belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
27. vasárnap

Aczél Endre: A kuruckodás vége

Egy „erős és szuverén” országnak – amilyennek Orbán Viktor kívánja láttatni Magyarországot – nem tesz jót, ha „bokázik” egy nagyhatalom előtt, amelytől a sorsa nagymértékben függ. De ebbe az áldatlan szerepbe éppen Orbán kergette bele önnönmagát, amikor szabadságharca közben nem vette észre (tényleg nem?), hogy egész Európában sehol nincs olyan rossz sajtója, mint Németországban.

Aczél Endre| Népszabadság| 2012. február 11. |63 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

öszijő | 2012. február 13. | 08:58:32

Én nem tudom,hogy OV letette-é vagy nem,de hogy szörnyű helyzetben vagyunk,mi kis nyomi vállalkozók az biztos. A január,meg a február eddigi része olyan durva forgalomcsökkenéssel telt,hogy ilyet még nem láttam 1992 óta,mióta kisvállalkozó vagyok.
És bárkivel beszélek akikkel kapcsolatban állok,mindenki ezt mondja.
Olyan méretű a kilátástalanság,hogy az szörnyű. Itten most annak az áldott középosztálynak a gerince roppan,akiket annyira szeret OV.
Fogalmam sincs,hogyan tovább...

boros0208 | 2012. február 13. | 05:52:57

Orbán Viktor még nem tette le a fegyvert. A magyar gazdasági helyzetből az következik, hogy meg kell állapodni az EU-val és az IMF-el. OV. szerintem csak az időt húzza és vár valamire. Csak nem egy jó kis háborúra Izrael és Irán között, ami aztán eszkalálódik?

Dakotai | 2012. február 12. | 20:10:43

Tourist

Tökéletesen igazad van!Ezért tartunk itt ahol tartunk! Hajrá Magyarok
egyétek egymást nagykanállal, csak igy tovább

zoli | 2012. február 12. | 18:42:44

Az elképesztő baromi írásokat, csak egy igazán elképesztő barom tudja észrevenni.Én csak az előttem írásához szolok hozzá.

Tourist | 2012. február 12. | 16:41:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

blau | 2012. február 12. | 10:27:48

Kinanak is rossza a sajtoja Nemetorszagban. Dolgozzanak olcsobban a magyarok, es lesz munkahely. Nem a sajto fog itt munkahelyeket letrehozni vagy fenntartani, hanem az ipar. Vagy komolyan gondolja a cikk szerzöje, hogy a NOKIA (Finnorszagban valosul meg legjobban a sajtoszabadsag Europaban) azert teszi at a munkahelyeket Komarombol Kinaba, mert Magyarorszagon megszünt a sajtoszabadsag ?

benyok | 2012. február 12. | 01:08:45

A cikk írója elfelejti azt a kis tényt, hogy az EU-ba mindenki -kuruckodik-labanckodik.!
A tótok az állampolgárságot igénylő Magyarok ellen, a szerbek a vajdaságban élő honfitársaink ellen, Cohen-Benditék a hazai szocialistákkal ,hazánk és vezetői a ellen, meg azok ellen, akik félmillióan képviselték családjukat, barátaikat, stb ott szombaton.. Fogadok Aczél Úr nem volt ott! Nem akart ott kuruckodni! DE LENGYELEK voltak akik soha el nem felejtik a Magyar-Lengyel testvériséget, barátságot! Németekkel is lehetett találkozni akik még emlékeznek a magyarok segítségére az országuk egyesítésében, a balatoni NSZK-NDK-s családi találkozókra!

56-ban is kuruckodtunk, és Aczél úrék legnagyobb fájdalmára 33 évvel később elhúzott innen az utolsó ázsiai horda is a vörös csizmájával!

Akkor ki állt ki mögé, elvtárs?
Emlékszik még Aczél úr azokra akik 46-tól 89 -ig terrorizálták ezt az országot? Emlékszik az IGAZI nevükre? Sorbatudja nekünk tenni őket? névsorban?

Tourist | 2012. február 11. | 20:34:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kekeckedő | 2012. február 11. | 19:35:49

T.Aczél elvtárs!Emlékeim között felbukkan egy kép Önről!Tudja Londonból 20-25 éve "kurucoskodott" nercbundában, a mai európai szemlélet és világnézet ellen.ja,hogy azóta kifordította a bundáját.Szégyellje magát,ön mindig az aktuális s*gget nyalja?!Ennyire szenilis már,vagy minket néz hülyének?

gerybá | 2012. február 11. | 17:54:24

szvori | 2012. február 11. | 12:30:38

xmatyas1443 | 2012. február 11. | 10:09:51

"Pl. hogy a bírók mikor mennek nyugdíjba az kb. annyira fontos kérdés mint hogy a földrajztanárok mikor mennek nyugdíjba."

Látom, Önnek halvány fogalma sincs, mi történik ma Magyarországon.

Önnek, - a bírók nyugdíjazásával kapcsolatosan, és a demokráciát érintő hasonló kérdésekben is - lehet, hogy igaza van, de a választópolgárok többségét ez kb. annyira izgatja, mint a médiatörvény, vagy az alaptörvény. Széleskörű családi és kocsmai tájékozódásom szerint a szavazók zömét leginkább csak az őket érintő anyagi kérdések izgatják, a kormány elleni érdemi támadási felületet itt találhatja meg az ellenzék. Az egykulcsos adóra, a magánnyugdíjpénztárak államosítására és hasonlókra gondolok.

gerybá | 2012. február 11. | 17:42:04

piramis37 | 2012. február 11. | 09:34:43

"...Európában sehol nincs olyan rossz sajtója, mint Németországban"
*************************
"Köszönhetően"az "igaz"magyaroknak...:(
Konrád György...Kertész Imre...Stb.stb.
"Köszönjük" fiúk!
Sokat tettetek azért,....hogy vissza kellett hívni az IMF-et!!!!
....hogy valóban megszorításokra legyen szükség!!!
Most legalább boldogok vagytok???

Bizony, Aczél úr állításával kapcsolatosan, szerintem is itt van az eb elhantolva.
Lerókázom a vonaton a szembeülőt, utána ráförmedek, hogy nézze meg magát, maga disznó.

pibá | 2012. február 11. | 17:16:01

Dakota King
Igazad van csillagom! Hagyni kellene a görögöket megenni a szart, amit maguknak kavartak ki. Erre azok az észlények is EU diktatúráról pampognak. Senkinek nem jár ingyen a jólét. Az EU éppen a pöcegödörbe csúszástól próbálja megmenteni őket és ezt érzékelik EU diktatúrának? Úgy, mint az itthoni észlények? Nézz már szét itthon! A szörnyű EU nélkül hol tartanák? mehetnél budit takarítani, jó kis meló :)

uniqmlaude | 2012. február 11. | 16:38:33

Dakota King | 2012. február 11. | 14:24:28
A hozzászólásod értékelhetelen,a hiszti kimaradt,süllyedsz.....

Dakota King | 2012. február 11. | 14:24:28

argon | 2012. február 11. | 14:20:01
Nem muszáj európai módon megnyilvánulnod, maradhatsz nyugodtan primitív.

Segítek, az európai mód az lett volna, ha rávilágítasz arra, hogy miben tévedek. Ehelyett nekiálltál hőzöngeni. Erről beszélek, a hazai baloldal egyszerűen reménytelen...

Dakota King | 2012. február 11. | 14:22:07

különc | 2012. február 11. | 14:17:57
Nem kell erőlködni, pontosan érti mindenki a "megdöbbenésedet"... :)

Most éppen hisztizel, mert van, akinek más a véleménye, mint Neked, és még el is merte mondani.... :) Ugyan már, hiszen mindig ezt csináljátok... :)

argon | 2012. február 11. | 14:20:01

Dakota nem kértem, hogy értékeld.Persze lehet a te stílusodban is kifejteni dolgokat, de inkább nem szeretném.

kovy | 2012. február 11. | 14:19:45

xanadu | 2012. február 11. | 11:44:09
Pl. ide.M5, M0, M6, M33, M3 stb.
DE: ezek visszahozzák a befektetett pénzt!

Miről beszélsz, Te tudod? Pl az M6 PPP.ben épült, síkvidéken, kétszer annyiért mint Európában a hegyvidékiek,
ha jártál rajta, láthatod a forgalom nagyságot! soha meg nem térülő beruházás,. Úgy mint a jelenlegi kialakításában a 4-es Metró. Hogy EU-s pénzt kapjanak Demszky bevállalta a dugódíj bevezetését is. Csak erről kuss volt eddig.

különc | 2012. február 11. | 14:17:57

Megdöbbenéssel olvasok olyan Dakota féle véleményeket. Persze ezek alapján már érteni lehet, a neonácik magyar feltámadását.
Igaza van néhány hozzászólónak, hogy azokra az épületes sületlenségekre nem is érdemes válaszolni.
Jót mulattam, mikor olvastam, hogy valakin még az érvek hiányát is számonkérte.
Hát igen a tudatlanság boldog állapot!

Dakota King | 2012. február 11. | 14:08:15

argon | 2012. február 11. | 13:58:08
A hozzászólásod értékelhetelen. Nincs benne érv, csak hiszti. Szedd össze magad. :)

argon | 2012. február 11. | 13:58:08

Dakota
Te komolyan hiszed amiket írkálsz leigázásról meg más baromságokról? Honnan veszed ezeket a hülyeségeket?
Próbálj már szembenézni a helyzettel esetleg képezd magad egy kicsit, azután majd gyere ide vissza.
De ne haragudj a véleményeid akkora sületlenségek, hogy még a vele való vita is kilátástalan.

weszz | 2012. február 11. | 13:31:07

Egy Acsadinak mindig kell egy segg az arca ele.

Dakota King | 2012. február 11. | 13:19:08

A másik dolog: valóban célszerű Németországgal egyezkednünk, amelyik most igázza le Európát? A satbilitási paktum, a görög tipusú válság kezelés mind csak a németeknek jó.

Dakota King | 2012. február 11. | 13:16:51

kulimasz | 2012. február 11. | 12:49:57
A bírókat folyamatosan képzik, te ökör... :)

Mondom, fogalmad sincs arról, hogyan működik az igazságszolgáltatás, csak lököd itt az ócska propagandát...

ezredes35 | 2012. február 11. | 13:10:28

Tisztelt hozzászólók!Újra egymással vitatkoznak.
Az Alaptörvény és a 2/3-os törvények kizárólag arra
szolgálnak,hogy a FIDESZ hatalmát szinte örökre kőbe véssék.
Mi történt az elmúlt két évben? Munkanélküliség,éhezés,adósság
és ha nem vagy szolidáris a hatalommal a munkahelyedről KI
RÚGNAK!! még akkor is,ha a törvény szerint már védett kórban
vagy.Több gyermekes családok mentek tönkre és mennyi fog még
tönkremenni.Nem fizeted a számlát, a törlesztést az utcára
kerülsz.A nagy kuruckodás közben mindenkivel összeveszünk,
még azokkal is,akik segitettek a múltban és a jövőben is.
A nagy önállóságot hirdetik,közben pénzért mennek koldulni.
Tegnap még le voltatok sz@rva, holnap pedig könyörögnek egy
kis alamizsnáért.

kulimasz | 2012. február 11. | 12:49:57

Dakota King | 2012. február 11. | 11:25:52
a bírok kiválasztásáról kiderül az, hogy egyhetes gyorstalpalókat hirdettek meg nekik júniusra... csak el van dugva a megfelelő honlapon.

szvori | 2012. február 11. | 12:30:38

xmatyas1443 | 2012. február 11. | 10:09:51

"Pl. hogy a bírók mikor mennek nyugdíjba az kb. annyira fontos kérdés mint hogy a földrajztanárok mikor mennek nyugdíjba."

Látom, Önnek halvány fogalma sincs, mi történik ma Magyarországon.

kukacoskodó | 2012. február 11. | 12:22:21

piramis37 | 2012. február 11. | 09:34:43

A mondabeli hat pár rendőrcsizma ezerszer több értelmet hordoz.

gope | 2012. február 11. | 11:55:50

Néhány belföldi oligarcha érdekében dolgozó kormányt és Fidesz vezérkart teljes Magyarországgal összemosni több, mint tévedés. Ez bűn.
Ami pedig, a külföldön un. rossz hírünket keltő egyéneket ílleti a véleményem a következő. Senki sem hallgatna rájuk , ha a hazánkban dolgozó külképviseletek saját országuknak nem ugyanazt jelentenék az eseményekről.
Elhangzik, hogy akkor kapunk kokit, ha a pld. a franciáknak nem tetszik, hogy a Szuezt kiebrudalja Pécs. Igen, vannak nemzeti érdekei másoknak is, mint pld. nekünk az INA ügy levajazása, vagy az OTP terjezkedése. Halkan jegyzem meg, a kapitalizmus ilyen.

xanadu | 2012. február 11. | 11:44:09

kovy | 2012. február 11. | 11:10:44

Pl. ide.
M5, M0, M6, M33, M3 stb.

DE: ezek visszahozzák a befektetett pénzt!

kovy | 2012. február 11. | 11:34:43

Dakota King | 2012. február 11. | 11:25:52
Hagyd, had beszéljen, legalább tisztul az agya!

skydiver | 2012. február 11. | 11:30:47

Dakota King | 2012. február 11. | 11:24:54

Mire megyek vele? Nem ezért választották.

Dakota King | 2012. február 11. | 11:25:52

kulimasz | 2012. február 11. | 11:24:09
Természetesen fogalmad sincs, hogyan zajlik a bírák kiválasztása, ezért beszélsz ilyen marhaságokat... :)

Dakota King | 2012. február 11. | 11:24:54

skydiver | 2012. február 11. | 11:22:19
Némi különbség, hogy Rákosi viszont nem kuruckodott.

kulimasz | 2012. február 11. | 11:24:09

xmatyas1443 | 2012. február 11. | 10:09:51
"hogy a bírók mikor mennek nyugdíjba az kb. annyira fontos kérdés mint hogy a földrajztanárok mikor mennek nyugdíjba."
láthatóan fingod nincs, hogy miről beszélsz. itt NEM a nyugdíjkorhatárról van szó, hanem hogy ELZAVARJANAK nyugdíjba több száz tapasztalt, idős bírót, akit már zsarolni sem tudnak, meg indokuk és lehetőségük sincs a leváltásukra, és a helyükre olyan mamelukokat ültessenek, mint smittpaja, poltpetya és a többi droid bólogatójános!

skydiver | 2012. február 11. | 11:22:19

Lehet hogy néhánynak nem tetszik,de akkor is igaz,a nagyobb családom
többségi véleménye szerint rákosi óta nem volt ilyen ostoba,pökhendi,agressziv kormányunk.

Dakota King | 2012. február 11. | 11:19:02

különc | 2012. február 11. | 11:16:29
Az első mondatod igaz, a második nem. Az ellenzék országimázs-védő kampánya abban merült ki, hogy feljelentgette a kormányt Brüsszelben. Semmilyen pozitív, a jövőbe mutató elképzelést nem bírnak megfogalmazni.

különc | 2012. február 11. | 11:16:29

Dakota
úgy gondolom, hogy az országimázs megvédésére csupán az az eszköz maradt, hogy bemutassák, hogy nem az az ország (Magyarország), amit a kormány viselkedése megjelenít. Ezért jó, ha a külföld is látja, hogy vannak akik felemelik a szavukat annak érdekében, hogy ismét helyes irányba menjenek a dolgok. Ezen kívül most más eszközük nincs.

kulimasz | 2012. február 11. | 11:15:04

kovy | 2012. február 11. | 11:10:44
"8 év sarát, hátrahagyott hiteleinek törlesztése azért nem semmi!"
ezért képtelenek BÁRMILYEN normális dolgot kitalálni vagy tenni? amúgy 8 évig ők is a parlamentben voltak (a zsebnérő már 22 éve!) tehát MINDENRŐL TUDTAK! ha kormányozni akartak, felkészülhettek volna, ahogy állították is, ehelyett másfél éve csak kapkodnak és ötletelnek.

kulimasz | 2012. február 11. | 11:12:16

xmatyas1443 | 2012. február 11. | 10:09:51
"Ui. így minden rendes magyar mellé áll, különben meg a hibáit néznék és fanyalognának. (Nem teljesen alaptalanul)."
ebből a két mondatból kiderül, hogy
1. a zsebnéró sikerrel osztotta meg az országot, ha létezik számodra olyan fogalom, hogy "minden rendes magyar"
2. te is látod, hogy hülye vagy, de győzködöd magad, hisz ha nem lenne ez az egymásra uszítás, "a hibáit néznék és fanyalognának. (Nem teljesen alaptalanul)"
ideje lenne megpróbálni gondolkodni...

kovy | 2012. február 11. | 11:10:44

ordító egér | 2012. február 11. | 09:52:45
8 év felkészülés után qrvára harmatos ez a kormányzati teljesítmény.

8 év sarát, hátrahagyott hiteleinek törlesztése azért nem semmi! Arról kegyesen elfelejtkezel, hogy 8 évig a szocik rendelték a zenét, de úgy intézték, hogy a következő kormány fizesse a zenészt! Közben azért a meglévő adósságra rátettek + 60 %-ot. Azt mire költötték? Talán teccene arról is néhány szót ejteni, ha lehet kérni?

Dakota King | 2012. február 11. | 11:08:55

Kispancsa | 2012. február 11. | 11:06:41
Tőlem elvett, mégis támogatom. Ugyanis nincs olyan, aki jobb lenne nála: a hazai baloldal - az itteni kommentek alapján is - egyszerűen szánalmas.

Dakota King | 2012. február 11. | 11:06:59

különc | 2012. február 11. | 10:38:46
Ezzel kapcsolatban akad egy kérdés: mit tett a baloldal az országimázs leromlása ellen az elmúlt másfél évben?

Kispancsa | 2012. február 11. | 11:06:41

xmatyas1443 | 2012. február 11. | 10:12:06

medellin | 2012. február 11. | 09:24:02
Orbánék 1,5 alatt elképesztő kárt okoztak Magyarországnak.
**********

Attól függ, hogy melyik felének. Én pl. továbbra is támogatom.


Meddig?? Előbb -utóbb sorra kerül Ön is, mert már nem lesz akitől elvegyen.

Dakota King | 2012. február 11. | 11:05:58

Teljesen téves Aczél szemlélete, ugyanis az általa javasolt politika téves. Az elmút 20 év folyamatos bokázása és hajbókolása vezetett ugyanis oda, hogy Mo. egy IMF-segítségre szoruló félgyarmattá vált.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne lenne igaza abban, hogy Orbán hajbókol és rossz sajtója és németek kegyére bízta magát. Csak hát a levont következtetések némiképp szűklátókörűnek tűnnek.

Másrészt a lengyelek hajbókolásának is van határa, például Tusk is elég keményen lépett fel a múltkori uniós csúcson. Nem szólva a magyarok melletti kiállásáról.

Természetesen Aczél túldimenzionálja a sajtó jelentőségét is, amelynek általában nem osztanak lapot a politikai döntések meghozatalánál. A sajtómunkások feladata csupán annyi, hogy közvetítsék a tulajdonosaik akaratát. Aczél úr is ezt teszi. A Népszabi német tulajdonosa kedvére.

kovnos | 2012. február 11. | 10:45:26

xmatyas: Sajnos Magyarországon túl sok a hozzád hasonló ostoba ember, akinek a létéhez az szükséges, hogy valakit vakhittel követhessen. Így sokkal könnyebben érthető számukra a világ. Amit a vezető/vezér mond, vagy beprogramoz, aszerint cselekszenek és gondolkodnak - márha ezt lehet gondolkodásnak nevezni -, és ezzel ki is merültek az önálló képességeik. Ellenérv, észérv, a külvilág, a valóság, a tények mitsem számítanak.

különc | 2012. február 11. | 10:38:46

hogy milyen károkat okoztak pontosan azt most nem lehet tudni.Az ország imázsát sikerült tönkretenni, és ennek a következményei ezután jelentkeznek.
Ami az otthoni gazdaságot illeti, hát az siralmas, de előbb utóbb jön majd egy hozzáértő közgazda és elkezd rendet csinálni.
Látom dúl a magyarkodás. Micsoda nevetséges kifejezés az igazmagyar, meg rendes magyar.Normális helyeken ilyeneket nem pufogtatnak. Persze ha valaki el tudná magyarázni, hogy pontosan mit is jelent, azzal sokat tanulhatnék.
Egyébként pedig kedves Matyas biztos vagyok benne, hogy a végén rákényszerül a magyar kormány, hogy az elrontott törvényeket kijavítsa, megszüntesse. Ha nem, az tényleg beláthatatlan következményekkel járhatna.

különc | 2012. február 11. | 09:53:29

kedves piramis
Innen nem úgy látszik, hogy az általad igazmagyarként szidott emberek járatják le az országot.
Úgy tűnik inkább, hogy a mai igaz magyarok (micsoda baromság ez a kifejezés) járatják le magukat és ezzel az országot.
Európában nem tolerálják a bunkóságot, ha valaki nem tud megfelelően viselkedni és mellette még hazudozik is és kétszínű.
Tudod amikor a fidesz ellenzékben azt kérte, hogy az EU ne adjon segítséget az akkori magyar kormánynak, az nagy megdöbbenést okozott errefelé.
Most ugyanezek az emberek azzal vádolnak sokakat, hogy lejáratókampányt folytatnak.
Fel kellene otthon ébredni, hogy a hazugságot, és a hőbörgést itt eleinte kinevetik, azután elitélik, majd megszüntetik. Ne állítsd be úgy, mintha külső összeesküvés lenne. Otthon már nem nagyon lehet kritizálni a kormányt, mert kirúgnak, megszégyenítenek stb.
Tombol a lelki terror és a hülyítés.
Ha ezt egy nép eltűri a vezetőitől, akkor kívülről se lehet semmit tenni bizonyos határig. Ha viszont a kakaskodás, kuruckodás az EU tekintélyét és a többi tagország érdekeit sérti, akkor jön a nagy pofon.
És nem Konrádék miatt, hanem az otthoni kevély urak viselkedése miatt.
Ezt előbb utóbb mindenki meg fogja otthon is érteni.

ordító egér | 2012. február 11. | 09:52:45

kovy | 2012. február 11. | 09:44:35

Kis hazudós. Kicsit se zavarjon, hogy az a gödör volt a válság csúcsa.
Akkor még arról is szólt a fáma, hogy van ám pénz dögivel az országban - mert ezt biztosan tudták -, csak a szoclib kormány hazugsága hogy nincs, mert sajnálják a zemberektől.

8 év felkészülés után qrvára harmatos ez a kormányzati teljesítmény.

kovy | 2012. február 11. | 09:49:34

kolmár | 2012. február 11. | 09:36:28

Majd megkérdezik Ferit, Ő tudja, mint Hofi anyósa. Hogy is mondta Sárközy Gyurcsánynak, amikor Feri tanácsot akart adni az EU-nak:MINISZTERELNÖK ÚR, MÉG SENKI NEM HALLOTT OLYAT, HOGY A BETEG AKARJA GYÓGYÍTANI AZ ORVOST. NE AZ AKARJON TANÁCSOT ADNI NEKÜNK, AKI A SAJÁT ORSZÁGÁNAK A GAZDASÁGÁT ELKÚRTA . Ha kéred a teljes cikk hivatkozását is felteszem, , mielőtt kimoderálják.

Jager László | 2012. február 11. | 09:45:46

1 kicsit zavaros
Lehet mondani,hogy olyan kurucos-labancos az írásmű!
Mi is a konklúzió?
Abszolúte 0.
J.L.

kovy | 2012. február 11. | 09:44:35

medellin | 2012. február 11. | 09:24:02
Lapozz már vissza egy oldalt, és olvasd el a Lengyel László cikket. Ott meglátod, hogy a szeretett Ferkód és kormánya mit művelt, amelynek most érik be a termése! Mennyit esett vissza a GDP, Mennyit a beruházások? Ott a grafikon:http://nol.hu/velemeny/lengyel_laszlo__helyzet_es_kiut . Jó okosodást!

kolmár | 2012. február 11. | 09:36:28

Hiszi még valaki, hogy a mai világban a fidesz, főként Orbán kormányzó képes? Most derült ki, hogy gazdasági krízis idején nem nagy mellény szükséges, hanem intelligens szakmai tudás. Hát a fidesznél ilyen bizony nincsen!

kovy | 2012. február 11. | 09:36:01

Iszmene | 2012. február 11. | 07:59:20
Remélem, hogy a németek okosabbak......

Arra már rájöttek, hogy a magyar szoc-lib wirtcsaft csak hazudik, és azért rinyál, mert a választást csúfosan elvesztette, és nem találja helyét,ennek okát a regnáló kormányban és parlamentben keresi, ahelyett, hogy magába nézne és feltárná a vereség okait. Attól a gusztustalan viselkedéstől, országa lejáratásától, amelyet folytatnak, már egyre többen kezdenek undorodni, még az elvbarátaik is.
Nem kell már fél évet sem várni. és az EU-ban is oda jut a szoci csapat, ahol MO-n tart. Ott is játszhatja majd a sértett, meg nem értett, zsenit.

piramis37 | 2012. február 11. | 09:34:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

medellin | 2012. február 11. | 09:24:02

Orbánék 1,5 alatt elképesztő kárt okoztak Magyarországnak. Az igazán nagy kár nem az őrült gazdaságpolitikájuk miatt van, hanem azzal, hogy a külföldi befektetők körében Magyarország megítélése drámaian romlott, és ezt lesz nehéz megváltoztatni. Orbánék szerencséje az, hogy az Audi, Mercedes beruházásokról még az előző kormányok kötöttek üzletet, és a németek ha egyszer valamiben üzletet kötnek, nem fognak abból kiszállni, csak nagyon nagyon indokolt esetben. Így ezek a beruházások még felszínen tartják az országot, de újabb nagyobb beruházásra ne számítsunk a következő 10 évben! Szegény szerencsétlen Magyarország!

luther | 2012. február 11. | 09:11:32

Orbán megpróbálja a 2/3-t az egész EU-ban érvényesíteni, de legalább az EU-ban is szakítást idézni elő a jobb és baloldal között, hogy saját personal hatalmát véglegesítse, de ott nem a KDNP-vel áll szembe

medve1942 | 2012. február 11. | 09:06:20

Nagyon ránk férne egy Károlyi. Félreértések elkewrülése végett: Sándor. Meg egy szatmári béke.
De az igazi megoldás az Eurázsiai Unió, Lisszabontól Kamcsatkáig és Izlandtól Szahalinig. Önálló kultúrákkal és összefonódó gazdaságokkal meg piacokkal.
Nota bene, ahogy az Amerikai Egyesült Államok így, együtt működőképes, hasonlóan vannak a Kínai Egybeterelt Tartományok is - mert Kína sem EGY ország. Én aligha fogom megélni, de a fiatalok talán láthatják.

xanadu | 2012. február 11. | 08:45:16

borris | 2012. február 11. | 08:26:19

Alighanem így van.

De ott ez kevés.

borris | 2012. február 11. | 08:26:19

Azért küldte Orbán Lázárt Berlinbe mert ő tud legjobban hazudni és még vigyorog is hozzá .

Iszmene | 2012. február 11. | 07:59:20

Remélem, hogy a németek okosabbak Lázár Tözsde Janinál, és átlátnak rajta! Hogyan lehet hinni egy ilyen embernek, aki még előtte két nappal alkotmányellenes eszközökkel akarja a bankokat megregulázni? Bár mi az alkotmányos, azt meg a Kedves Vezető mondja meg!

HIRDETÉS

Az ottani média – a mértékadó köztévékkel az élen – hónapokon át az ő kormányát „ekézte”, körülbelül olyan erővel, ahogyan 2007-ig a lengyel Kaczynskiakét. Azóta azonban, hogy Donald Tusk lépett J. Kaczynski helyére, a „lengyel vircsaft” szitokszóból szinte bókká változott.

Lehet, hogy most, amikor Lázár János jó csomó hamut szórt Berlinben kormánya fejére, ugyancsak beáll a szimpátiafordulat. Csakhogy Lengyelországban egy egészen más politikai irányzatot képviselő kabinet tette rendbe a dolgait Németországgal, mint amelyik elrontotta, míg nálunk ugyanaz a kormány próbálkozik ezzel. Igyekszik „szegényangélázás” helyett figyelni arra, amit a németek nem szeretnek benne.

Kevés országnak fűződik nagyobb érdeke a német rokonszenvhez, mint a miénknek. Az összes, Magyarországon megtermelt jövedelem 15,4 százaléka az itt megtelepült feldolgozóipar német exportjából származik, és ezzel Kelet-Közép-Európában majdnem listavezetők vagyunk.

HIRDETÉS

Ha igaz továbbá, hogy Németország az unió „főrészvényese”, akkor igaz az is, hogy az IMF-fel addig nem lesznek hiteltárgyalásaink, amíg erre Merkel rá nem bólint. Továbbá: ha a német kormány nem mutat jóindulatot irántunk a 2014–2020-as uniós költségvetés kohéziós szektorában – amelyből útjaink, vasútjaink és sok minden más épül(het) –, akkor keresztet vethetünk magunkra.

Több kell, mint „bokázás”. Nincs szükség önmentő eszmefuttatásokra (például Orbán zavaros alkoholmetaforájára) Európa romlásáról, hanem komolyan kellene venni a német aggályokat. Figyelemre méltó, amikor Sikorski lengyel külügyminiszter azt mondja, ő nem a németek erejétől, hatalmától, hanem a cselekvőképtelenségétől kezd félni.

De, fűzte hozzá, ha Berlin betölti történelmi küldetését az euró megmentésében, Európa felvirágoztatásában, akkor Varsó a németek mögé áll. Feltéve, hogy mindig, mindenben konzultálnak vele. Sikorski szerint ha Merkel kudarcot vall, és mindenki a saját útját próbálja járni, az maga az apokalipszis.

Ahhoz képest, hogy három évvel korábban bizalmas körben Németországot „az oroszok trójai falovának” nevezte, ez valóban „kopernikuszi fordulat” a lengyel politikai gondolkodásban, erős antinacionalista éllel. Orbánék lengyel támasza, a Kaczynski-csapat nyomban árulást is kiáltott, mert képtelen szabadulni nacionalista rögeszméitől. Ami viszont bennünket illet, a napnál világosabb, hogy Magyarországnak se ma, se holnap nincs más választása, mint beállni a németek és a lengyelek mögé. A kuruckodásnak vége.

Címkék: Orbán-kormány
 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    63 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS