaméleon. ENNEK A NŐNEK NINCS BŐR AZ ORCÁJÁN, vénségére értékalapon imádkozik, mert most ebből jön a lóvé. Mindig a politikai helyzethez igazodva hisz valamiben. Bölcsebb lett volna, ha erről hallgat. Más lett volna a szavahihetősége, ha egy születésétől fogva hívő családból származó emberkén

buff | 2010. június 24. | 12:18:20

Ez az ember egyszerűen kórházi eset. Öngerjesztő módon képtelen befejezni a "Gyurcsányozást", a semmit mondó mondandója pótlására - a másik barommal /Kósa/ együtt - akkora károkat okoz mint egy-egy helyi háború puskákkal, kardokkal, nyilakkal.
Azt megértettem, hogy a kicsi vezér elismerte Kövér Lacika abszolút és mindenre kiterjedő alkalmatlanságát. Értem azt is, hogy Deutsch - családokat alapító - eltakarításra szorult. Rogán, Áder, meg még pár üresfejű kibukott a közvetlen politikából.
Azt viszont nem értem, hogy Szíjjártót miért tűri meg?
Hazugcsics kapott egy zsíros falatot és most kussol. A támogatók szép csendben bekerülnek a lecserélt emberek helyére. Értem, mert ezt más párt is így csinálja.
De Szíjjártó?
Ez a tökeszű mindent túlél. Ő elhivatottnak érzi magát arra, hogy a legfőbb politkai tisztségviselőt is "egyszerűen" bejelentse, isteni kinyilatkoztatásokat tegyen /Tv/ birkának nézve a hallgatóságot.
Na, ilyen világ következik

tusa | 2010. június 24. | 11:31:14

A ma reggeli TV2 adásban rákérdeztek Ártó Péterre, miért volt szükség erre a kommünikére. A válasz zanzásítva: mert GY.F. nem tűnt el, mert még meg mer szólalni, mert jelen van. És egyébként is micsoda dolog blogolni?! Micsoda dolog a kiskeresetű embereket ráébreszteni arra, hogy velük fogják megfizettetni a 250 ezer forint havi jövedelműek plussz bevételét?!

Olyan érzésem támadt, hogy már-már a szólásszabadság van veszélyben.

nablaquadrat | 2010. június 24. | 10:38:51

@ Antipasti | 2010. június 23. | 18:14:37

"Ahogy az elfelejtett, de sokak számára nagyon is élő Eörsi István írta"

Én csak Eörsi Mátyást szeretném elfelejteni 18 SZDSZ-es frakciótásrsával egyetemben, de nem tudom, bár számomra közömbös, hogy élnek-e, vagy sem.
Azt tudom csak, hogy mindenki akkor járt volna jobban, ha meg sem születtek volna.

ravic | 2010. június 24. | 10:31:49

Ha hallgattal volna, bölcs maradtal volna!

che13 | 2010. június 24. | 10:26:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kibekkelő | 2010. június 24. | 09:39:20

Minek annyit ötletelni?
1)A Gyurcsány korszak szimbolikusan a baloldalt jelenti. Tehát, aki kiáll az utóbbi időszakért az továbbra is ellenség. A leszakadók viszont már szalonképesek a Fidesz szemében. Burkolt szalámi taktika.
2) A visszalopakodás megnevezése előkészíti a kulturkampf következő lépéseit: az új média törvényt és egyes bal-lib orgánumok elaltatását.
3) Nem merészeljenek új Chartát indítani. Bauer és Tsai játsszák el a Hattyúk halálát.

10.10.23. | 2010. június 24. | 09:27:40

... a félelem oka:

"Reméljük, teljesíteni tudjuk a Bajnai-kormány által tett vállalást, amely 3 százalék alá vinné a költségvetési deficitet" jövőre - idézte Navracsics Tibort a Reuters.

Így van ez rendben! - na nam az, hogy nincs bőr a pofátokon, csak az, hogy mit kell és volt szükséges tenni.

... a hazugságról! 2010. 10. 23.

Halász | 2010. június 24. | 09:24:49

""Az emberek egyértelmű döntése ellenére..."

Sunyi retorika. Száz emberből 38 szavazott a fideszre, 62 nem.

Bemesélni lehet, de attól a tény még tény marad.

lenoardo999 | 2010. június 24. | 08:29:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

orthodox | 2010. június 24. | 07:51:26

Kell valami figyelem elterelő manőver,a nem publikus csínytevések fedezésére.Majd kiderül előbb-utóbb,hogy mire jók ezek a felesleges közlemények.Az is lehet,hogy ezzel fedezik a semmittevést és a teljes tanácstalanságot.Az ország érdekében eddig még semmit sem tettek.Már régen nem foglalkozna senki Gyurcsánnyal,ha a FIDESZ akárminek nem lenne szívügye.

Peka36 | 2010. június 24. | 06:49:34

Nagyon tart az orbán galeri Gyurcsánytól! :-) Jogosan, mert ő nem sokat lacafacázik, hanem felmossa velük a padlót. Ahogy tette volt a Nagy Igazmondóval! :-)))

Kívánom, hogy a sok szófosás és sejtetés helyett állítsák csak bíróság elé! Akkor fognak ráfázni, akár az "akkoriak" a Dimitrov perre. Mert ha egyszer Gy.F. kinyitja a száját! :-)

(Nem tudják orbánék, hogy mit tud róluk Fletó! Attól vannak besz...va!))

papa62 | 2010. június 24. | 06:34:09

Ez a Gyurcsány fóbia azért már túlzás le kellene már állni vele. Szijj ártó menjen orvoshoz mutassa meg magát!

Dulifuli_81 | 2010. június 24. | 01:56:47

Ez a retorika uaz, mint amit az ötvenesekben
a kommunisták használtak a fasisztákra,
nyilván uszító szándékkal.
A többi, mármint amit Orbánék csinálnak,
az meg olyan, mint egy időgép
a harmincas évekbe, minden egyezik,
csak most a nemzetközi helyzet nem olyan,
szóval annyira nem kell félni.

lakatlajos | 2010. június 24. | 00:51:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tuzes | 2010. június 24. | 00:05:07

katarakt

jode egyeseknek folyamatosan kell az ellensegkep az ellenzekiseghez, a kormanyzashoz, az orgazmushoz stb....anelkul dermedt csend es benultsag!

katarakt | 2010. június 24. | 00:01:05

Nagy lehet a baj ha még mindig Gyurcsány ellen kell harcolni! Nincs más ötlet? Pedig mostmár hatalmon vannak csak nem nem veszik észre?

Almás | 2010. június 23. | 23:56:13

Szíjjártó Péter és mindeki- figyelmébe:Több mint száz "magénszemély" polgári pert kezdeményezett melynek befejezése után "A Fővárosi Ítélőtábla 2010 március18. – n, helyben hagyva az elsőfokú ítéletet, jogerősen kimondta: ”Az alperesek - Gyurcsány Ferenc és Veres János - a tárgyalások során bizonyították, hogy minden adatot időben, teljes körűen és valós tartalommal hoztak nyilvánosságra.”
Akárhogy nézzük, ez a bírósági ítélet azt bizonyítja, hogy Gyurcsány nem hazudott, hanem éppen az ellenkezője történt. Azok hazudtak, akik félrevezetve a választó polgárokat, azt állították: „Gyurcsányék a 2006 – os választások előtt eltitkolták az adatokat, és úgymond hazugsággal kerültek hatalomra. „
Abbizony...!

HongKong | 2010. június 23. | 23:41:56

SZP-nek és RO-nak csak ennyire futja vagy még nem tudják hogy nyertek és stílust kell váltanai, magyarul politikailag szalonképessé kell válni!

exelon | 2010. június 23. | 23:29:42

Hát bizony a "gyurcsánizmus" a médiában nyomul előre és már megfertőzte a nemzetközi sajtót is, hát persze, hogy harcolni kell ellene, mert még csotváz helyett aszekrényben is az lesz.

Jager László | 2010. június 23. | 23:21:22

Hát szép az élet.Mi üdülünk és a otthoni gyerekek is virgonckodhatnak.
Üzenem innen a tengerpartról,hogy szombaton megyek haza.
Ne rosszalkodjatok,mert lesz haddel-had a rosszcsontoknak.
Addig is legyetek jók!!!
Remélem megértettétek!!!!????
Apátok

exelon | 2010. június 23. | 23:10:52

Milyenek is? Most láttam a királyi TV-ben a média törvényről RA-t nyilatkozni.
Kérdés :"Nem találja aggályosnak, hogy ilyen gyorsan és a különféle szervezetek civil szféra, szakmai szféra, külföldi újságirószövettség tiltakozása ellenére is keresztül viszik a törvényt?" Válasz NEM ! "A választók akarata ez és egyébként is a politai megrendelésre készült tiltakozásokat miért kellene figyelembe venni". Nesze neked 2/3. Nem kell figyelembe venni senkit.

tuzes | 2010. június 23. | 23:08:05

en mindig azert szurkolok, hogy racafoljon a felteveseimre, amik igen negativak vele kapcsolatban, de a nepnek megiscak az lenne kedvezo, ha racafolna! DE NEM, nem megy az istennek sem...dilettans bajkevero volt es maradt is

Osszián | 2010. június 23. | 22:51:41

tüzes, Orbán a határon túli magyarok közt is megcsinálta a megosztást.
Emlékeztek, 1998-ban hogy kezdte? Az volt az első, hogy kiállt és azt hazudta (akkor azt sütötték ki, most a Gyurcsány üldözést), hogy az előző, Horn kormány titkosszolgálati eszközökkel, törvénytelenül közpénzem megfigyelt 27 fideszest, apjostól, annyostól. Egy szó nem volt igaz az egészből.
Most itt az örökös mumus, aki ellen hadakozni kell, egyébként nem élet az élet.
Hogy röhöghet most Gyurcsány...

tuzes | 2010. június 23. | 22:40:36

mar tobbszor javasoltam, hogy adjuk kolcson mas orszagoknak felforgatonak, eloszor a taliboknak ajanljuk fel, talan meg penzt is tudnank csinalni belole, vagy olajat:)

Osszián | 2010. június 23. | 22:37:05

A fidesz nem tudja, az első kormányzása idején sem tudta, hogy kell viselkedni kormányon.
Nekik ellenség kell, mindenáron.
Csak konfrontálni tudnak, támadni és háborút, békétlenséget kelteni, megosztani. Ez náluk a nemzeti összefogás rendszere. NER.

mserussi | 2010. június 23. | 22:29:05

olvasom, hogy százezres facebook véleménycsomagot lehet küldeni a kormánynak. szijjártónak ennél nagyobb csomag jár....
mellékesen a szíjjártó-útálat mára már léptékekkel nagyobb, mint a gyurcsány-szeretet.....

exelon | 2010. június 23. | 22:26:12

Hát igen, lassan már egy hónapja, hogy álmaink kormánya megalakult és a törvénykezési lázt a parlament fideszes képviselői gyúrják rendesen, még a költségvetést is átírják. A kormány hol van? Talán kormányoz valahol, de mit.
Hát, hogy mégiscsak van ezért jönnek a nyilatkozatok.

balboa | 2010. június 23. | 21:56:13

Nyílt paranoiás tünet egy hónap kormányzás után - amire ráadásul nyolc éven át készültek. Magyarország ennél többet érdemel!

Kosbor | 2010. június 23. | 21:36:22

Fenn kell tartani a hívek aktivitását. A gyűlölet a legkitűnőbb eszköz erre Fideszéknél. Különösen, ha valamit elszúrnak, jól jön egyet kommunistázni, gyurcsányozni.

tuzes | 2010. június 23. | 21:30:25

tallozo

jo de ha ez igaz, akkor igen csunya jovo elott all a magyar nep?! mert ennek a helyzetnek a feloldasara, ha ugy tetszik megoldasara mar csak drasztikus eszkozok maradtak hatra, vagy imadkozunk, hogy valamilyen modon kicsinalja magat a felforgato...

tallózó | 2010. június 23. | 21:09:50

Argumentum ad nauseam !
Mások véleményét magamévá téve most szeretném Veletek is megosztani:
Az "argumentum ad nauseam" ( szó szerint: érvelés a rosszullétig) olyan érvelést jelent, ami az állítás igaz voltáról úgy próbál meggyőzni, hogy gyakran elismétli ugyanazt, sokaknak. A nausea: hányingert, okádhatnékot jelent.
Politikusok gyakran alkalmazzák ezt a fajta retorikai fogást. Az eljárást goebbelsi módszernek is nevezik a publicisztikában, noha természetesen nem egyedül a náci Németországban alkalmazták a történelem során. Ahogy több propagandista is felismerte, a módszer hatékony, mert ha valamit kellő ideig kellő hatékonysággal ismételgetünk, az emberek egy idő után hajlamosak azt elfogadni igaznak.Jó példa erre Portius Cato, aki rendre így fejezte be a szenátus előtt tartott beszédeit azok tartalmától függetlenül: ceterum censeo,Cartaginem esse delendam !( egyébként az a véleményem, Cartagot el kell pusztítani!)
Konkluzió: Cartago helyett tessék Gyurcsányt érteni és a dolog még ma is működik!

math | 2010. június 23. | 20:45:07

"Mennyi szavazója is van valójában Gyurcsány Fecónak?"

lehet, hogy több, mint az MSZP-nek. szerintem is őj pártot kéne alakítson

kic-KING | 2010. június 23. | 20:38:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

harunalrasid | 2010. június 23. | 20:34:07

szijjártónak meg kellett szólalnia, hiszen nincs itt a főnök, semjén se mondott semmi okosat, navracsics is hallgat, hát nehogy már azt higgye valaki, hogy most már béke van?!
ez a szerencsétlen macskajancsi most bizonyította ékesen, hogy egyetlen önálló gondolata se volt eddig, csak a papagájkommandó éltollasa volt.
most összekotlott valamit, aminek se füle, se farka.
szóljon már neki valaki, hogy jobb, ha hallgat, mert az ilyen hülyeségekkel csak lejáratja magát!

kaktuszpapa | 2010. június 23. | 20:28:11

Ez 1 hüje (sic!) ember, és kész.

Axxtro | 2010. június 23. | 20:20:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

1 vélemény | 2010. június 23. | 20:09:07

amúgy mög a választó dönti el ki jön elö ki nem . ez nem szijártótól függ .tegyük hozzá háll istennek.ilyen a demokrácia 2x az mszp, aztán a fidesz utánna lehet megen az mszp-ez a demokrácia ezt nema fidesz találta ki. lehet ez neki nem felel meg.de az kit érdekel.

staropramen | 2010. június 23. | 20:03:47

A fidesz soha nem tudott valamiért dolgozni (természetesen a saját -valamimeggazdagodásukon kívül)ők mindig valaki ELLENE harcoltak.Egyszerűen úgy vannak szocializálva, hogy kell egy ellenség és akkor minden erővel hajrá!
Most ráadásul a 2/3-amit az mszp-szdsz kétségtelenül ostoba politizálása kovácsolt össze-gondolkodni kezd.A megadóztatott minimálbér és a megszüntetésre ítélt adójóváírás a számolni tudókban kétségeket kezd ébreszteni a vezér mindenhatósága és szavahihetősége iránt.Ezért tehát elő kell venni azt a fegyvert ami összehozta a sokszínű ,életmódban, anyagi helyzetben iskolázottságban eléggé széles skákán mozgó tábort, hogy ne mondjam-nyájat.
Hát ezért beszél megint szíjártó a nagy ellenségről.

1 vélemény | 2010. június 23. | 20:02:07

bolond likból bolond szél fú.ez a közmondás valahogy elöbúvik szijgyártó úr gondolataira.

Osszián | 2010. június 23. | 19:58:44

Még tart a bódulat. Állítólag a Medián szerint, 54% mondta, el menne szavazni, ebből 72% aki a fideszre szavazna.
Minek örülnek, nem tudom, Munkahelyteremtéseknek aligha: most Móron 350 embert küldenek el a Flextronics-tól, részben Egerszegre mennek, részben Kínába. Gödöllőn pakol a Sony, több mint 400 munkahely ugrott.
Ezekről nem a kormány tehet, hisz piacgazdaság van. De a korábbi kormányok sem tehettek az ilyen ellen, a fidesz pedig hogy óbégatott, hogy igenis, a kormány a hibás, és majd ők...
Most elkezdték a vizsgálatot a 2006-os októberi rendőri akció miatt, 5000 olal jegyzőkönyv, egy láda CD, legalább nem unatkoznak.
Gyurcsányt is meghallgatják, és vigyázzon őkelme (mert most jól mulat Szíjjártó hülyeségén), mert:
"Jól látszik azonban, hogy továbbra is harcolni kell a Gyurcsány-korszak ellen, mert az újra és újra vissza akar térni."

sydbarrett | 2010. június 23. | 19:51:08

Ne mérgelődj, tuzes, valószínű, hogy már alszik, elfogyott a kannás bor. Azt álmodja, hogy egyetemre jár.

írtamás | 2010. június 23. | 19:49:29

Csak így tovább Szíjjgyártó! Addig erőlködtök a Gyurcsány-féle korszaklezárással, hogy rátok csapódik az ajtó. Nem kéne állandó ingyenreklámot csinálni már GYF-nek. Még a végén, mártírrá teszitek és akkor jaj nektek. Mert hamar kiderülhet , hogy az 52% (2/3) mennyire nem azonos a valósággal és , hogy a többség mégsem látja olyan narancssárgán a világot. A határon túliak már feleszméltek (Erdélyben és Felvidéken), a magyar választók egy része még hisz a mesékben... Lehet is, csak igaz legyen a mese és hiteles a mesélő.

tuzes | 2010. június 23. | 19:10:56

jegeralso leginkabb

kussoljal, vannak neha jo napjaid, EZ NEM AZ!

krix | 2010. június 23. | 18:34:50

weiner | 2010. június 23. | 17:41:40
Azt hiszem, a legfinomabb szurkát ma tőled olvastam. Király.

Pélusien | 2010. június 23. | 18:15:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

jehu | 2010. június 23. | 18:15:26

Közveszélyes hatalom: http://jehu.nolblog.hu/archives/2010/06/23/Ez_nooormlis_-_11/

jehu | 2010. június 23. | 18:13:26

Ez nem "drámai hangú" közlemény: tartalmát tekintve ostoba, szándékát tekintve aljas.

411-es rabegér | 2010. június 23. | 18:01:01

Dr. Kotász | 2010. június 23. | 14:25:13

"lehet, hogy mégse volt olyan egyértelmű a Zemberek döntése, és nem akarnatk azok semmit sem lezárni csak úgy.
Egyébként meg előkészítése valami nagyobb durranásnak, pl. Balsai bejelentésének, vagy egy ügyészi akciónak. ide a lyukas kétfillérest."

Balsai és Kövér , lassan úgy jár mint Oszi és Dezső Brs Mátéval.
Ezt megcsíptük Laci! Megcsíptük Pityu! És soha nem csípik meg!

Pélusien | 2010. június 23. | 17:59:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

katgab | 2010. június 23. | 17:50:58

Miért jelentette meg ......??? Nem olyan nehéz a válasz, mint sokan gondolják. A MOL ma emelte az üzemanyagok árát (indoklás nélkül!). A közszolgálati rádió (lánykori nevén a Kossuth) reggel lejátszott
egy 2010. márciusi felvételt, melyben Sz. P. határozottan kijelentette, kormányon azonnal csökkentik az üzemanyag jövedéki adóját. Ma ezt nem jelentette be. S mi van most: erről senki nem beszél (vagy csak nagyon
kevesen).

weiner | 2010. június 23. | 17:41:40

A Gyurcsány-korszakot úgy lehet könnyen eltüntetni, hogy kicsit növekedni kell a GDP-nek, csöppnyit emelkedni kell a reálbérnek, nagyobb torta kell (vö. OV), hogy a szeletelésnél mindenkinek kicsivel több jusson; továbbá egy kis nyugalom sem árt, pl. nem kell Szijjártót hallgatni. Ennyi az egész, és Gyurcsányra senki sem fog emlékezni Orbán Viktoron kívül, mert tőle nem várható, hogy elfeledje.

exelon | 2010. június 23. | 17:36:13

Antall Józsi bácsi mondotta valamikor... "bizom a második fordulóban, mert a Magyarok hatalompártiak". Ez bizony igaz és ezért a hatalmon lévővel mindig óvatosabban bántak, mint az ellenzékkel. Hátha visszaüt a hatalom, de ha ezt mégis megteszi, akkor már elgondolkodnak.

nablaquadrat | 2010. június 23. | 17:21:30

@ Mekmörfi | 2010. június 23. | 14:26:49

"Még el sem értünk a szeptemberi választásokig, egy sikeres és Európa-rengető forradalmom túl, másris élesedik az osztályharc?"

Az osztályharc tényleg élesedik, hisz van nekünk egy Mindszenty Józsefünk, csak éppen Gyurcsány Ferencnek hívják.
Lásd itt:
http://nol.hu//belfold/gyurcsany_a_kormanyrol__brutalisan_bannak_az_emberekkel

krtek2 | 2010. június 23. | 17:15:34

SZ.P.-nek teljesen igaza van.
Még itt van a Gyurcsány-korszak, amikor demokratikus választásokon döntenek a választók a parlamenti erőviszonyokról. Akinek 4 évvel ezelőtt bizalmat szavaztak, attól megvonhatják. És akit 4 éve nem szerettek, az újra kormányozhat.
Borzasztó, hogy ez még mindig itt van.
Még...

krix | 2010. június 23. | 17:12:05

Hegyi | 2010. június 23. | 16:57:28

Idéznéd a teljes verset? Karinthy aligha idéz csaknem szó szerint az Így írtok ti-ben, a mű jelentősége éppen az, hogy részleteiben egyetlen szó sem stimmel, egészében mégis tökéletes a stílusazonosság. („Plutó e torzót márványból szoborta: Ó torzók torza, bőrző Dunakorzó: Ó korzók korza, őrző dunnaorzó: Mint ferde torta és megint retorta.” - Babits Bihály: Futurum Exaktum)

szafe1945 | 2010. június 23. | 17:07:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

scuby | 2010. június 23. | 17:05:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. június 23. | 17:02:37

Szijjártó Péter drámai hangú közleménye!
Gyurcsány-korszak folyamatosan tolakszik vissza.
Továbbra is harcolni kell a Gyurcsány korszak ellen mondta a kormányszóvivő!!
Játzszunk!!
Hunyó!!
Aki bújt ,aki nem én megyek!
Mondta a hunyó!
Minndenki bújt és várta a hunyót!!
Majd hazaszaladt és megvárták tapsikolva a hunyót!!
Ki győzött?? Hát nem a hunyó!!
J.L.

Hegyi | 2010. június 23. | 16:57:28

Ez a Karinthy finomság,az eredeti Szabolcska "Dögöljön meg."

erlauer | 2010. június 23. | 16:53:42

@ Hegyi | 2010. június 23. | 16:50:08

"Fulladjon meg Ady Endre
lehetőleg máma még."

Ez egészen pontosan Karinthy Frigyes Szabolcska-paródiájából való (Így írtok ti).

exelon | 2010. június 23. | 16:50:21

krix
nincs bocs (mert miért kellene!), irjál csak összevissza mert szimpatikus a finom pátoszod.

Hegyi | 2010. június 23. | 16:50:08

Szabolcska Mihály is engesztelhetetlen harcot vivott Ady ellen.Meg is őrízte
az irodalomtudomány a nevét.(Dögöljön meg Ady Endre)Egyébként pedig:Gyurcsány
és a Táncsics-alapítvány levéltetvek a nemzet pálmafáján.Mondotta Gróf Tisza
Pista.

krix | 2010. június 23. | 16:44:12

exelon | 2010. június 23. | 16:29:13
Bocs, már én is csak összevissza írogatok, mint JL barátunk. Még egyszer: elnézést...

krix | 2010. június 23. | 16:42:25

exelon | 2010. június 23. | 16:29:13
wallaby
pont ezen "legalsóbb" rétegek ellen kell a küzdelmet (harcot) meghirdetni, mivel valószinüleg ők a legveszélyesebbek a legbefolyásosabbak és a szavuk is döntő.

Kikre gondoltok, hazafiak? Döntő a szavuk, most, a Fidesz-diktatúra idején? Tippelek: Pozsgay Imre? Lévai Anikó? Legalsó réteg? Miket nem mondtok?

exelon | 2010. június 23. | 16:40:45

Nos véleményem szerint ez már üldözési mánia. A szavazók többsége rájuk szavazott , a "gyurcsányizmust" leváltották. Akkor mitől félnek ?

exelon | 2010. június 23. | 16:29:13

wallaby
pont ezen "legalsóbb" rétegek ellen kell a küzdelmet (harcot) meghirdetni, mivel valószinüleg ők a legveszélyesebbek a legbefolyásosabbak és a szavuk is döntő.

erlauer | 2010. június 23. | 16:26:16

Wallaby, ez nem tévedés. Természetes dolog, hogy különböző politikai vélemények léteznek. Ezért találták ki a többpártrendszert, az arányos képviseletet, és egyáltalán a választásokat. Én Magyarország jövője szempontjából károsnak tartom a Fidesz kormányzását - ezért szavaztam másra.

Aki a csirkepaprikást szereti, a tökfőzeléket meg útálja, nem téved, ha a csirkepaprikást választja - még akkor sem, ha a többségnek tökfőzelék kell. Ízlés dolga.

Jager László | 2010. június 23. | 16:24:07

Válaszolok!!
Tessék Balsait ,Kósát,Szíjjártót,Kövért Olvasni!!
Orbánt ne olvassák meret üdül és a PARLAMENTBE IRTÓZIK BEMENIE!!
Nem hazudok,de kérdem? Bement a parlamentbe 100x 4 év alatt!!??
Gondolom a tudományos,történelmi munkái már " ÁLLTALÁNOS ISKOLAI SZÍNVONALAT" is meghaladják!!
Hát itt tanulnak a JOBBER-ek!?
Most jön a nagy tanár VONA!!!
Istenem!!!
J.L.

wallaby | 2010. június 23. | 16:21:54

erlauer | 2010. június 23. | 16:20:15

˝Csak én nem EZEKRE szavaztam, és szerintem jól tettem. ˝

Tévedni emberi dolog!

wallaby | 2010. június 23. | 16:20:33

kisördög | 2010. június 23. | 16:09:58

˝Az a baj, hogy a "gyurcsányizmus" már a legalsó rétegekbe is befészkelte magát!˝

Az a valóság, hogy CSAK a legalsóba fészkelte be magát.

erlauer | 2010. június 23. | 16:20:15

@ wallaby | 2010. június 23. | 16:10:07

Hogyne hallottam volna az áprilisi választásokról. Csak én nem EZEKRE szavaztam, és szerintem jól tettem.

exelon | 2010. június 23. | 16:19:15

Szóval ez már az új média törvény alkalmazása, ugyanis asszerint büntethető az aki "jelentős eseményről" nem tudósít

papalacos | 2010. június 23. | 16:18:24

Szegény szíjjÁRTÓ petike, aki az iskolapadból rögtön "politikus" lett, rájött a nagy igazságra!
Rájött, hogy kormányozni nem tudnak, csak azt ismételgetni, hogy:

" hazugságok, az adathamisítások, a rendőri brutalitás és a korrupció, ellopták, tönkretették.
Azt hiszi szegény, hogy ez mindenre jó, mint az Aloe Vera!
Hülye!

krix | 2010. június 23. | 16:17:11

Jager László | 2010. június 23. | 14:06:22

Egyben egyetérthetünk,hogy Szíjjártó,krix,szabad buda,luck66,buff,nemválaszolok,morgolodo1,tuzes ,mind 6 átalános színvonalú provokátor!!!
Egy gondolatuk nincs,csak a butaságot copy-znak!!!
Hát erőt és erősséget Jobber-ek!!
J.L.

Mi van magával? Megzakkant? Engem nevez jobbernek? Ráadásul szabad budával egy lapon említ, akivel csapataink folyton harcban állnak? Csak nem a Kőbányai Úti Egyetemen szerezte azt az ominózus diplomáját? De ugye nem intelligencia szakon szerezte? Ne égesse tovább a baloldalt!

kreivichiren | 2010. június 23. | 16:10:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

wallaby | 2010. június 23. | 16:10:07

erlauer | 2010. június 23. | 15:06:31

Akkor te nem hallottál az áprilisi választásokról.

kisördög | 2010. június 23. | 16:09:58

Az a baj, hogy a "gyurcsányizmus" már a legalsó rétegekbe is befészkelte magát! Gyökerestül ki kell irtani!

wallaby | 2010. június 23. | 16:06:57

Okostojások!

Olvassátok Dr Kotászt!

Game, set and match!

pupesz | 2010. június 23. | 16:02:47

javítva: nem hagy alább....

pupesz | 2010. június 23. | 15:59:49

Amennyiben rövid időn belül hagy alább a tomboló Gyurcsány-fóbia, nemcsak a vasúti szárnyvonalakat, de Lipótmezőt is újra kell indítani. Lesz munkájuk a pszichiátereknek.

pupesz | 2010. június 23. | 15:50:47

Orbán vezír a tengerben, Magyarország az árvízben. HAJRÁ MAGYARORSZÁG, HAJRA MAGYAROK.

nemválaszolok | 2010. június 23. | 15:49:29

Jager László | 2010. június 23. | 14:06:22

Egyben egyetérthetünk,hogy Szíjjártó,krix,szabad buda,luck66,buff,nemválaszolok,morgolodo1,tuzes ,mind 6 átalános színvonalú provokátor!!!
Egy gondolatuk nincs,csak a butaságot copy-znak!!!
Hát erőt és erősséget Jobber-ek!!
J.L.

Kéretik megmagyarázni, mint Szijjártó a Gyurcsány-blogbejegyzést!

puli | 2010. június 23. | 15:38:06

Semmi vész csak Szijjártó Péter összekeverte a "közhírré tenni" és a" naponta elolvasni "feliratú borítékokat .

adamant | 2010. június 23. | 15:36:16

fabatka2 | 2010. június 23. | 15:09:08
"Ennek a pár Gyurcsány-sornak lenne ekkora a jelentősége??"

Tökéletesen igazad van! Egyszerüen nem kellett volna tudomást venni róla, mint ahogy GYF-röl magáról sem. Ti. azt nagyon jól tudja a bloldali újságírás, hogy hír és fontos esemény meg fontos ember az, amiröl, vagy akiröl ír az újság, beszél róla a rádió és mutatja a TV.

Ha ezek egyikén sem jelenne meg GYF, megszünne probéla forrás lenni.
("Általam vagy, mert meg én láttalak,...")

A Fidesz, mint a teljes polgári, konzervatív jobboldal, pocsék média felhasználó és szintén pocsékul kommunikál, mert nem akkor és azt és nem ott, ahol és amit és amikor kellene.

Pakabubi | 2010. június 23. | 15:31:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

rodi27 | 2010. június 23. | 15:29:23


Vazze !!! Itt állok teljes menet felszerelésben, forradalmi lázban égve, oldalamon a duplacsövű kommcsiölő , amikor hallom a hírt: A vezér szabadságon ! A forradalom a szabadság idejére szünetel!( postacím : Bulgária , tengerpart ) köreimben teljes a letargia. Már éppen elfelejteném, hogy ki is az ellenség, mikor felsikolt szót vivő Petike! Tolakodik a Gyurcsány korszak !!! Nosza , hajrá dakota és kuruc testvéreim irtsuk tovább a büdös, hazaáruló vén trotty komcsikat!( Végre ismét van célja az életünknek) Előre !!

Jager László | 2010. június 23. | 15:27:41

Csak annyiban változatlan,hogy a jobbikos lehengerlő értelmetlenségi hülyeségeket nem szeretem!!
Változott a beírók stílusa!!!???
Szerényen bevallom én "csak egyetemet végeztem" nem úgy mint Önök tik tak,tok.....
J.L.

luther | 2010. június 23. | 15:20:21

Papagáj ennyi kárt még nem okozott

tusa | 2010. június 23. | 15:17:52

"...a Gyurcsány-korszak folyamatosan tolakszik vissza."

Én meg azt látom, hogy épp fordítva van, az eltüntetése van folyamatban. Hamarosan oda jutunk, mint anno a faraók idejében, az új faraó a régi faraó kőbe vésett neveit is kikapartatta...

De Ártó Péternek soha nem okozott gondot hazudni. Soha.

Jager László | 2010. június 23. | 15:15:44

Shakespeare ,ha élne feldolgozná a mai változatot!!
III. Richard a a királyt a Towerbe záratta,majd megfolytatta.Magát királynak kiáltatta ki.
Ellene fellépett VII.Henrik.
Később súlyos vereséget szenvedett/Boswortht/ és maga is elesett!!
J.L.

ametiszt | 2010. június 23. | 15:13:51

Ez elég gyengére sikeredett, szíjjÁRTÓ koma!

fabatka2 | 2010. június 23. | 15:09:08

adamant: egy privát blogban megjelent írásra miniszterelnöki szóvivői nyilatkozat válasz gyanánt?

Ennek a pár Gyurcsány-sornak lenne ekkora a jelentősége??

Ezek szerint igen - ki is a fóbiás?...

erlauer | 2010. június 23. | 15:06:31

@ ossian | 2010. június 23. | 14:59:32

Én is szívesen hiszek a Nézőpontnak, de nálam a Fidesz lendülete már 1993-ban megtört. És nekem a saját véleményem számít.

Mekmörfi | 2010. június 23. | 15:05:41

Minden választás után a szavazók egy jelentős része rosszul emlékszik, hogy kire adta a szavazatát. És érdekes módon ez mindig a nyertes javára van így.

A Fidesz népszerűségének növekedésében ilyen röviddel a választás után csak és kizárólag ennyi az értékelhető jelentés.

adamant | 2010. június 23. | 15:04:55

Valószínüleg, ha ennek a rövid hírnek a címe nem az lenne, ami, akkor kb. 15 hsz-nál tartanánk csak. Valami olyan, hogy Szíjártó Péter Gyurcsány Ferenc blogjában megjelent és a kormányt elitélö cikkre adott rövid választ.

Oszt jónapot.
Ennek a pár Fideszes sornak lenne ekkora jelentösége??

Lesz még erösebb megfogalmazás és sokkal érzékenyebb témákban is egészen biztos!

ossian | 2010. június 23. | 14:59:32

Ismét a független Nézőpont felmérése:

"A Fidesz lendülete a választások után is töretlen, sőt május óta kissé még növekedett is a kormánypárt népszerűsége. Az MSZP támogatottsága pedig lassan az LMP szintjére kerül, olvasható a Nézőpont Intézet legfrissebb kutatásában.

A Fidesz népszerűsége az összes megkérdezett körében jelenleg 55 százalék, a Fidesz-KDNP-re pedig 67 százalék szavazna, ha most tartanák a választásokat. A Jobbikra a választók 10 százaléka szavazna, az MSZP-t 6, az LMP-t pedig 5 százalék támogatná."

A Nézőpont pártatlan intézet, HISZEK nekik.
És ti???

fabatka2 | 2010. június 23. | 14:57:17

"A szövetség ... magyar kormányt a javaslat visszavonására szólította, továbbá arra, hogy indítson átfogó nyilvános vitát a témáról, a média képviselőivel pedig folytasson párbeszédet."

Úgy látszik, nem csak nekünk, elvakult ballibeknek tűnik fel,hogy a kormány semmilyen kérdésben senkivel nem egyeztet. Vajon minek kellene történni, hogy leszálljanak a magas lóról, visszavegyenek gőgös elbizakodottságukból, és elkezdjék felnőtt, egyenrangú félnek tekinteni azokat, akiknek sorsáról, jövőjéről a megkérdezésük nélkül, isteni kinyilatkoztatások útján döntenek??

nemválaszolok | 2010. június 23. | 14:50:30

luck66: biztos fúj nála a szél, és hol erre, hol arra fordul. Vagy van még egy lehetőség, de azt inkább nem írom le.

imisti | 2010. június 23. | 14:50:14

Petikénk biztos az este sokáig várta Ovi levelét a ke-jelöléssel,és fáradtan elbóbiskolt délelőtt!Valamit hallhatott,és szendergéséből felriadva kinyilatkozta a fentieket!
Az egyik kollégám is (anno) elszenderedett az irodában,és mikor a naffőnök belépett,éppen akkor szellentette el magát!
Sok oldal magyarázkodásba tellett,míg megmagyarázta,hogy nem így akarta a főnököt üdvözölni!
Pedig kotonszökevény peti barátunk jobban tette volna ,ha szellent!Abból nem lett volna újsághír,és nem cikizték volna annyian újabb hülységei miatt!

luck66 | 2010. június 23. | 14:47:25

Jager László:ha te írtad mind a kettőt:

Jager László | 2010. június 23. | 12:58:52
Jager László | 2010. június 23. | 14:06:22

akkor elég gyorsan változik a véleményed és akkor nálad lehet gond az általános iskolával,talán kisegítő szakon végezted?

Mudnol | 2010. június 23. | 14:45:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nemválaszolok | 2010. június 23. | 14:42:33

"Merjünk nagyot álmodni!" - mondotta volt Orbán. Mertek. De milyen keserves lesz majd az ébredés.

imisti | 2010. június 23. | 14:42:12

Szabad buda!
Most te vagy kocsobur,vagy kocsoburtól szívtad el ezt a sok baromságot?!
Ha igen,akkor jó nagyot slukkoltál!

nemválaszolok | 2010. június 23. | 14:40:36

ossian: ugyan, nem is kell ebből ekkora patáliát csapni, nem, hiszen SZijjártó sem kormánytag, mint ahogy Kósa sem - hiszen erre apellált Orbán Kósa ominózus kijelentése kapcsán.

imisti | 2010. június 23. | 14:40:21

Az őszödi beszédet a fidesz változtatta hazugsággá!Csak arra nem gondoltak,hogy kormányra kerülésük után ugyanaz a cipő fogja őket is szorítani,mint annak idején GyF-t!Most már kezd kibújni a szög a zsákból,most kezd látszani,hogy "nincs tovább"és"hazudtunk éjjel,hazudtunk nappal"!Ezeknek kezd előjönni a valódi értelme,és az is,hogy nem voltak hazugságok,és hogy a fidesz hazugságot csinált belőlük,azzal az ország felemelkedését gátolták!Ráadásul nekik kellene megcsinálni azt amit mással elqrattak!Jó nagy öngól volt,most meg kell magyarázni!Elkéstek!

HIRDETÉS
Szijjártó Péter
Szijjártó Péter
Népszabadság - Szabó Bernadett

"Az emberek egyértelmű döntése ellenére a Gyurcsány-korszak folyamatosan tolakszik vissza - olvasható Szijjártó Péter közleményében. - Az országgyűlési választáson az emberek határozottan és egyértelműen lezárták a Gyurcsány-korszakot, és ezzel lezárták a hazugságok, az adathamisítások, a rendőri brutalitás és a korrupció korszakát. Jól látszik azonban, hogy továbbra is harcolni kell a Gyurcsány-korszak ellen, mert az újra és újra vissza akar térni."

Hogy Szijjártó Péter, a miniszterelnök szóvivője miért június 23-án, szerdán, 9 óra 53 perckor és milyen konkrét eseménnyel kapcsolatban fogalmazta meg fenti mondandóját, s miért gondolta, hogy ezt rögtön közkinccsé kell tennie, egyelőre nem sikerült megfejteni.

Az Országos Sajtószolgálat közelményeivel kapcsolatban a Magyar Távirati iroda minden esetben arra kéri az előfizetőket, hogy azokat "minden esetben OS jelzéssel használják fel. Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be adott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős."

HIRDETÉS

A Szijjártó-féle kinyilatkoztatás közzétevőjeként/kiadójaként ez van föltüntetve: miniszterelnökség. E szó jelentése: a miniszterelnök hivatala. A miniszterelnök szó azt jelenti: a kormány elnöke. A kormány az államhatalom központi szerve, rendszerint a miniszterelnök testülete. A kormányzás az a tény, cselekvés, hogy valakit vagy valamit kormányoznak.

Ezeket értjük. Az isteni kinyilatkoztatásokat nem.

 

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    249 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS